اموزش متوقف کردن پروسه های غیر ضروری و مخرب ویندوز +KillEmAll

هرچقدر هم از نرم افزارهای قوی و موثر امنیتی استفاده کنید بازهم ویروسها و نرم افزارهای جاسوسی جدید میتوانند وارد سیستم تان شوند و بدون اینکه بدانید داده هایتان را دچار آسیب کنند. بعضی از این نرم افزارهای مخرب حتی قادرند از اجرای برنامه هایتان (مثل آنتی ویروس) در سیستم تان جلوگیری کنند. اینجاست که میتوانید از برنامه های دیگر مانند KillEmAll برای حل مشکل استفاده کنید. با این برنامه، تنها با یک کلیک ساده، میتوان به ویندوز در متوقف کردن پروسه ها و برنامه هایی شامل برنامه هایی که در پس زمینه و یا بطور خودکار توسط ویروسها، نرم افزارهای جاسوسی و یا برنامه های مخرب دیگر اجرا می شوند، کمک کند. KillEmAllهمچنین می تواند پروسه ها و برنامه های ناپایداری را که موجب آسیب دیدن ویندوز میشود را ببندد.

اگر زمانی که این نرم افزار را اجرا میکنید دکمه Shift یا Ctrl را نگه دارید برنامه بترتیب در حالتهای سرویس دهی و اشکال زدایی اجرا می شود .این مساله به نرم افزار اختیارات بیشتری برای پایان دادن به پروسه های موردنظر را می دهد و به آن اجازه اجرا در پس زمینه و ری استارت شدن درصورتی که توسط بدافزار متوقف یا از کار افتاد را می دهد . حالت اشکال زدایی به عبارت دیگر امکان خاتمه دادن به هر پروسه را بصورت دستی فراهم میکند .
KillEmAll لیستی از پروسه های موجود را در سمت چپ نمایش می دهد. میتواند در صورت لزوم آیتم ها را انتخاب و از آن طریق کنترل های مورد نظرتان را اعمال کنید. برای مثال میتوانید با استفاده از گزینه Run یک پروسه را دوباره راه اندازی کنید یا میتوانید یک پروسه مورد اعتماد را را وارد Whitelist کنید که در اینصورت هنگام اجرای دوباره نرم افزار این پروسه بسته نخواهد شد. امکانات دیگر شامل نمایش جزئیات در باره پروسه انتخاب شده، ایجاد IFEO و…. می باشد.
این نرم افزار به شما امکان آپلود پروسه ها به Virus Total که یک سرویس اسکن ویروس آنلاین است را می دهد. برای این کار پروسه مورد نظر انتخاب کرده و روی Upload to Virus Total کلیک کنید.

دانلود KillEmAl

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /