اموزش مدیریت دانلود‌ با” افزونه‌ای در گوگل کروم”

زمانی که فایلی را از طریق گوگل کروم شروع به دانلود می‌کنید، در پایین صفحه تاقچه‌هایی ظاهر می‌شوند که شما را از میزان پیشرفت دانلود مطلع می‌کنند، اما قسمتی از فضای کار را هم اشغال می‌کنند که تنها به صورت دستی می‌توان آن را بست.اگر شما هم علاقه چندانی به این تاقچه‌ها ندارید، افزونه‌ی Downloadr را برای کروم با افزودن دکمه‌ای در سمت راست نوار آدرس، اطلاعات تکمیلی از وضعیت دانلود‌ها در اختیارتان می‌گذارد که می‌تواند جایگزینی مناسب باشد.

با کلیک بر روی دکمه‌ی این افزونه جعبه‌ی کوچکی باز می‌شود که حاوی فهرست فایل‌های دانلود شده و یا در حال دانلود است که به ترتیب زمان دانلود چیده شده‌اند. در قسمت پایین فایلی که در حال دانلود است، دکمه‌ی کنسل وجود دارد که با کلیک روی آن دانلود متوقف می‌شود. با متوقف شدن دانلود وضعیت دکمه‌ی Cancel به Retry تبدیل می‌شود که با کلیک روی آن ادامه‌ی دانلود فایل صورت می‌گیرد.

در حین دانلود فایل، پنل Downloadr اطلاعاتی نظیر سرعت دانلود، حجم فایل و پیشرفت دانلود نمایش داده می‌شوند.

بعد از اتمام دانلود فایل، با کلیک بر روی قسمت پایین هر فایل فولدری که فایل در آن ذخیره شده، نمایش داده خواهد شد. با راست کلیک کردن بر روی هر یک از فایل‌‍‌هایی که در پنل وجود دارند، علامت x ظاهر می‌شود که با زدن آن فایل از فهرست حذف خواهد شد.

همچنین دکمه‌ی Clear در قسمت بالای صفحه وجود دارد که با کلیک بر روی آن تمامی فایل‌ها از فهرست پاک می‌شوند.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /