اموزش افزودن گزینه‌های Restart ،Shutdown در ویندوز ۸

همانطور که میدانید، برای خاموش کردن،ریستارت و خروج از حساب کاربری (Restart ،Shutdown و Log Off) در ویندوز ۸ میبایست از نوار Charms اقدام به خاموش نمودن کامپیوتر و … کنید. این روش شاید نسبت به ویندوز های قدیمی تر کمی سخت و وقت گیرتر باشد، اما جای نگرانی نیست زیرا شما می توانید با نصب یک ابراز مفید به اسم System Power Shortcuts تمامی گزینه های Power را به صفحه استارت خود در ویندوز ۸ و ۸٫۱ اضافه کرده و کامپیوتر خود را با این روش ساده خاموش کنید.

همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم، برای افزودن گزینه های  Restart ،Shutdown و Log Off نیاز به ابزار System Power Shortcut داریم که میتوانید از لینک زیر آن را دانلود کنید.

اموزش افزودن گزینه‌های Restart ،Shutdown در ویندوز ۸دانلود System Power Shortcut با لینک مستقیم

پس از دانلود، فایل را از حالت فشرده خارج کرده و سپس فایل Setup برنامه را اجرا و نصب کنید.

پس از نصب گزینه های Hibernate ،Lock ،Sign-off ،Restart ،Shutdown و Sleep به صورت خودکار به صفحه ی استارت اضافه خواهند شد.

همچنین شما میتوانید کاشی System Power Shortcut را به نوار تسکبار سنجاق کنید و به صورت سریع گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /