دانلود وان درایو Microsoft OneDrive 6.5.0 برای اندروید و آیفون

دانلود وان درایو Microsoft OneDrive برای اندروید و آیفون

نسخه Microsoft OneDrive 6.5.0 قرار گرفت

OneDrive – وان درایو یک فضای امن جهت ذخیره سازی فایل ها می باشد و در حال حاضر این اپلیکیشن در مارکت گوگل پلی حدود 500 میلیون بار توسط کاربران اندروید از سراسر جهان دانلود شده است و توانسته امتیاز 4.4 از 5 را به خود اختصاص دهد که این عدد خود نشان از کیفیت بالای این اپلیکیشن است. یکی از بهترین و معتبر ترین نرم افزار های فضای ابری، اپلیکیشن Microsoft One Drive می باشد.این اپلیکیشن توسط شرکت معروف Microsoft طراحی و ساخته شده است و کاربران به راحتی می توانند فایل های غیر ضروری همچون عکس ها، فیلم ها و… را در سرور های آن آپلود نمایند و در هنگام نیاز از هر نقطه از جهان به فایل های خود دسترسی دارند و به راحتی می توانند آن ها را دانلود نمایند.همچنین شما با استفاده از Microsoft One Drive می توانید فایل های مورد نظر خود را به اشتراک بگذارید.

 

دانلود وان درایو Microsoft OneDrive 6.5.0 برای اندروید و آیفون

 

  این روز ها یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران تلفن های همراه از آن رنج می برند، کم بود فضای خالی در حافطه تلفن های همراه می باشد.برخی افراد این مشکل را با خرید رم های ظرفیت بالا یا گوشی هایی با حافظه داخلی زیاد برای مدتی بر طرف می کنند اما پس از مدتی با پر شدن این فضا ها باز هم به مشکل می خورند.از عمده مشکلاتی که پر بودن حافطه می تواند برای شما ایجاد کند می توان به کاهش سرعت تلفن همراه ، داغ شدن تلفن همراه و کاهش عمر باتری اشاره نمود. در حال حاضر برخی از شرکت های بزرگ برای رفع مشکل کمبود حافطه چاره ای اندیشیده اند و قابلیتی به نام فضای ابری را در اختیار افراد قرار داده اند.شما با استفاده از فضای ابری می توانید فایل های مورد نطر خود را در سرور های آن آپلود نمایید و هر گاه به این فایل ها نیاز داشتید، مجدداً می توانید آن ها را دانلود و ذخیره نمایید.

 

برخی ازقابلیت های OneDrive برنامه وان درایو :

🔴 امکان آپلود تمامی فایل ها با فورمت های مختلف

🔴 پشتیبانی از سرور های قدرتمند و پر سرعت

🔴 امکان جستجوی راحت فایل ها

🔴 امکان حذف یا ایجاد فایل و پوشه

🔴 دسترسی به فایل ها از هر نقطه جهان

اگر شما نیز با کمبود فضا روی تلفن همراه خود مواجه هستید اپلیکیشن Microsoft One Drive بهترین انتخاب خلاص شدن از این مشکل می باشد.

راهنمای دانلود

✓ دانلود از سایت کینگ تو نت در تمام سرویس دهنده های اینترنت در ایران بصورت تعرفه ترافیک اینترنت نیم بها محاسبه میشود!

✓ برای دانلود فایل ها حتما از برنامه مدیریت دانلود استفاده نمایید.پیشنهاد ما برنامه ADM می باشد.

✓ برای نصب بازی های دیتا دار، آموزش نصب بازی های دیتا دار را مطالعه کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /