اموزش استفاده از یک صفحه کلید و ماوس برای چندین کامپیوتر

در این پست  به شما نحوه استفاده از یک موس و کیبورد برای چندین کامپیوتر را با استفاده از نرم افزار اموزش می دهیم

برای این کار لازم نیست از سویچ clunky kvm استفاده کنید برنامه ی synergy این کار را برای شما ممکن میسازد.

ابتدا تصمیم بگیرید که از mouse و  keyboard کدام کامپیوتر می خواهید استفاده کنید سپس synergy را دانلود و نصب کنید این کامپیوتر server  و بقیه کامپیوتر ها client نام دارند در این مثال ما فرض کردیم که یک کامپیوتر و یک لپ داریم کامپیوتر server و لپ تاپ client  می باشد.

برای استفاده از این برنامه  “Share this computer’s keyboard and mouse option” را انتخاب کنید سپس روی configure کلیک کنید.

کامپیوتر هایی که می‌خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید را به پنجره ی  بالا اضافه کنیدبرای راحتی کار میتوانید از screen name کامپیوتر ها استفاده کنید.

 

حال لازم است قوانینی را تعیین کنید تا حرکت مکان نمای شما را تنظیم کند برای مثال  اگر لپ تاپ شما سمت راست کامپیوتر اصلی‌ است تنظیمات را به این صورت انجام دهید“. ۰to 100% of the right of Desktop goes to 0 to 100% of Laptop.”در این صورت مکان نمای شما در جهت دیگر نمی‌تواند حرکت کند.

حال synergy را روی لپتاپ خود نیز نصب کنید و “Use another computer’s shared keyboard and mouse” را انتخاب کنید و اسم کامپیوتر server را وارد کنید و روی test  کلیک کنید اکنون همه چیز آماده است .

 برای دانلود برنامه synergy کلیک کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

دیدگاه کاربران
1
پاسخ shayan 19 آگوست 2016

متاسفانه این نرم افزار پولی شده٬اگه جایگزین سراغ دارید معرفی کنید. ممنون

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /