آموزش حذف اکانت اسنپ چت

کامل ترین آموزش تصویری حذف اکانت اسنپ چت

 

آموزش حذف اکانت اسنپ چت

اسنپ چت یکی از بهترین پیام رسان ها در سراسر جهان می باشد.این پیام رسان به خاطر داشتن قابلیت های بسیار زیاد و متنوع توانسته به یکی از پر مخاطب ترین پیام رسان ها در سراسر جهان تبدیل شود.یکی از بهترین قابلیت هایی که اسنپ چت برای اولین بار از آن رونمایی کرد و پس از آن بسیاری از شبکه های اجتماعی از این قابلیت کپی برداری نمودند قابلیت استوری بود.علاوه بر استوری اسنپ چت امکانات ویژه بسیاری را در خود جای داده است.با تمام این ویژگی ها و امکانات گاهی اوقات ممکن است شما به دلایل مختلف دیگر نخواهید حسابی در اسنپ چت داشته باشید و قصد داشته باشید به فعالیت خود در این پیام رسان پایان دهید.برای حذف حساب کاربری در اسنپ چت شما کار پیچیده تری نسبت به سایر پیام رسان ها همچون واتس اپ دارید.با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه حساب کاربری خود در اسنپ چت را حذف نمایید.

 

نحوه دیلیت اکانت اسنپ چت:

برای حذف حساب کاربری در پیام رسان اسنپ چت ابتدا باید وارد لینک زیر شوید:

 

accounts.snapchat.com

هنگامی که وارد لینک مورد نظر شدید صفحه زیر برای شما نمایش داده می شود.

 

آموزش حذف اکانت اسنپ چت

 

در این مرحله شما ابتدا باید نام کاربری یا ایمیلی که با آن در اسنپ چت ثبت نام نموده اید را در کادر اول وارد نمایید سپس رمز خود را در کادر دوم وارد نمایید و در انتها آیکون Log in مشخص شده در عکس زیر را انتخاب نمایید.

 

آموزش حذف اکانت اسنپ چت

 

اکنون در این مرحله باید از میان گزینه های نمایش داده شده Delete My Account که در تصویر مشخص شده است را لمس نمایید.

 

آموزش حذف اکانت اسنپ چت

 

شما در این مرحله کافی است رمز حساب کاربری خود را وارد کادر مشخص شده نمایید و در پایان آیکون Continue که در تصویر مشخص شده است را لمس نمایید تا حساب کاربری شما در پیام رسان اسنپ چت حذف شود.

 

آموزش حذف اکانت اسنپ چت

 

هنگامی که صفحه زیر برای شما نمایش داده شد به این معنی است که حساب کاربری شما با موفقیت در پیام رسان اسنپ چت حذف شده است.

 

آموزش حذف اکانت اسنپ چت

 

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /