آموزش پیدا کردن محل افراد از روی آی پی

شاید تا حالا برای شما هم پیش آمده باشد که یک آی پی داشته باشید و بخواید مکان آن را روی نقشه پیدا کنید.در این پست ۲ روش برای پیدا کردن موقغعیت جغرافیای افراد از طریق آی پی ادرس انها به شما معرفی میکنم .

 

استفاده از سایت هایی که این کار انجام می دهند

لینک سایت ها :
سایت شماره 1

سایت شماره 2

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

دیدگاه کاربران
102
پاسخ Sandra 11 مارس 2020

از اینکه وب سایت ها را به اشتراک گذاشتید ، متشکرم ، زیرا من برای یافتن ابزارهای بیشتر در جستجوی IP ، به ابزارهایی که می خواهم به اشتراک بگذارم ، رسیدم ، https://dnschecker.org/ip-location.php و https: //iplocation.io/ ، هر دو ابزار ارائه موقعیت IP با استفاده از چندین مکان جابجایی به طوری که کاربر تخمین بهتری از نزدیکترین مکان داشته باشد. من مطالب را برای علاقه کاربر و سهولت آنها به اشتراک می گذارم.

پاسخ Zahra 6 مارس 2020

سلام من از طریق دایرکت به فردی پیام میدم ولی پیامم پاک میشه لطفا بگین دلیلش چیه؟

پاسخ Nila 8 ژانویه 2020

سلام من دوستم براش اتفاق بدی افتاده و مادرش قلبش رو عمل کرده ازش خبر ندارم چگونه میتونم بفهمم کجاست؟ توروخدا کمک کنید

پاسخ King 31 اکتبر 2019

سلام بنده از کسی طلب دارم و فقط شماره موبایل ازش دارم با سفته میخواستم بدونم امکان ردیابی فرد با شماره موبایل وجود داره ؟

پاسخ ادیب 5 اکتبر 2019

من میخوام یه پیج اینستارو ببینم کشورش کجاست.از کجا آب پیشو گیر بیارم. لطفا کمکم کنید

پاسخ امیر 20 سپتامبر 2019

سلام و خسته نباشید: من میتونم بفهمم که غیر از خودم چه کسی از اکانت اینستاگرام من استفاده می‌کنه فکر میکنم پسورد اکانت من یکی داره و می‌تونه ازش استفاده کنه آیا به پلیس فتا شکایت کنم میتونم بفهمم اون شخص کیه؟

پاسخ اشکان 30 آگوست 2019

باسلام
چند روز پیش یکی تو دایرکت اینستا پیام داده و فحاشی کرده . به محض اینکه پیامو مشاهده کردم اسکرین شات گرفتم و ایشون پیج را به کلی دلت اکانت کردند . و هیچی جز اسکرین شات نمونده .
خواستم بدونم میشه مالک این پیج دلت اکانت شده را یافت ؟
اگر آی پی خود را عوض کرده باشد چی ؟

پاسخ Fateme 22 آگوست 2019

اگه به کسی با پیج فیک پیام بدیم میتونه از روی ای پی بفهمه من کیم؟

پاسخ مدیر سایت 22 آگوست 2019

خیر!
چون به ای پی شما دسترسی نداره!

پاسخ نارنین 12 آگوست 2019

aya kasi mitone mahl zendegi ro az enesta ra yabi kone

پاسخ علی خان 7 آگوست 2019

سلام خسته نباشید ممنون بابت پاسخگویی

کسی که در اینستگرام فعاله مثلا پیچ تبلیغاتی داره و اصلا هویتش هم معلوم نباشه و کلاهبرداری کرده باشه ایا میشه این شخص رو میشه شناسایی و پیگیری کرد تاکید میکنم فقط پیچ دارن و اصلا هویتش معلموم نیست اگر میشه شناسایی کرد لطفا کنید بگید مراجع قضایی چطور این کار رو میکنن درصورتی که شما فرمودین اینستا اطلاعات شخصی رو در اختیار کسی نمیزاره

پاسخ سعید 25 ژوئن 2019

بعد ببخشید یه سوال دیگه واسه اینکه اصلا کسی نتونه آدرسمو پیدا کنه چیکار باید کرد؟

پاسخ سعید 25 ژوئن 2019

سلام وقتتون بخیر. یه نفر با یه اکانت فیک بهم پیام داده و تهدید کرده بعد گفته به دوستام که توی اطلاعات هستن میگم که آدرستو با اینستاگرام پیدا کنن آیا از اینستاگرام میشه آدرس افراد رو پیدا کرد؟ و اینکه گفته آدرس یه نفر رو همینجوری پیدا کرده بعد اینکه شما میگین از طریق قضایی میشه پیدا کرد چجوری میشه پیدا کرد آدرس افراد رو یعنی؟

صفحه بندی نظرات: 1 2 3
تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /