آموزش تغییر سرعت دکمه هوم

در این آموزش میخواهیم روش تغییر سرعت دکمه هوم ( کاهش سرعت ) را با هم فرا بگیریم .افرادی که از آیفون ، آیپد یا آیپاد استفاده میکنند این موضوع را می دانند که دکمه هوم ارزش زیادی دارد . از این دکمه برای خارج شدن از اپلیکیشن ها ، اجرای مولتی تسکینگ و … استفاده میشود . سیستم عامل iOS برای افرادی که دارای مشکل هستند و نمیتوانند با سرعت قابل قبولی از این دکمه ( برای دوبار یا سه بار کلیک ) استفاده کنند ، امکانی قائل شده است که میتوانند سرعت کلیک آن را یک یا دو برابر کاهش دهند تا بتوانند از قابلیت های آن بهره ببرند .

وارد قسمت تنظیمات ( یا همان Settings ) شوید . سپس گزینه General را لمس کنید . صفحه را به سمت پایین هدایت کنید تا به قسمت Accessibility برسید . آن را لمس کنید تا وارد تنظیمات شوید . در قسمت Physical & Motor ، دومین گزینه یعنی Home-click Speed را لمس کنید . در این قسمت می توانید سرعت کلیک دکمه هوم را در سه وضعیت Default , Slow & Slowest تنظیم کنید . گزینه دلخواه و مورد نیاز را لمس کنید .

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /