دانلود 5 تم برتر ویندوز به همراه اموزش نصب

تصویر زمینه اگرچه چیزی معمول به نظر می‌آید، اما کاربران بعد از یک روز سخت کاری، می‌توانند با مشاهده آن، آرامشی هرچند کوچک، را در درون خود به وجود آورند. این تصویر می‌تواند یک منظره زیبا باشد و یا تصویر همسر یا کودک دلبندتان. تصاویر زمینه بسیار زیاد هستند و حتی برخی از آنها نیز به صورت پیش فرض بر روی سیستم عامل شما وجود دارند؛ اما بیشتر این تصاویر جنبه تبلیغاتی داشته و در رنگ‌ها و کنتراست آنها بیش از حد اغراق شده است. گاهی نیز کاربران به جای تصاویر ثابت، از تم‌ها استفاده می‌کنند که تنوع خاصی را به دنبال دارند. شرکت مایکروسافت هر ساله تم‌های زیادی را برای سیستم عامل ویندوز تهیه می‌کند و در دسترس کاربران قرار می‌دهد. البته استفاده از این تم‌ها برای کاربران ایرانی نیز مجاز است و هیچ محدودیتی برای آنها ندارد. ما در اینجا پنج تم، که بیشترین دانلود را از سایت مایکروسافت داشته‌اند و مناظر زیبایی دارند را قرار داده‌ایم تا تصویر زمینه دسکتاپ شما نیز رنگ لعاب تازه‌ای به خود بگیرد.

 

آموزش استفاده از تم‌ها

 

 بعد از دانلود تم‌ها، آنها را نصب کنید. زمانی که فرایند نصب به پایان رسید، تم نصب شده به صورت خودکار تم کامپیوتر شما قرار می‌گیرید. از آنجایی که تم‌ها تصاویر متعددی درون خود دارند که بعد از مدتی مشخص، تصویر دسکتاپ به یکی از آنها تغییر می‌کند، اگر شما از یکی از این تصاویر خوشتان نیامد، نیاز نیست که منتظر بمانید تا زمان مورد نیاز برای تغییر تصویر زمینه سپری شود. با راست کلیک کردن بر روی دسکتاپ و کلیک بر روی گزینه Next desktop back ground می‌توانید تصویر را تغییر دهید. البته شایان به ذکر است که با نصب هر یک از این تم‌ها، صداهای هشدار‌ کامپیوتر نیز تغییر می‌کنند.

 

برای تغییر و یا استفاده از تم‌های قبلی نیز می‌توانید با راست کلیک کردن بر روی دسکتاب و انتخاب گزینه Personalize لیست تم‌های نصب شده را مشاهده نمایید.

 

دانلود تصویر شماره یک با لینک مستقیم (9 مگابایت)

 

دانلود تصویر شماره دو با لینک مستقیم (15 مگابایت)

 

دانلود تصویر شماره سه با لینک مستقیم (13 مگابایت)

 

دانلود تصویر شماره چهار با لینک مستقیم (10 مگابایت)

 

دانلود تصویر شماره پنج با لینک مستقیم (19 مگابایت)

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /