اموزش جلوگیری از آپدیت خودکار برنامه ها در Bluestacks

اکثر کابران در موقع نصب و استفاده از شبیه ساز آندروید در ویندوز ” bluestacks ” در هنگام کار با کندی اینترنت مواجه می شوند که این برنامه ی بیلو استکس باعث کندی اینترنت ، جهت دانلود و اپدیت نرم افزار های جدید توسط برنامه ، که همچنین باعث کم شدن ترافیک مصرفی شما می شود ، هم اکنون در این پست یک راه حل خیلی ساده و کوچک برای شما تهیه کرده ایم که با مراجعه به ادامه ی مطلب می توانید از این نوشته بهره مند شوید.

همان طور که در بالا هم عرض کردم روش خیلی ساده و راحت هست.

ابتدا به محل نصب برنامه ی Bluestacks رفته ،

سپس دنبال نرم افزار های اپدیتی و اپدیت سنتر به که من جمله اصلی ترین نرم افزار ها نرم افزار HD-UpdaterService می باشد که با حذف کردن این برنامه دیگر برنامه اپدیت نخواهد کرد ، چوهن دیگر هیچ برنامه ی اپدیت کننده ای در کار نیست !

نکته : اگر هنگام حذف با مشکل خطا در حذف برنامه مواجه شدید ، یعنی این نرم افزار فعلا به صورت باز می باشد و مخفی شده است که با سویچ کردن دکمه ی ترکیبی Ctrl alt delete زدن وارد Task manager شده و در تب Processes شوید و دنبال برنامه ی HD-UpdaterService بگردید  و انتخاب کرده و روی End کلیک کنید ، حالا بعد به مسیر گفته شده در بالا ؛ محلی که نرم افزار نصب شده است ؛ رفته و فایل HD-UpdaterService را حذف کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /