دانلود بازی آساسین کرید Assassin’s Creed Identity 2.8.3 برای اندروید

دانلود بازی آساسین کرید Assassin’s Creed Identity برای اندروید و آیفون

 

دانلود بازی آساسین کرید Assassin’s Creed Identity 2.8.3 برای اندروید

Assassin’s Creed : Identity جدیدترین سری بازی های آساسین کرید از استودیوی بازیسازی معروف و نام آشنای Ubisoft برای دستگاه های اندرویدی است.مجموعه بازی های Assassin’s Creed جز محبوب ترین بازی ها در میان کاربران کنسول ها و سیستم های خانگی می باشند.اولین نسخه از این مجموعه ابتدا در سال 2007 برای کنسول های paly station 3 و Xbox 360 طراحی و روانه بازار شد.اولین نسخه رسمی بازی محبوب Assassin’s Creed برای تلفن های همراه هوشمند در سال 2016 ابتدا برای سیستم عامل آی او اس و پس از 3 ماه برای سیستم عامل اندروید منتشر شد.

در گذشته چندین نسخه از بازی Assassin’s Creed برای تلفن های همراه منتشر شد که هیچ کدام مشابه بازی اصلی نبودند و خط داستانی دیگری را دنبال می کردند اما بازی Assassin’s Creed Identity دقیقا مشابه بازی اصلی می باشد و از کیفیتی بالا برخوردار است.

این نسخه از بازی در کشور ایتالیا و در دوران رنسانس است و Assassin’s Creed Identity مانند نسخه های قبلی شما باید دشمنان خود را از سر راه بردارید، اما در این نسخه روش های جدید و هیجان انگیز تری برای قتل دشمنان وجود دارد و همین مسئله سبب جذابیت بیشتر این نسخه از بازی نسبت به سایر نسخه ها شده است. مراحل بازی Assassin’s Creed Identity به دو بخش مراحل اصلی و مراحل فرعی تبدیل می شوند.
شما برای به اتمام رساندن بازی باید تمامی مراحل اصلی بازی را به پایان برسانید و در تمامی این مراحل پیروز شوید. اما مراحل فرعی در روند اصلی, بازی تاثیر زیادی ندارند و شما می توانید آن ها را انجام ندهید اما اگر مراحل فرعی را انجام دهید، در ازای هر ماموریت پاداش به شما داده می شود و همچنین میزان XP شما در بازی افزایش می یابد و همین مسئله سبب پیشرفت شما در بازی خواهد شد.

 

برخی از ویژگی های دانلود بازی آساسین کرید Assassin’s Creed Identity اندرویدی:

🔴 صداگذاری واقعی و وجود مراحل جذاب و هیجان انگیز

🔴 گیم پلی روان و آسان با  امکان بازی به صورت آنلاین

🔴 امکان ساخت چهره توسط بازیکن

🔴 وجود سلاح های مختلف در بازی

🔴 گرافیک بالا و خیره کننده

 

نکات مهم:

*.برای اجرای این بازی ابتدا باید فایل بازی را نصب نمایید و دیتای بازی باید از طریق خود بازی دانلود شود و اگر شما دیتای بازی را از شخص دیگری کپی کنید بازی برای شما اجرا نخواهد شد. حجم دیتای دانلودی بستگی به دستگاه دارد و از 1 گیگابایت تا 2 گیگابایت حجم دارد .

**. برای اجرای بازی باید آنلاین باشید اما در وسط بازی می توانید آفلاین شوید و به بازی ادامه دهید.

***.در بازی Assassin’s Creed Identity تنها 10 مرحله به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد و کاربران برای بازی کردن مراحل دیگر باید پول پرداخت نمایند.

 

راهنمای دانلود

✓ دانلود از سایت کینگ تو نت در تمام سرویس دهنده های اینترنت در ایران بصورت تعرفه ترافیک اینترنت نیم بها محاسبه میشود!

✓ برای دانلود فایل ها حتما از برنامه مدیریت دانلود استفاده نمایید.پیشنهاد ما برنامه ADM می باشد.

✓ برای نصب بازی های دیتا دار، آموزش نصب بازی های دیتا دار را مطالعه کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

دیدگاه کاربران
1
پاسخ Ali 15 آگوست 2019

روی Y9 هواوی میاد

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /