نحوه ساختن چندین پوشه با نام یکسان در یک محل در ویندوز

نحوه ساختن چندین پوشه با نام یکسان در یک محل در ویندوز

 

نحوه ساختن چندین پوشه با نام یکسان در یک محل در ویندوز

یکی از کارهای کاربردی و جالبی که در ویندوز می توانید انجام دهید، ساخت چندین فولدر با نام یکسان در یک محل می باشد. همانطور که می دانید این کار در حال معمولی امکان پذیر نمی باشد و نیاز است تا یکسری از کارها را انجام دهید تا بتوانید این کار را انجام دهید. در ادامه می خواهیم به شما ترفند انجام دادن این کار را ارائه دهیم تا بتوانید راحت تر فولدر هایی با نام یکسان برای خود ایجاد کنید.

 

روش ساختن چندین پوشه با نام یکسان در یک محل در ویندوز

 

در ابتدا در صفحه اصلی دسکتاپ یا یکی از درایو های سیستم خود، روی صفحه کلیک راست کنید. همانطور که می دانید با این کار یک منوی کوچک برای شما باز خواهد شد. در این منو زبانه New را انتخاب کرده و در منوی دیگری که برای شما باز می شود، روی گزینه Folder کلیک کنید تا یک فایل جدید برای خود ایجاد نمایید.این فایل ساخته شده می تواند هر نامی داشته باشد.

 

سپس یک فایل دیگر مانند روش بالا برای خود در همان صفحه ای که فایل اول را ساخته اید، ایجاد نمایید و همان نام فایل اول را برای این فایل جدید نیز وارد کنید. برای مثال ما در اینجا از نام King2net site استفاده کرده ایم.

در این نام انتخاب شده، همانطور که می بینید میان کلمات King2net و site، یک فاصله با Space ایجاد شده است. در هنگام وارد کردن این نام برای فایل دوم، قبل از نوشتن کلمه site، ابتدا Space را فشار دهید تا یک فاصله ایجاد شود و سپس کلید Alt را فشار داده و همانطور که آن را نگه داشته اید، عدد 255 را تایپ کنید. بعد از این کار کلمه site را وارد کرده و Enter را بزنید.

 

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، با این کار یک فایل با نام یکسان دوباره در آن صفحه ساخته می شود

 

نحوه ساختن چندین پوشه با نام یکسان در یک محل در ویندوز

 

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /