چگونه به اکانت فیس بوک هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم

هک شدن و عدم دسترسی به اکانت در سرویس های مختلف وب یکی از اتفاقاتی است که با توجه به اطلاع رسانی های فراوان هر روزه در سراسر اینترنت برای برخی از کاربران رخ میدهد.

بازیابی اکانتی که پسورد آنرا فراموش کرده اید

1.ابتدا وارد صفحه اصلی Facebook.com شوید و بر روی گزینه Forget your password (گذرواژه‌تان را فراموش‌ کرده‌اید؟) در بالا صفحه کلیک کنید.

 

نکته:اگر شما هنوز توسط اکانت خود در فیس بوک حضور دارید اما احساس میکنید که اکانت شما توسط شخص دیگری هک شده است براحتی میتوانید با ورود به این صفحه پسورد خود را عوض کنید.

 

2.سپس در صفحه بعد برای شناسایی خود یکی از سه فیلد ایمیل،آدرس پروفایل و یا نام خود را پر کنید(پیشنهاد میشود که فیلد ایمیل را برای اینکار انتخاب کنید) و بر روی دکمه Search (جستجو) کلیک کنید.

 

 

3.پس از انتخاب و شناسایی شما توسط فیس بوک،در صفحه بعد در صورتی که مشاهده نمودید که فیس بوک به درستی اکانت و ایمیل شما را انتخاب کرده است بر روی دکمه Send Codes and login to کلیک کنید.(در اینجا ما روش استفاده از ایمیل را انتخاب کردیم)

 

 

4.حال یک پنجره pop-up جهت اجازه دسترسی فیس بوک به ایمیلتان و شناسایی ایمیل در مرورگر شما نمایش داده میشود که شما باید ابتدا یوزرنیم و پسورد ایمیل آدرس خود را  وارد نمایید و سپس اجازه دسترسی را تایید کنید.

 

 

5.پس از انجام اینکار و انجام عملیات شناسایی توسط فیس بوک،اتوماتیک به صفحه دیگری هدایت میشوید که باید پسورد جدید و تکرار آنرا وارد کنید.در نهایت پس از تعیین رمز جدید بر روی دکمه change password (دگرگونی گذر واژه) کلیک کنید.

 

 

اکنون میتوانید با پسورد جدید وارد پروفایل خود شوید.

 

نکته:اگر روش های دیگری را برای شناسایی خود انتخاب نمودید ممکن است به یک کد فعال سازی که توسط فیس بوک برای شما ارسال میشود نیاز داشته باشید.

 

تغییر رمز و بازیابی اکانت هک شده فیس بوک

 

اگر اکانت فیس بوک شما توسط شخص دیگر هک شده است و شما نمیتوانید به پروفایل دسترسی داشته باشید مراحل زیر را برای تعیین رمز جدید و پس گرفتن اکانت خود طی کنید:

 

1.ابتدا وارد آدرس http://www.facebook.com/hacked شوید،سپس در این صفحه بر روی دکمه My Account Is Compromised کلیک کنید.

 

 

2.سپس شما باید مراحل شناسایی که در روش بازیابی اکانتی که پسورد آن فراموش شده توضیح داده ایم را طی کنید،تا اکانت مورد نظر شما که هک شده است توسط فیس بوک شناسایی شود.

 

3.پس از انجام مراحل شناسایی،شما باید پسورد قدیمی یا کنونی که از آن برای ورود به پروفایلتان استفاده میکردید اما در حال حاضر هک شده است را در کادر این صفحه وارد و سپس بر روی دکمه continue (ادامه) کلیک کنید.

 

 

4.در صفحه بعد فیس بوک ایمیلی را که قرار است کد فعال سازی برای آن بفرستد را به صورت کوتاه شده نمایش میدهید،برای ارسال کد بر روی دکمه Reset Password کلیک کنید.

 

 

5.در صفحه بعد شما باید کد فعال سازی که فیس بوک به ایمیل شما ارسال کرده است را در کادر Password Reset Code وارد کنید،برای دریافت کد فعال سازی به Inbox ایمیل خود مراجعه کنید و ایمیلی که فیس بوک برای شما ارسال نمود است را باز و کد فعال سازی درون محتوا ایمیل را کپی کنید.

 

 

6.پس از وارد نمودن کد بر روی دکمه Submit Code کلیک کنید.

 

 

7.در صفحه بعد یک پسورد جدید برای اکانت خود تعیین و بر روی دکمه change password (دگرگونی گذر واژه) کلیک کنید.

 

 

8.برای ادامه در صفحه بعدی بر روی دکمه continue کلیک کنید.

 

9.در این صفحه شما باید یک پسورد نهایی و جدید برای دسترسی به پروفایلتان تعیین کنید.پس از تعیین رمز جدید بر روی دکمه Submit کلیک کنید.

 

 

10.در ۲ صفحه بعدی نیز بر روی دکمه continue کلیک کنید.

 

11.حال اکانت شما از حالت قفل و هک خارج شده است و شما آنرا در اختیار دارید،در مرحله پایانی فقط کافیست یک سوال امنیتی برای ایجاد امنیت بیشتر پروفایل خودتان تعیین و بر روی دکمه Submit کنید.(سوالهای امنیتی در هر سرویسی نقش مهمی در بازیابی پسورد شما و پس گرفتن اکانت شما ایفا میکنند پس جواب آنها را خوب به خاطر بسپارید)

 

 

12.در آخر فیس بوک اطلاعات آپدیت شده اکانت شما را نمایش میدهد،اکنون میتوانید با رمز جدید به پروفایل خود دسترسی داشته باشید.

 

 

خوشبختانه شبکه اجتماعی فیس بوک در طی چند سال اخیر امکانات و ابزارهای امنیتی خوبی نظیر قابلیت Trusted Friends (دوستان مورد اعتماد) به سرویس خود اضافه کرده است که توسط این ابزار شما میتوانید امنیت پروفایل کاربری خود در این سرویس بهبود بخشید و از رخ دادن اتفاقات ناگوار  و از دست رفتن اطلاعات اکانت خود جلوگیری کنید.

 

همانطور که در ابتدای این پست نیز به آن اشاره شد در اختیار داشتن ایمیل آدرس و اطلاعاتی که شما بر طبق آنها در فیس بوک ثبت نام کرده اید یک امر حیاتی و مهم برای بازیابی و دسترسی دوباره به اکانت شما است.

انزل وب

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

دیدگاه کاربران
207
پاسخ علیرضا تقوی 23 نوامبر 2017

سلام
خسته نباشید
نمیدونم چرا به اکانت اصلی خودم نمیتونم وارد بشم
وقتی میخوام وارد اکانتم بشم فیسبوک سوالاتی میپرسه و میگه برای ورود باید جواب درست بدین
مثلا اعلام میکنه نظرات خود را شناسایی کنید یا تعدادی عکس نشون میده که باید تشخیص بدم مال چه کسانی هستند یا از دستگاه دیگری اقدام به ورود کنید
همه این مراحل رو درست وئقیق انجام میدم اما باز هم قبول نمیکنه
چه دلیلی هست که نمیتونم اکانتم رو بازیابی کنم
ممنون میشم بتونید کمکم کنید
درضمن دوتا اکانت دارم توی فیس بوک که ای دی باهم فرق داره
مثلا ای دی اکانتی که نمیتونم واردش بشم alireza tag هست
حتی عکس پاسپورتم رو هم ارسال کردم اما بازم قبول نکردن
ببخشید زیاد سوال پرسیدم شرمنده
منتظر پیامتون هستم
باتشکر

پاسخ مدیر سایت 23 نوامبر 2017

سلام م ممنون
علت اینکه چرا فیس بوک این سوالات را از شما می پرسد،دلایل زیادی می تواند داشته باشد و معمولا زمانی که ورود مشکوک به حساب شما باشد(مثلا اتصال با ip های و دستگاه های مختلف)که در اینجور مواقع فیسبوک برای افزایش امنیت حساب ها یکسری مراحل را در نظر میگیرد که شما برای ورود باید حتما بصورت صحیح وارد کنید تا اجازه دسترسی را به شما بدهد.
برای رفع این مشکل شما هم حتما باید اطلاعاتی را که از شما می خواهد بصورت صحیح وارد کنید تا بتوانید به حسابتان دسترسی پیدا کنید و هیچ روشی جز طی کردن مراحل درخواستی فیس بوک نیست.
همچنین شما فرمودید که عکس پاسپورت تان هم فرستادید و قبول نکرده،که این می تواند بدلیل عدم تطابق اطلاعاتی که حین ثبت نام وارد کرده اید با اطلاعات پاسپورت شما باشد(مثلا اسم یا فامیلتان را اشتباه وارد کرده باشید)
همچنین توصیه می شود از قسمت پشتیبانی فیسبوک هم پیگری کنید و درخواست تان را ارسال کنید و منتظر پاسخ پشتیبانی فیسبوک باشید

پاسخ على 17 نوامبر 2017

سلام.خسته نباشيد. اكانت فيسبوكم قفل شده و الان وقتى وارد ميشم ٢نوع گزينه مياد يكى براى گرفتن كد از سه تا از دوستان كه راهشو بلد نيستم و يكى زدن تاريخ تولد كه من ميخوام تاريخ تولد رو بزنم ولى يادم نيس چى زدم و اينكه قبلا در تنظيمات اكانتم تاريخ تولدم رو گذاشتم روى only me و از اكانت ديگه وارد صفحه فيسبوكم ميشه به هيچكس تاريخ تولدم رو نشون نميده حتى ليست دوستان لطفا اگه راهنمايى كنيد تورو خدا ممنون.

پاسخ مدیر سایت 18 نوامبر 2017

سلام و ممنون چون شما تاریخ تولدی که در فیس بوک زدید فراموش کردید پس باید از طریق دوستان مورد اعتماد(Trusted Contacts) حسابتان را بازیابی کنید.
برای بازیابی از طریق دوستان مورد اعتماد باید شما قبلا حداقل سه نفر را از قسمت Trusted Contacts بعنوان دوست مورد اعتماد انتخاب کرده باشید تا بتوانید با کمک انها حساب فیس بوکتان را بازیابی کنید.
زمانی که شما بازیابی حساب کاربریتان به کمک دوستان مورد اعتماد را انتخاب می کنید باید اسم سه تا از دوستانتان را انتخاب کنید،پس از اینکه شما اسم دوستان مورد نظرتان را وارد کردید،فیس بوک به انها اطلاع میدهد و برای هر کدام از انها یک کد ارسال میکند که شما باید کدهای ارسالی فیس بوک برای هر سه دوستتان از انها بگیرید و در کادر مورد نظر وارد کنید و تایید را بزنید تا مشکل حسابتان برطرف شود

پاسخ على 18 نوامبر 2017

ممنون بابت پاسخ دهيتون…متاسفانه من اين كار را نكردم قبلا و ٣ نفرى كه شما گفتيد رو انتخاب نكردم…ايا راه ديگه اى هست ؟؟؟ با تشكر

پاسخ مدیر سایت 18 نوامبر 2017

قربان شما
شما تنها روش هایی که فیس بوک به شما پیشنهاد میکند را می توانید استفاده کنید و در صورتی که به هیچ کدام از روش ها دسترسی نداشته باشید،متاسفانه نمی توانید حسابتان را بازیابی کنید!

پاسخ احمد 5 نوامبر 2017

سلام من دوتاصفحه بخاطر تایید هویت بستن الان نزیدک یک ماهه واون صفحه 2ماهه
تایید نکردن چکارکنم چندبار مدرک فرستادم؟؟؟

پاسخ مدیر سایت 6 نوامبر 2017

سلام
اگر همان موقع که از شما درخواست مدرک شناسایی کرده است،شما اطلاعاتتان را کامل ارسال کرده باشید، کافی هست و نیاز به ارسال مجدد نیست و باید منتظر بمانید تا تایید شود.
همچنین می توانید از قسمت پشتیبانی با فیس بوک مکاتبه کنید تا مشکلتان را پیگیری کنید

پاسخ احمد 6 نوامبر 2017

نحوه مکاتبه؟؟
ایا انگلیسی یا فارسی
میشه لینک صفحه پشتیبانی بگین
ایا از یه صفحه که قفل نیست پشتیبانی بنویسم

پاسخ مدیر سایت 8 نوامبر 2017

از لینک زیر می توانید به پشتیبانی فیس بوک مکاتبه کنید:
https://www.facebook.com/help/contact/357439354283890
متن هم باید انگلیسی باشد

پاسخ س.ع 21 آگوست 2017

سلام من پيج فيس بوكم رو دي اكتيو كرده بودم بعد اكتيو كردم ولي ازم خواسته از ٣ تا از دوستام كد بگيرم من دسترسي ندارم به اون دوستايي كه خودش معرفي كرده چيكار بايد كنم؟ نميتونم وارد فيس بوكم شم بايد وارد شم چون دوباره ميخوام دي اكتيو كنم لطفا كمكم كنيد

پاسخ مدیر سایت 21 آگوست 2017

سلام
البته فکرنمیکنم خود فیس بوک سه تا از دوستانتون رو به صورت تصادفی به شما پیشنهاد کنه تا کد تایید رو ازشون بگیرید! فیس بوک یک قسمت داره بنام Trusted Contacts که خود شما باید سه تا از دوستان مورد اعتماد فیس بوکیتون که به آنها اعتماد دارید را به فیس بوک معرفی و تایید کنید تا در چنین روزی به شما کمک کنند.
حالا برای اینکه شما بتوانبد از روش های دیگر به حسابتون دسترسی پیدا کنید،ممکن است در صفحه ای که از شما میخواهد کد دریافتی از هر سه دوست تان را وارد کنید،گزینه ای برای تغییر روش فعال کردن حسابتون باشه مثلا از طریق ایمیل یا شماره تلفن.
اگر همچین قسمتی نبود یک مرتبه فراموشی رمز عبور را بزنید و از طریق ایمیل درخواست رمز جدید بکنید.

پاسخ Asef 14 جولای 2017

سلام به مدیر عزیز سایت چند روزی میشه فیس بوک وارد نمیشه پاسپورت و سند و… میخواد منم زیر سنم ازتون خواهش میکنم جواب بدید چیکار کنم که باز بشه

پاسخ مدیر سایت 17 جولای 2017

سلام و ممنون
اگر شما هنگام ثبت نام در فیسبوک اطلاعات هویتی خودتون(اسم و فامیل ) بصورت صحیح وارد کرده باشید الان با ارسال یک کپی از یک مدرک شناسایی معتبر میتونید مجددا به حسابتون دسترسی داشته باشید ولی اگر اطلاعات هویتی خودتون را اشتباه وارد کرده باشید،متاسفانه راهی برای رفع این مشکل نیست.
اگر صحیح وارد کرده باشید میتوانید بجای پاسپورت یک عکس از کارت ملی بفرستید تا مشکلتون حل بشه

پاسخ Yousef 12 می 2017

سلام من فیس بوکم فعاله میخوام یه برنامه نصب کنم اکانت فیس بوک میخوادکه واسه فیس بوک رمز بفرسته رمز عبورم یادم ولی اکانتم فراموش کردم راهنمایی کنید لطفا

پاسخ مدیر سایت 12 می 2017

سلام
درهنگام ثبت نام در فیس بوک شما به دو طریق می توانید حساب کاربری ایجا کنید:
1-استفاده از ایمیل 2-استفاده از شماره تلفن همراه
اگر از شماره تلفن همراه استفاده کنید،شماره تلفن همراه شما همان حساب کاربری یا اکانت شما هست و همین طور اگر از ایمیل استفاده کنید،ایمیل شما حساب کاربریتون هست.
اگر نمی دانید از چه ایمیل یا شماره موبایلی در هنگام ثبت نام استفاده کرده اید کافی هست Forgot account بزنید در کادر اسم کاملی که در فیس بوک وارد کردید را وارد کنید تا پروفایل شما را نمایش دهددر صورتی که پروفایل شما بود،گزینه ارسال کد تایید به شماره موبایل یا ایمیل را انتخاب کنیدتا مجددا به اطلاعات حسابتون دسترسی پیدا کنید

پاسخ شهروز 18 دسامبر 2016

سلام وخسته نباشید
من چندتا سوال دارم
من با گوشی اندروید چند حساب فیس بوک دارم میخوام اون چند اکانت رو حذف کنم ولی نمیدونم چطوری واصلا پسورد ش یادم نمیاد .
سوال بدی من که مهمتره
الان چند ماهه که دایم تو فیسبوک هستم ولی الان چند روزه نمیتونم وارد فیس بوک بشم …
فیسبوک ازمن سند .مدارک ..فایل وازاین قبیل مدارک میخواد من عکس صفحه خودم رو وارد کردم ولی قبول نمیکنه یه لحظه وارد میشم دوباره منو بیرون میکنه …لطفا راهنمایی کنید

پاسخ مدیر سایت 18 دسامبر 2016

سلام وممنون
در موردسوال اولتون ابتدا شما وارد فیس بوک شوید و گزینه Forget your password (گذرواژه‌تان را فراموش‌ کرده‌اید؟) انتخاب کنید تا پس از وارد کردن ایمیل رمز بازگشایی برای شما ارسال شود
سوال دوم:
اگر از شما مدرک شناسایی می خواهد باید اسکن یک مدرک معتبر مثل پاسپورت یا کارت ملی را ارسال کنید تا مشکلتون حل شود

پاسخ amir 12 اکتبر 2016

یا مثلا بعداز چند روز میشه پسورد قبلیمو داشته باشم یعنی نگه فیسبوک پسوردی رو وارد کن ک قبلا وارد نکردی.خواهش میکنم بفرستین جوابتونو ب جمیلم ها اینستاگرامم و فیسبوکم خورده بهم عجب غلطی کردم خدایا

پاسخ amir 12 اکتبر 2016

سلام خسته نباشید من پسورد فیسبوکمو عوض کردم قبلا حالا میخوام پسورد قبلیمو داشته باشه فیسبوکم میگه نمیشه باید پسورد جدید بدی پسوردی ک قبلا وارد نکردی.خیلی مهمه جوابو ب جمیلم ارسال کن فدات شم

پاسخ سروش 4 آگوست 2016

سلام خسته نباشید من رمز عبور اولی را دارم ولی از کود دومی امنیتی فیسبوک استفاده میکردم برای امنیت بیشتر فعلا رمز عبوریا پسورد را دارم ولی کد امنیتی را ندارم و شماره تلیفون هم در دسترس ندارم از طریق ایمیل راهی ندارد برای بدست آرودن security code

پاسخ مدیر سایت 5 آگوست 2016

درود وممنون
فکر کنم منظورتون از رمز عبور دوم همان کد تایید است که موقع ورودتون به فیس بوک به شماره موبایل ارسال میشه .
اگر از برنامه فیس بوک استفاده میکنیدبه بخش Settings بروید .حالا به بخش Code Generator رفته و روی آن ضربه بزنید . حالا کد مورد نظر را مشاهده خواهید کرد و میتوانید از آن استفاده کنید .

پاسخ yousef 7 ژوئن 2016

سلام. من تاریخ تولدمو اشتباه زدم.
ازون راهی هم ک گفتید عکس از کارت ملی بندازم رفتم ولی پاسخی نگرفتم.
لطفا راهنمایی کنید

پاسخ مدیر سایت 9 ژوئن 2016

درود دوست عزیز
دقیقا مشکل شما چی هست ؟رمز عبورتون فراموش کردید یا اینکه اکانتتون از دسترس خارج شده؟
درصورتی ارسال مدرک(مثل کارت ملی)جواب میده که مشخصاتی که هنگام ثبت نام وارد کردید با اطلاعات کارت ملیتون یک باشه

پاسخ سونیا 4 ژوئن 2016

سلام…از پاسخ شما ممنونم…در پاسخ به توضیحات شما یه مطالبی به نظرم رسید که بگم…موضوع اینه که من با همین دوستم روز قبل از اینکه اون چت پاک بشه چت کرده بودم…یعنی چت من با اون آخرین چت من بود و توی آرشیو مسیجهام آخرین مسیج از بالا حساب میشد اما همونطور که گفتم یهو ناپدید شده بود و بعدش با مسیجی که من دادم باز مسیجهای قبلیم با ایشون پیدا شدن..شما فرموده بودین: “.البته ممکنه که شاید خودتون پاک کردید یا کس دیگه به حساب تون دسترسی داشته” خب اگر خودم مسیجو پاک کرده بودم یعنی از گزینه دیلیت کانورسیشن استفاده کرده بودم که دیگه نباید مسیجهای غیب شده باز پیداشون میشد…ضمن اینکه من از کامپیوتر به فیسبوکم وصل میشم و نه با موبایل و اینکه مطمئنم ایمیل و پسوردمو به کسی نداده بودم …در مورد پسورد همونطور که شما فرمودین بعد از چندساعت تونستم پسورد جدید بدم و وارد فیسبوکم بشم…در مورد مسیج همون شب اون دوستم بهم میگفت ممکنه هکر تونسته باشه به یه پورتهایی از فیسبوکت مثلا مسیجها دسترسی پیدا کرده باشه که البته من بعد از این حرفش تمام مسیجهامو پاک کردم…نه اینکه مسیجهام حاوی مطالب خاصی باشه اما خب هرکسی دوست داره حریم خصوصیش حفظ بشه و هکرها بهش دسترسی پیدا نکنند…البته اون دوستم بهم گفت نمیخواد پسوردتو عوض کنی چون برای هکرها کاری نداره باز پسوردتو هک کنن اما من پسوردمو عوض کردم…ولی الان واقعا هنوز گیج هستم و به همین دلیل باز به شما مسیج دادم که این توضیحات بیشترو بهتون بدم که آیا این که هکر طبق گفته دوستم به پورتهایی از فیسبوکم مثلا مسیجهام دسترسی پیدا کرده باشه آیا از نظر عملی ممکنه یا نه همچین چیزی ممکن نیست؟
با تشکر از شما

پاسخ مدیر سایت 5 ژوئن 2016

درود دوست عزیز
اصلا اصطلاح هک پورت فیس بوک معنی نداره!اینجوری نیست که یک هکر بیاد و پورت قسمت چت شما را هک کنه وقسمت های دیگه رو نتونه هک کنه .
وقتی میگن اکانت فیس بوک یک نفر به هر طریقی هک شده منظورشون این هست که، هکر نام کاربری و رمز عبور طرف بدست اورده و بعد وارد اکانت شده که به تمام اطلاعات طرف دسترسی پیدا کرده .پس این تعریف دوستتون از پورت هک اشتباه هست و معنیی نداره.
اگر کسی شمارا هک کرده باشه به تمام اطلاعات شما دسترسی پیدا میکنه نه فقط قسمت چت.
پس با عوض کردن دوره ای رمز عبور و فعال کردن کد تایید موبایل امنیت شما افزایش پیدا میکنه
موفق باشید

پاسخ سونیا 3 ژوئن 2016

سلام.خسته نباشید..من یه مشکلی توی فیسبوکم ایجاد شده…چند روز پیش دیدم یکی از مسیجهام با یکی از دوستام توی مسیج لیستم نیست…با اینکه مطمئن بودم پاک نکردمش اما باز جدی نگرفتم و با خودم گفتم شاید پاک کردم و یادم رفته..تا اینکه روز بعد به همون دوست مسیج دادم و پیغامهای قبلیش اومد..موضوع رو باهاش درمیون گذاشتم گفت که شاید هک شده باشی..من خیلی نگران شدم و تمام مسیجهامو پاک کردم و به توصیه اون دوست وارد قسمت سکیوریتی فیسبوک شدم و یه جایی رو پرکردم که اگر کسی از دستگاه دیگه ای بخواد وارد بشه ازش کدی بخواد که به موبلیم فرستاده میشه…البته من از قبل شماره موبایلمو وارد کرده بودم اما این قسمتو فعال نکرده بودم…دیشب رفتم به یه بخشی توی فیسبوک از قسمت هلپ که خودش مطالبو چک کرد و گفت یه موردی مشاهده کرده و منو برد به قسمتی که پسوردمو عوض کنم…من دیشب پسوردمو عوض کردم اما امروز که خواستم وارد شم گفت پسوردتون اشتباهه…البته ایمیلمو باز کردم و همه چیز عادی بود چون پسورد ایمیلمو هم دیشب تغییر داده بودم و توی فیسبوک هم یه جا زد دیشب پسوردتونو تغییر دادید…اما چندباری که تلاش کردم و بعدشم گزینه فراموشی پسورد رو زدم و کارهایی که گفته بود انجام دادم دیدم فیسبوک زد خیلی زیاد تلاش کردین و الان نمیشه وارد بشین بعدا بیاین یه همچین پیامی داد…من خیلی نگرانم..به نظرتون فیسبوکم هک شده بود اون موقع که مسیج نبود ؟ آیا پسوردی که دیشب تغییر دادم هک شده؟ آیا اصلا هک شدم و آیا لازمه به فیسبوک بگم هک شدم؟الان باید چیکار کنم؟ چه زمانی فیسبوک میذاره دوباره پسوردمو عوض کنم؟

پاسخ مدیر سایت 4 ژوئن 2016

درود دوست عزیز
این مشکلی که شما عرض کردید (پاک شدن لیست چت با دوستتون)نمی تونه دلیل برهک شما باشه ،چون با پیامی که شما به دوستتان دادید دوباره پیام هاتون نمایش داده شده ،مشخص میشه که چت های قبلیتون به ارشیو انتقال داده شده بوده و مجداد نمایش داده شده البته ممکنه که شاید خودتون پاک کردید یا کس دیگه به حساب تون دسترسی داشته
در کل امنیت حساب های کاربری فیس بوک خیلی بالاست و به همین راحتی هک نمیشه مگر اینکه طرف مقایل اطلاعات شما رو داشته باشه (مثل نام کاربری و رمز ورود)
و چون شما کد تایید موبایل رو هم فعال کردید دیگه احتمال هک شدن اکانتتون خیلی خیلی کم شده (در حدصفردرصد) از دیشب که شما کد تایید موبایل فعال کردید و رمز عبورتون تغییر دادید فکر نمیکنم هک شده باشید شاید رمزی که میزنید اشتباه ،بهتره مجداد فراموشی رمز عبور بزنید تا یک رمز جدید قرار بدید معمولا مشکل “خیلی زیاد تلاش کردین و الان نمیشه وارد بشین بعدا بیاین”بعد چند ساعت حل میشه و شما میتونید رمزتون عوض کنید
نتیجه گیری کلی :پس اینکه سابقه چت با دوستاتون که پاک شده دلیلی بر هک شدنتون نیست ممکن بدلیل گذشتن مدت زمان زیادی از اخرین چتتون یا به هر دلیلی به ارشیو انتقال داده شده.
یک پیشنهادم که بهتون میکنم اینه که اطلاعات امنیتی (رمز عبور و نام کاربریتون)در اختیار کسی قرار ندید و اگرم در دستگاهی ذخیره هست (مثل گوشی یا لب تاب)از دسترس دوستان و اشنایان دور نگهدارید .ممکن یکی از دوستاتون از این طریق به حساب کاربریتون دسترسی داشته باشه !! حتما که طرف نباید هکر حرفه ای باشه!!!!
موفق باشید

پاسخ طناز 2 می 2016

سلام من چند بار اسم فیسبوک ام رو عوض کردم دفعه اخر که مجبور بودم عوض کنم زد که چون بارها عوض کردم دیگه نمی تونم عوض کنم و مجبور شدم دیکتیو کنم شما می تونید به جای من وارد شید و یک کاری کنید یک بار دیگه بتونم عوض کنم و من هزینه پرداخت کنم چون الان یک ساله دیکتیوم

پاسخ مدیر سایت 3 می 2016

درود دوست عزیز
برای رفع مشکل تون به لینک زیر برید و فیلم اموزشی دانلود و مشاهده کنید مشکلتون حل میشه (برای مشاهده فیلم باید فیلترشکن داشته باشید)
برای مشاهده فیلم اموزشی کلیک کنید
موفق باشید

پاسخ Majid 26 مارس 2016

سلام
ببخشید اکانتم چند روزه بلوک شده ازم تاریخ تولد میخواد، تاریخ تولدمو وارد میکنم بازم نمیشه
میگه For your protection, we limit the number of attempts allowed. Please try again later.
تاریخ تولدمم درست وارد کردم
ممنون میشم جواب بدین ??

پاسخ مدیر سایت 26 مارس 2016

درود
این پیام ربطی به درست یا غلط بودن تاریخ تولدتون نداره ویک پیام امنیتی هست
برای رفع بلوک 24 یا کمتر صبر کنید و مجددا تاریخ تولدتون درست وارد کنید تا از بلوک خارج بشید

پاسخ مینا 23 مارس 2016

سلام من در فیسبوک در قسمتی ک نوشته فراموشی رمز.شماره موبایلمو ک همراه اوله بدون کد کشور وارد میکنم برا من ی اکانت میاره ک ایمیلشم مال من نیس.من تا حالا با شمارم اکانتی در فیسبوک باز نکردم.ولی وقتی با کد+98 میزنم اکانتی نمیاره.پس اونی ک بدون کد مینویسه مال کجاس.یعنی مال ی کشور دیگس ؟چون زدم اس ام اس هم برا من نیومد ی رقمش کمتر از ماس

پاسخ مدیر سایت 25 مارس 2016

درود مینا خانم
این اکانتی که بدون98 نشون میده مال شمانیست.چون حتماباید کد98داشته باشه در غیر این صورت میتونه برای هرکس دیگه و هرکشور دیگه میتونه باشه.

پاسخ ندا 20 مارس 2016

Photo id رو برا چی میخواد ؟!هیچ یک از اطلاعاتم تغییر نکرده مثلا اسم همونه ایمیل همونه هیچ پستی گذاشته نشده.و current town درسته فقط به hometown شک کردم .الانم ک اکانت مسدوده.photo id ک نشانه هک نیستش

پاسخ مدیر سایت 20 مارس 2016

ابتدا یک توضیح کوتاه میدم:
فیس بوک از مدتی پیش برای مقابله با پروفایل ها و اکانت های فیک یا جعلی از برنامه ای استفاده میکنه تاهر کاربری رو الزام به وارد کردن اسم و فامیلی و هویت اصلی میکنه (مثل شما که از اسم مستعار استفاده کردید)
حالاشما باید یک اسکن از کارت شناسایی که هویت شما رو در دنیای واقعی تایید میکنه در این قسمت اپلود کنید و در زیر اون نام و نام خانوادگی اصلی خودتون رو وارد کنید تا مشکلتون حل بشه و این موضوع ربطی به هک شدن نداره
موفق باشید.

پاسخ ندا 19 مارس 2016

سلام من یک سال پیش یه حساب فیسبوک باز کردم البته ن با نام خودم تمام اطلاعاتو از خودم الکی زدم هیچ پستی هم نذاشتم.تازه ک خواستم برم توش رمزش یادم نبود ایمیل بازیابی رمز هم ارسال نمیشد از طریق وارد شدن مستقیم به یاهو رمزو عوض کردم ولی الان آیدی کاملا پنهان شده چون باید مراحل امنیتی رو پشت سر بگذارم.photo id میخواد .خواستم بدونم یعنی من هک شدم؟!سوال بعدیم اینه من دقیقا یادم نیس موقع ثبت نام hometown و current town رو چی زدم.ولی من home townرو شیراز نزدم شایدم یادم نیس ولی شیراز نشون میده!علتش چیه!

پاسخ مدیر سایت 20 مارس 2016

درود

اگر مطمئن هستید که اطلاعاتتون تغییر کرده پس هک شدید و ممکن کسی با استفاده از اطلاعات شما (مثلا باداشتن اطلاعات ایمیل)وارد و اطلاعات شمارا تغییر داده .

پاسخ سوگل 14 مارس 2016

سلام. من یک سال هست که از فیس بوکم استفاده نکردن و هم رمز فیسبوکم و فراموش کردم و هم اینکه رمز ایمیلی که باهاش فیس بوکم را ساختم. وهیچ کدام از اطلاعاتم را یادم نمیاد. نمی دونم چجوری به فیس بوکم دسترسی پیدا کنم. خیلی نیاز دارم بهش. می شه من و راهنمایی کنید. حتی روش های بازیابی رمز ایمیل را هم رفتم ولی چون یه ایمیل دیگه را معرفی کرده بودم نه رمز و نه یوزر اون ایمیل هم یادم نیست. چی کار می تونم بکنم؟

پاسخ مدیر سایت 14 مارس 2016

درود
چون شما رمز فیس بوک و ایمیل تون فراموش کردید احتمال اینکه بتونید به اکانتتون دسترسی داشته باشید خیلی کمه ولی تنها روش اینه که شما یک درخواست به پشتیبانی فیس بوک ارسال کنید و مشکل تون بیان کنید و همچنین یک تصویر از مدرک شناسایی معتبر نیز ضمیمه کنیدالبته توجه کنید که درصورتی این روش جواب میده که شما هنگام ثبت نام در فیس بوک اطلاعات شخصی(مثل نام، نام خانوادگی و…)بصورت کامل و صحیح وارد کرده باشیدهمچنین ایمیلی که با اون در فیس بوک ثبت نام کردید در درخواستتون بیان کنید.
موفق باشید

پاسخ MRZ 4 مارس 2016

سلام
من خیلی وقته نرفتم فیس بوک الان میرم میگه قفل شده
2 گزینه میاره یکی تاریخ تولد یکیم اسم 5 تا از دوستام ک هیچ کدوم یادم نیست
الان چیکار کنم پروفایلم باز شه؟

پاسخ مدیر سایت 4 مارس 2016

درود
دوست عزیزقبلا فیس بوک این امکان داشت که شما بتونید سوال امنیتی عوض کنید ولی بدلیل امنیت دیگه این امکان نیست
ولی اگر شما اطلاعات شخصی هنگام فیس بوک درست وارد کرده یاشید بهتره به پشتیبانی فیس بوک همراه با عکس از کارت شناسایی معتبر تیک ارسال کنید
تاشاید با اطلاعات شخصی اکانتتون از حالت بلوک خارج کنه

پاسخ شیلان 29 فوریه 2016

سپاس از راهنماییتون.
نه متاسفانه سوال امنیتی یادم نمیاد؟؟
چه جوری با پشتیبانی فیس بوک تماس داشته باشم؟؟

پاسخ مدیر سایت 29 فوریه 2016

برای ارتباط با قسمت پشتیبانی فیس بوک اینجا کلیک کنید
البته توجه داشته باشید که چون شما جواب سوال امنیتی فراموش کردید وزمانی شما میتونید حسابتون مجددا به دست بگیرید که اطلاعاتی که هنگام ثبت نام در فیس بوک وارد کردید کاملا صحیح باشه
.چون برای بازیابابی از شما یک عکس از کارت شناسایی معتبر میخواهد

پاسخ شیلان 28 فوریه 2016

سلام خسته نباشید.
من پسورد فیس بوکم یادم رفته از طریق ایمیل میخوام بازیابی کنم ولی سوال امنیتی میپرسه که سوال امنیتی یادم و این مرحله به پایان نمیرسه و رو همین سوال امنیتی باقی میمونه و هیچ ایمیلی ارسال نمیشه از هیچ روش دیگه هم نمیشه استفاده کرد برای بازیابی از طریق دوستان و … فقط به پرسیدن سوال امنیتی ختم میشه. باید چیکار کنم؟ ممنون.

پاسخ مدیر سایت 29 فوریه 2016

درود
همان طور که شما گفتید جواب سوال امنیتی بلدید پس نگران نباشید.
اگر پس از وارد کردن جواب سوال به شما هیچ پیامی نمیده،ممکن اتصالتون قطع باشه
بهتره که از یک مرورگر دیگه استفاده کنیدیا اینکه چند ساعت صبر کنید دوباره امتحان کنید مشکلتون حل میشه
ولی اگه بازم نشد بهتره به پشتیبانی فیس بوک اطلاع بدید

پاسخ رضا 24 ژانویه 2016

سلا م من از فیس بوکم بمدت زیادی استفاده نکردم الان نمیتونم وارد فیس بوکم بشم پس ورد که وارد میکنم میگه از پس ورد قدیم استفاده کردی پس ورد جدید هم که میسازم نمیتونم وارد بشم

پاسخ مدیر سایت 24 ژانویه 2016

درود
شما ابتدا فراموشی پسورد بزنید تا لینک جدیدبه ایمیلتون ارسال بشه بعد اقدام کنید

پاسخ فاطمه 10 ژانویه 2016

سلام تقریبا یک سالی میشه که من خودم فیسبوکم بستم آیاراهی داره دوباره فیس بوک خودم راه اندازی کنم ؟؟؟؟؟؟

پاسخ مدیر سایت 11 ژانویه 2016

درود
اگر اکانتتون حذف کردید هیچ راهی نداره که بتونید اکانتتون بازگردانید
ولی اگر غیرفعال کردید با یوزر و پسوردتون وارد فیس بشید و دوباره فعالش کنید

پاسخ زری 13 دسامبر 2015

سلام خسته نباشید . یه سوالی داشتم من هم ایمیل و هم رمز ایمیلم و رمز فیسبوکم فراموش کرد الان میخوام رمز و ایمیل عوض کنم باید چی کار کنم ؟اکانتم فعاله . ممنون میشم زودتر حواب بدید

پاسخ مدیر سایت 13 دسامبر 2015

درود وممنون
برای تغییر رمز وایمیل اصلی فیس بوک اول شما باید وارد حساب کاربری فیس بوکتون بشید وبدلیل اینکه شما رمز فیس بوکتون نمی دونید فعلا نمی تونید
خوب چون شما ادرس ایمیلی که بااون در فیس بوک ثبت نام کردید ،فراموش کردیدیک راه برای فهمیدن ادرس ایمیلی که باهاش در فیس بوک ثبت نام کردید هست .
وارد صفحه فیسبوکتون بشیدو قسمت اینفو مشاهده کنید اگر شما اجازه نمایش ایمیل تون داده باشید میتونید ایمیلی که با اون در فیس بوک ثبت نام کردید،مشاهده کنید
.اگر شما در زمان ثبت نام در فیس بوک اطلاعات هویتی (اسم ونام خانوادگی و..)کامل وارد کرده باشید ،میتونید از طریق پشتیبانی فیس بوک با اسکن کارت شناسایی معتبر دوباره به اکانتتون دسترسی پیدا کنید

پاسخ mah 7 دسامبر 2015

سلام امکان تغییر شماره تلفن و جایگزینی جیمیل به جای ایمیل بدون ورود به اکانت فیس بوک و تنها از طریق ایمیل وجود داره?

پاسخ مدیر سایت 7 دسامبر 2015

درود
نه دوست عزیز همچین امکانی وجود نداره

پاسخ amir 4 دسامبر 2015

از طريق دوستام متوجه شدم كه يك نفر با اسم و عكس من به اسم خودم اكانت فيسبوك درست كرده وشروع كوده به اد كردن يكسرس از دوستام
چطور ميتونم بفهمم ip از كجا هست و آدرس ايميلي كه باهاش اون اكانت كار ميكنه چيه؟؟؟
و اينكه چطوري ميتونم جلوي اين كارشو بگيرم

پاسخ مدیر سایت 4 دسامبر 2015

اول اینکه سیستم امنیتی فیس خیلی اوکیه!!و نمی تونید به ip کاربراش دسترسی داشته باشید(مگر اینکه هکر حرفه ای باشید)
دوم برای اینکه ایمیل طرف ببینید اگر اجازه مشاهده ایمیلش رو داده باشه توی قسمت اینفو میتونید ببینید
برای برطرف کردن مشکلتون یک ایمیل به قسمت پشتیبانی فیس بوک بدید ودر این درخواست ادرس صفحه فیس بوک طرف و همچنین ایمیل(در صورتی که بهش دسترسی داشتید) و یک متن درخواست که مشکلتون به فارسی یا انگلیسی ارسال کنید تا مشکلتون برسی کند
موفق باشید

پاسخ Fatima 20 اکتبر 2015

سلام.ببخشیدمن میخاستم شماره موبایلی که به فیسبوک برای ثبت نام دادم راتغییر بدم.وقبلی راپاک کنم.ولی همش ارور میده.توروخدا کمکم کنید.ممنونyou cannot delete the primary phone number if no email address or alternate phone number has been set.
این ارور را میده.من۳تاشماره تلفن هم گذاشتم که امتحان کنم ولی هیچکدومشون را نشد پاک کنی.ازقسمتتنظیمات اکانت میرم وبعد عمومیوبعد شماره تلفن.توی اون قسمتش ۳تاشماره تلفن هست وجلوی همشون کلمه ریمو نوشته ولی واسه هرکدومشون ریموو میزنم انجام نمیشه وهمین اخطار میاد.میشهبهم بگین چیکار کنم؟توروخدا عجله ای هستش.

پاسخ مدیر سایت 21 اکتبر 2015

درود دوست عزیز
برای اینکه شما بتونید شماره یا ایمیل تون را عوض کنید ابتدا باید شما ایمیل یا شماره تلفن خودرا اضافه کنید سپس اون رو بعنوان ایمیل یا تلفن اول (primery)قرار بدید
موفق باشید

پاسخ مونا 12 اکتبر 2015

سلام ممنون از پاسخ قبلي .عذر ميخوام الان ميشه بنده رو راهنمايي كنيد كه چيكار كنم؟؟يعني چه بلايي سر اكانتم اومده ايا بخاطر اشتباه تغيير دادن ايميل اينطور شده؟ايا راهي هست دوباره بتونم پيجمو برگردونم؟سپاسگزارم

پاسخ مدیر سایت 13 اکتبر 2015

درود
دوست عزیز وقتی شما ایمیل فیس بوکتون تغییر میدید از اون به بعد ایمیل جدید جایگزین قبلی میشه خوب حالا شما برای ورود باید ایمیل جدید وارد کنید.
چون الان این ایمیلی که برای ورود وارد میکنید نمیشناسه پس اشتباه وارد میکنید وباید ایمیلی که جدید قرار دادید رو درست وارد کنید اگر یادتون نمیاد به پشتیانی فیس بوک ایمیل بدید راهنماییتون میکنه

پاسخ احسان 10 اکتبر 2015

For security reasons your account is temporarily locked‎

پاسخ مدیر سایت 11 اکتبر 2015

دوست عزیز فیس بوک به مشخصات شما مشکوک شده برای رفع بلوک مراحلی رو که مشخص کرده باید طی کنید تا از حالت بلوک خارج بشید

صفحه بندی نظرات: 1 2 3 4
تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /