اموزش فعال کردن “قرارگیری همیشگی در روی صفحات” برای تمامی نرم افزارها و یا پنجره ها

اگرچه تعدادی از برنامه های ویندوزی دارای ویژگی از پیش فعال  ” همیشه در بالا ” هستند ؛ شما نمیتوانید این تنظیم رابرای تمام پنجره ها اعمال کنید ؛ تا زمانی که اینطور ، طراحی شده باشد. به محض اینکه شما روی دسکتاپ یا یک برنامه دیگر کلیک کنید ، برنامه حاضر از تمرکز خارج شده و به زمینه پشت انتقال می یابد.

نرم افزار کوچک ویندوزی Window On Top ، دارای یک محیط کاربری نیست و تنها در نوار کنار ساعت جای گرفته و محیط شما را اشغال نمیکند. این برنامه میتواند مفید باشد اگر شما یک پوشه یا نرمافزار خاص ” مانند مدیا پلیر ، ادیتور متن ، نمایشگر عکس و غیره ” را بخواهید همیشه در دیدرس خود قرار دهید ، در حالی که دیگر وظایف توسط سیستم عامل در حال انجام هستند.

جدای از پورتابل بودن ، که به معنی عدم نیاز به نصب است – نرم افزار بسیار سبکی است . بنابراین منابع سیستم شما را اشغال نمیکند.

نحوه کاربرد نرم افزار ، آسان و توضیحش بسیار کوتاه است. در حالی که اجرا شده است ، تمام آنچه شما نیاز دارید این است که پنجره ای که میخواهید بالا بماند را انتخاب کرده و کلید دسترسی کیبرد کنترل + تی را فشار دهید. فشردن مجدد این کلیدها ، این وضعیت را در مورد پنجره های انتخاب شده غیرفعال میکند. نسخه حاضر از این نرم افزار اجازه تغییر کلید دسترسی را نمیدهد ، نتیجتا فقط از این طریق میتوانید اقدام کنید.

برای شروع ، نرم افزار را از طریق لینک انتها مطلب دانلود کرده و فایل EXE آن را با یک نرم افزار زیپ ، از حالت فشرده خارج کنید. بعد از اجرا ، نرم افزار ، بدون صفحه کاربری و در زمینه پشت ویندوز اجرا شده و آیکون آن کنار ساعت نمایش خواهد یافت

کلیک راست بر روی آیکون نوار ساعت ، تنظیمات ساده ای را مانند “غیر فعال کردن کلید دسترسی ” به شما خواهد داد. همچنین با عنوان “توقف اسکرییپت ” نرم افزار از فعالیت باز ایستاده و همه چیز به حالت نرمال بازخواهد گشت. با انتخاب مجدد گزینه مذکور ، مجددا همه چیز به روال سابق بازخواهد گشت.

من با موفقیت عملکرد این نرم افزار را در انواع پنجره های گوناگون مانند ، مرورگر وب ، مدیریت نرم افزارها ، برگه های ویژگی اسناد و حتا ماشین حساب آزموده ام.

Window On Top میتواند یک همراه عالی برای کاربرانی باشد که مکررا نیاز به راه کارهایی مدیریت صفحات را برای افزایش سرعت کار و کاهش در هم و برهمی آن دارند.این نرم افزار روی ویندوزهای ایکس پی ، ویستا ، 7 و 8 عمل خواهد کرد.

دانلود Window On Top

برگرفته از کانال

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /