دانلود کین مستر KineMaster Pro 4.16.5.18945 برای اندروید و آیفون

دانلود کین مستر KineMaster Pro برنامه ویرایشگر ویدیو برای اندروید و آیفون

نسخه KineMaster Pro 4.16.5.18945 قرار گرفت

 

دانلود کین مستر KineMaster Pro 4.16.5.18945 برای اندروید و آیفون

از پرکاربرد ترین اپلیکیشن هایی که امروزه کاربران زیادی از آن ها استفاده می نمایند، اپلیکیشن های ادیت ویدیو می باشند.کاربران با استفاده از این اپلیکیشن ها می توانند در ویدیو های خود تغییرات حرفه ای انجام دهند.یکی از پر کاربرد ترین امکاناتی که در میان بیشتر این اپلیکیشن ها مشترک می باشد، امکان تبدیل چند عکس به فایل ویدیویی است. همچنین افرادی که از این قابلیت استفاده می نمایند می توانند روی فیلمی که خود ساخته اند، موزیک نیز قرار بدهند. کاربرد این گونه ویدیو ها اغلب در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام می باشد.

یکی از مجبوب ترین اپلیکیشن های ویرایش ویدیو که توانسته کاربران بسیاری را به خود جذب نماید اپلیکیشن کین مستر-KineMaster می باشد.این اپلیکشن در حال حاضر حدود 50 میلیون نصب فعال در گوگل پلی داشته است.شما با استفاده از اپلیکیشن KineMaster به راحتی می توانید ویدیو های خود را به صورت حرفه ای ادیت نمایید و به نوعی ویدیو های خود را تدوین کنید.

 

تغییرات نسخه جدید برنامه :

بروز شده رابط کاربری اشتراک گذاری

بهبود کیفیت کلیپ های تصویری در دستگاه های گلکسی S9

ثبات بهبود یافته در آندروید 4.4 و نسخه های قبلی

رفع مشکلات و بهبود عملکرد

 

برخی از ویژگی های دانلود کین مستر KineMaster اندرویدی:

قابلیت اشتراک گذاری مستقیم فایل ها در فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی

قابلیت استفاده از افکت های متنوع برای قرار دادن در ویدیو

پشتیبانی از فرمت فایل های صوتی مختلف

قرار دادن متن مورد نظر روی ویدیو

وجود تم های مختلف و زیبا

ساخت فیلم با کیفیت HD

تنظیم سرعت پخش فیلم

 

شما در KineMaster قادر خواهید بود ویدیو های خود را برش دهید و زمان آن را کاهش دهید و قسمت های اضافی را از ویدیو حذف نمایید. همچنین شما می توانید بااستفاده از این اپلیکیشن، پس زمینه ویدیو های خود را تغییر دهید و پس زمینه مورد نظر خود را به ویدیوی خود اصافه نمایید.یکی دیگر از قابلیت های کاربردی اپلیکیشن kinemaster امکان ساخت ویدیو با استفاده از عکس است.

شما با استفاده از این قابلیت می توانید با تلفیق عکس و موزیک، فیلم های زیبا و جذابی را بسازید و از آن ویدیو های در مکان های مختلف از جمله شبکه های اجتماعی استفاده نمایید.یکی از دیگر قابلیت های KineMaster که باعث محبوبیت زیاد آن شده است، قابلیت اضافه نمودن متن به ویدیو است.

شما با استفاده از این قابلیت می توانید متن مورد نظر خود را به ابتدا و انتهای ویدیوی خود اضافه نمایید.شما با استفاده از KineMaster می توانید کیفیت ویدیو های خود را بالا ببرید و ویدیو هایی با کیفیت HD بسازید.

همواره باید به این نکته توجه داشته باشید که باید کیفیت ویدیوی انتخابی شما باید بالا باشد، در غیر اینصورت اپلیکیشن KineMaster قادر به ایجاد تغییر در ویدیوی شما نمی باشد.اگر شما نیز جز آن دسته از افراد هستید که به صورت حرفه ای ویدیو های خود را ادیت و تدوین می نمایید و کیفیت کار برای شما مهم است، ما استفاده از اپلیکیشن KineMaster را به شما توصیه می کنیم.

مطالب پیشنهادی
راهنمای دانلود

✓ دانلود از سایت کینگ تو نت در تمام سرویس دهنده های اینترنت در ایران بصورت تعرفه ترافیک اینترنت نیم بها محاسبه میشود!

✓ برای دانلود فایل ها حتما از برنامه مدیریت دانلود استفاده نمایید.پیشنهاد ما برنامه ADM می باشد.

✓ برای نصب بازی های دیتا دار، آموزش نصب بازی های دیتا دار را مطالعه کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

دیدگاه کاربران
3
پاسخ پارسا 24 آوریل 2020

سلام
میخواستم بپرسم این نسخه روی اندروید Jelly Bean هم نصب میشه یا نه؟ و اینکه توی نسخه آنلاک شده (مود) میشه همه افکتها رو از فروشگاه اَسِت دانلود کرد یا نه؟

پاسخ مدیر سایت 25 آوریل 2020

سلام
بله گوشی شما را پشتیبانی می کند و به احتمال زیاد بدون مشکل اجرا میشود
و نسخه مود هم بدون محدودیت هست!

پاسخ امیرعباس 25 فوریه 2020

سلام برنامه اجرا میشود اما بعضی از عکس ها را ساپورت نمیکند و ارور the format of this media is not supportedمیدهد.

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /