استخراج تصاویر از برنامه ها و اسناد در ویندوز

deJPEG یک برنامه دسکتاپ برای ویندوز است که به شما این امکان را می دهد که تصاویر موجود در یک برنامه (EXE) یا یک سند مانند مایکروسافت ورد (DOCX) را استخراج کرده و آنها را به عنوان آیتم های جداگانه، ذخیره کند. هر چند با کمک این برنامه تنها می شود، تصاویر با فرمت JPEG را از برنامه و یا سند مورد نظر استخراج کرد و این برنامه قادر به استخراج فرمت های تصویری دیگر مانند png نیست. این برنامه برای کسانی مفید است که نیاز به تصاویری دارند که به هر دلیلی به آن ها نمی توانند به صورت مستقیم دسترسی داشته باشند و نمیخواهند وقت خود را با گرفن اسکرین شات از هر عکس به صورت جداگانه و Crop کردن آن برای رسیدن به اصل عکس، هدر دهند. حال اینکه این برنامه می تواند تمام آن عکس ها را در یک روند ساده در اختیار شما بگذارد.

رابط کاربری این برنامه بسیار ساده می باشد و باعث گیج شدن کاربران عادی نمی شود اگرچه این موضوع می تواند باعث گلایه کاربران حرفه ای تر شود، چرا که این برنامه هیچ گزینه هایی برای انعطاف پذیری بیشتر و کنترل نوع عکس ها به شما نمی دهد. تمام کاربران تنها با انتخاب فایل مورد نظر و کلیک بر روی “Analyze file” می توانند، تصاویر آن فایل را در همان فولدری که آن فایل قرار دارد، داشته باشند.

از محدودیت های این برنامه می توان به نبود امکان انتخاب مسیری که تصاویر ذخیره شود، انتخاب نام تصاویر و مرتب سازی بر اساس آن و یا شامل شدن تصاویر با سایز خاص مثلاً تنها تصاویری که بزگتر از 1 مگابایت باشند، اشاره کرد.

به هر حال این برنامه مناسبی برای استخراج دسته تصاویر از فایل ها و اسناد است. ما این برنامه را بر روی Windows 8 Pro, 64-bit تست کرده ایم و مشکل خاصی نداشتیم.

دانلود deJPEG

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /