دانلود بازی اکشن ایرانی خاک Khak 1.0.3 برای اندروید

دانلود رایگان جدیدترین نسخه بازی ایرانی خاک Khak برای اندروید

محبوب ترین بازی اکشن ایرانی

دانلود بازی اکشن ایرانی خاک Khak 1.0.3 برای اندروید

Khak -خاک یک بازی متفاوت و حرفه ای ایرانی در سبک بازی های اکشن می باشد که توسط استودیو ایرانی گونای برای گوشی و تبلت های اندرویدی ارائه شده است.خاک با گرافیک واقع گرایانه خود در سبک بازی های جنگی و تیراندازی به سرعت مورد استقبال گیمرهای ایرانی قرار گرفت و توانست در مدت زمان کم به محبوبیت زیادی برسد.موضوع بازی خاک روایت فرار دو دوست از اسارت تروریستهاست, پایگاهی که هنگام خروج از آن, مبارزه با انبوهی از نفرات دشمن, کلید آزادی شماست….خاک با کیفیت عالی خود به شما امکان تیراندازی با سلاح های سنگین و سبک واقعی و رانندگی با ماشین های جنگی را میدهد.بازی خاک قابل اجرا بروی تمام دستگاه های اندرویدی هست و شما می توانید بدون مشکل این بازی محبوب ایرانی در سبک اکشن را بروی دستگاه اندرویدی خود اجرا کنید.صداگذاری حرفه ای و با کیفیت خارقالعاده و گفت و گو های جذاب کاراکتر های بازی بر جذابیت بازی نیز افزوده است.

تغییرات نسخه جدید بازی خاک:

-تغییرات جزئی

 

برخی از ویژگی های بازی خاک Khak برای اندروید:

صداگذاری حرفه ای و مهیج بهمراه گفتگو های جذاب ببین کارکترهای بازی

دارا بودن دو حالت برای بازی کردن:مرحله ای(حرفه ای) و مبارزه آزاد

قابلیت تیراندازی با سلاح های سبک و سنگین با طراحی عالی

دارا بودن جنگ های رودرو و تن به تن با  سلاح های سرد

داستانی بودن بازی و دارا بودن مراحل مختلف و پیچیده

دارا بودن گرافیک خارقالعاده و واقع گرایانه

قابلیت رانندگی با ماشین های جنگی

 

سایری بازی های ایرانی:

دانلود بازی محبوب ایرانی خواستگاری برای اندروید

دانلود بازی ایرانی کوئیز اف کینگ Quiz Of Kings اندرویدی

حالا وقت دانلود هست...
دانلود فایل نصبی
راهنمای دانلود

✓ دانلود از سایت کینگ تو نت در تمام سرویس دهنده های اینترنت در ایران بصورت تعرفه ترافیک اینترنت نیم بها محاسبه میشود!

✓ برای دانلود فایل ها حتما از برنامه مدیریت دانلود استفاده نمایید.پیشنهاد ما برنامه ADM می باشد.

✓ برای نصب بازی های دیتا دار، آموزش نصب بازی های دیتا دار را مطالعه کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

دیدگاه کاربران
6
پاسخ Mojtaba 14 مارس 2020

سلام ببخشید مرحله همرنگ با دشمن رو چجوری باید رد کرد؟؟

پاسخ mahan 13 می 2019

من به عنوان یه گیمر تا بحال بیشتر از 2 هزار تا بازی نصب کردم و اگر بین اینهمه بازی،10 تا بازی بوده که بیشتر از یکی، دو ساعت توی گوشی یا سیستمم دوام نیاورده و حذفش کردم،مطمٸناً، 9 تاش بازی ایرانی بوده،چون محال و غیر قابل باوره که مشکلی توش نباشه.من سخت ترین و چالشی ترین بازی هارو به اتمام رسوندم،اما اینبار با چند تا از دوستان،2 ساعت تمام،وقت رو صرف رد شدن از مرحله اول این بازی کردیم،که به غیر از اتلاف وقت و اعصاب خردی هیچی نداشت،اگه بخوام تجربمو در موردش بگم اینجوری میشه که:اول،،یه چاقوی مسخره پرت میکنه به سمتت،و به محض رویارویی با اولین دشمن،نصف جونت میره و بعد سوار یه ماشین میشی و به محض حرکت کردن 500 تا تیر بهت میزنن و به **** میری،همین.نمیدونم سازندش چه چیزی مصرف کرده،چون واااقعاً ساخت یه همچین چیز بیخود و عجیب و غریبی که هیچکس نمیتونه حتی مرحله اول رو رد کنه،نیازمند یه *** خوب و یه *** کار درسته.!!؟
چون در مرحله اول یه ماشین*** بهت میده،و نه اسلحه ای داری و بدون هییییچ سلاحی میون کلّی آدم مسلح تو راهی که اصلا نیم متر جلوتر رو نمیتونی ببینی و مدام باید بری توی در و دیوار رها میشی،که به همون ثانیه ی اول حرکت کردنت،50 نفر راه رو میبندن و سوراخ سوراخت میکنن،و هیییچ راه فراری نداری،ما بیشتر از 60یا 70 بار مرحله اول رو با اعصاب خردیهایی مثل: صدای مسخره ای که بدبختانه مداماً هم باید تحملش کنی چون ،خود سازندش هم نمیتونه بیشتر از 10ثانیه بازی کنه و همون مرحله اول به فنا میره.و واقعا خیلی عجیبه که آیا ساخت یه بازی اینقدر مشکله که باید 50 تا سایت و وبلاگ ساخته شه که فقط سوالات کاربران رو در مورد پیش پا افتاده ترین موارد جواب بدن،و مردم بپرسن که آیا رد شدن از مرحله اول بازی ،رمز میخواد یا نه؟!.که این واقعاًخنده داره،اینکه نشد بازی،که باید توی همون مرحله اول گیر کنی،کاش میشد از اینهمه بازیهایی که توسط کشورهای بدبخت و بیچاره دیگه ساخته میشه 1% یاد بگیریم و خودمون رو به استانداردهای 20 سال پیش اونا نزدیک کنیم، .در کل این بازی یه ترکیبی از اتلاف وقت،اعصاب خردی و تعجب و افسوس خوردن، به اینکه ما ایرانیها چقدر بیچاره ایم که عرضه ساخت یه بازی رو نداریم.

پاسخ صدرا 30 آگوست 2020

این بازی خیلی بازی مهیجی هستش ولی یک سری اشکالات داره
1.گرافیک پایین(لطفا با بروز رسانی کیفیت بازی بهتر بشه)
2.نداشتن انتخاب درجه سختی(که لازم به ذکره سختی بازی این بازی رو مهیج کرده)
3.داستان نامعلوم هشدار:خطر اسپویل(آخر بازی رضا تماس گرفت و گفت زندست تو سکانس آخرم ما سوار یه جیپ شدیم. وبعدشم که اصن نفهمیدیم رضا رو نجات دادیم مردیم یا نمردیم. از استودیو گونای خواهشمندیم هرچه زود تر خاک 2 را بسازند. )
البته این نظر من بود با تشکر:)

پاسخ m m s 29 اکتبر 2020

چی داری میگی برای خودت ، یه قول خودت مگه گیمر نیستی و بیش از دو هزار تا بازی نصب نکردی ؟. پس چطوری نتونستی حتی مرحله اول رو ببری ، من الان بازی رو تموم کردم . تو بازی کردن بلد نیستی چرا میگی بازی خرابه ؟
عروس بلد نیست برقصه میگه زمین کجه …!
انگار مجبورش کردن که بازی رو نصب کنه .. به نظر من تو ( به قول خودت) گیمری رو بزار کنار

پاسخ A.y 1 نوامبر 2023

یعنی خدایی تو میگی گیمیری من حرص میخورم اخه نوب سگ کل بازیو تو نیم ساعت تموم کردم اونوقت میگی بازی سخته مرحله یکش رد نمیشه؟؟
همینطوریش بازی به قدر کافی بی محتوا و ساده هست حالا خدایی بگو سخت ترین بازی که کردی چی بوده؟؟


نسخه اندروید: 13     مدل گوشی: شیاومی ردمی 9

پاسخ Mehren 10 می 2019

بزرگترین لطفی که میشه،در جهت توسعه فرهنگ استفاده از فضای مجازی و ارتقا سطح کیفی اون در تمام دنیا انجام داد،جلوگیری از ساخت بازی توسط ایرانی هاست،تا با یه همچین چیزای مسخره ای آبروی خودشون و وقت و هزینه مردم رو از بین نبرن،برداشتن بازی ساختن که به محض شروع شدن بازی،میمیری.و از همه بدتر،اون صدای اعصاب خردکنی هستش که روش گذاشتن و از اونجایی که نه اسلحه داری و نه چیز دیگه،و بمحض حرکت کردن میمیری و 10 تا ماشین توی مرحله اول محاصرت میکنن و با یه شلیک میکشنت، باید از اول شروع کنی،و مدام باید اون حرفا و فریادهای ابلهانه و اعصاب خردکن رو بشنوی.

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /