دانلود بازی آسفالت 9 Asphalt 9: Legends 3.6.3a برای اندروید و آیفون

دانلود بازی آسفالت 9 Asphalt 9: Legends برای اندروید و آیفون

محبوب ترین بازی آنلاین ماشین سواری اندرویدی

نسخه Asphalt 9: Legends 3.6.3a قرار گرفت

 

دانلود بازی آسفالت 9 Asphalt 9: Legends 3.6.3a برای اندروید و آیفون

آسفالت مجموعه ای از بازی های اتومبیل رانی است که اولین نسخه آن در سال 2007 توسط شرکت بازی سازی گیملافت (Gameloft) منتشر شد.همواره بازی های این مجموعه جز، سنگین ترین بازی های منتشر شده برای سیستم عامل اندروید می باشند و بسیاری از افراد برای تست قدرت سخت افزاری تلفن همراه خود از این بازی استفاده می کنند.از عوامل جذابیت مجموعه آسفالت می توان به گرافیک بالا، گیم پلی جذاب، امکان انجام بازی به صورت آنلاین و بالا بردن سطح هیجان بازیکن اشاره نمود.گرافیک این نسخه از بازی آسفالت بسیار بالا و گیم پلی آن نیز برای کاربر بسیار جذاب می باشد به حدی که هنگام بازی احساس بازی با یک کنسول قدرتمند به کاربر القا، می شود.در حال حاضر آخر نسخه از مجوعه آسفالت که توسط شرکت game loft منتشر شده است، بازی آسفالت 9؛ افسانه می باشد.
Asphalt 9: Legends – آسفالت 9: اسطوره نسبت به نسخه های قبلی تغییرات قابل توجهی داشته است.از جمله این تغییرات می توان به افزایش چشمگیر سطح گرافیک بازی، تغییرات ایجاد شده در گیم پلی بازی، تغییرات کنترل کننده بازی و همچنین اضافه شدن ماشین های جذاب اشاره نمود.

 

برخی از ویژگی های دانلود بازی آسفالت 9 Asphalt 9: Legends  اندرویدی:

انتخاب از میان 50 ماشین رویایی و شگفت انگیز

امکان سفارشی سازی ماشین ها مطابق سلیقه خود

ماشین سواری در 70 مکان خارق العاده و شگفت آور

استفاده از نیتروژن برای پیشی گرفتن از رقبای خود

امکان بازی به دو صورت یک نفره و آنلاین با کاربران سراسر جهان

شرکت در رقابت های 8 نفره با کاربران جهانی

ماشین سواری در 60 فصل و 800 مسابقه منحصر به فرد

گرافیک خیره کننده اچ دی با صداگذاری واقعا هیجان اور

 

شرکت game loft در آسفالت 9 تعداد 50 ماشین را در اختیار بازیکنان قرار داده که تمامی این ماشین ها جز بهترین ماشین های روز دنیا می باشند و همه این ماشین ها تولیدات معتبر ترین شرکت های ماشین سازی می باشند.در این نسخه از بازی قابلیت های جدیدی به بازی افزوده شده است.به عنوان مثال یکی از جذاب ترین این قابلیت ها امکان دور 360 درجه می باشد.هنگامی که شما از این قابلیت آسفالت 9 استفاده می کنید، اگر با ماشین عقبی برخود نمایید، آن خودرو منفجر خواهد شد.

دو نکته مهم نیاز است که در مورد بازی آسفالت 9؛ افسانه بدانید:

نکته اول اینکه شما برای اجرای این بازی علاوه بر دانلود فایل اصلی، باید فایل دیتای این بازی را نیز، که حدود 1600 مگابایت است دانلود نمایید و آن را در مکان مخصوص خود کپی کنید.
نکته دوم که بسیار حائز اهمیت می باشد این است که بازی فقط به صورت آنلاین اجرا می شود و شما برای انجام این بازی حتما باید به اینترت متصل باشید در غیر این صورت شما قادر به انجام بازی نمی باشید حتی اگر قصد بازی تک نفره یا انجام مراحل بازی را داشته باشید.

در مجموع می توان گفت بازی آسفالت 9 یک سر و گردن از سایر نسخه های آسفالت بالاتر است و نسب به نسخه های قبلی از گیم پلی جذاب تر، گرافیک بالاتر و همچنین خودروهای جدید تر و بهتر بهره می برد.

 

توجه :
برای جلوگیری از مسدود شدن حساب بازی و نداشتن مشکل در نصب بازی ؛ پیشنهاد ما به شما دریافت بازی از گوگل پلی است و هیچ پیشنهاد دیگری نداریم…
فیلترش-کن خود را فعال کنید و بعد به تنظیمات گوشی و بخش مدیریت برنامه ها بروید و روی برنامه گوگل استور کلیک کنید و clear cache بزنید و در نهایت به گوگل پلی مراجعه کرده و براحتی بازی را دریافت کنید!

 

مشکلات متداول اجرای بازی:

 

*** سرور بازی فیلتر است و برای اجرا و ورد به آن به فعال بودن فیلت-رشکن نیاز است.

 

با خطای app not installed روبرو می شوم – چیکار کنم ؟!

این موضوع به سیاست گیملافت مبنی بر عدم نصب بازیهای هک شده ربط دارد – برای نصب نسخه لایسنس دار بازی باید هر بازی مود از کمپانی گیملافت نصب دارید حذف شود و برای نصب نسخه بدون لایسنس باید هر بازی معمولی از کمپانی گیملافت نصب دارید حذف شود !

با خطای عدم سازگاری روبرو می شوم – چیکار کنیم ؟!

دوست عزیز اگر می بینید بازی با دستگاه شما سازگاری نداره، منتظر بروزرسانی بعدی باشید – همانند بازی مدرن کامبت ورسوس که ابتدا با بیشتر گوشیها سازگار نبود، کم کم مشکل عدم سازگاری اش حل میشود .

در اجرای اولیه با خطای لایسنس(Invalid license) روبرو میشوم، چیکار کنم ؟!

شما قبل از نصب بازی، باید ابتدا cache نرم افزار پلی استور را پاک کنید و سپس با فعال کردن فیلت-رشکن به گوگل پلی مراجعه بکنید و اقدام به پیدا کردن بازی اسفالت 9 بفرمایید – پس از این کار روی دانلود بزنید، مقداری از بازی (1 مگابایت) که دانلود شد، دانلود را لغو کنید و در نهایت اقدام به نصب بازی بکنید و از بازی بدون خطای لایسنس لذت ببرید.

مطالب پیشنهادی
راهنمای دانلود

✓ دانلود از سایت کینگ تو نت در تمام سرویس دهنده های اینترنت در ایران بصورت تعرفه ترافیک اینترنت نیم بها محاسبه میشود!

✓ برای دانلود فایل ها حتما از برنامه مدیریت دانلود استفاده نمایید.پیشنهاد ما برنامه ADM می باشد.

✓ برای نصب بازی های دیتا دار، آموزش نصب بازی های دیتا دار را مطالعه کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

دیدگاه کاربران
2
پاسخ متین 13 نوامبر 2020

عالی


نسخه اندروید: 10     مدل گوشی: Redmi

پاسخ poorya 13 جولای 2019

سلام دوست عزیز من اندرویدم5.0هست.بنظرتون برای من بعد از نصب اخطار یا مشکلی به وجود میاد؟ مدل گوشی: Asus ko1f ضمنا من اندرویدم ۴.۴.۲ بود ارتقا دادم.ممنون میشم لطفا زودتر جواب بدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /