ترفندهای امنیتی

در این پست ترفندهای کاربردی در زمینه امنیت سیستم برای شما اماده کرده ایم.

اجرای برنامه ها در کامپیوتر آلوده. بعضی وقت ها، بد افزار ها از اجرای یک سری برنامه های خاص مثل آنتی ویروس ها جلوگیری می کنند. با تغییر نام فایل exe اغلب مشکل حل می شود. ولی اگر این روش جواب نداد شما می توانید پسوند آن را به com تغییر دهید. در این حالبت با اینکه پسوند برنامه تغییر کرده، برنامه به درستی اجرا می شود.

قفل کردن کامپوتر در زمانی که از پای کامپیوتر پا می شوید. ممکن است یکی از دوستان شما در محل کار یا خونه از روی شوخی یا برای اذیت کردن شما به پشت کامپیوتر شما برود و از طرف شما چیزی را به فیسبوک یا توییتر بفرستد که این باعث دلخوری می شود. اما شما به راحتی می توانید از این گونه اتفاقات جلوگیری کنید. کافیست زمانی که از پای کامپیتورتان پا می شوید Windows + L را تا کامپیوتر شما قفل شود و برای استفاده مجدد از آن نیاز به وارد کردن کلمه عبور باشد.

ترفندهای برنامه های خاص 

VLC: حل مشکل ناهماهنگی صدا و زیر نویس. در محبوبترین مدیا پلیر یعی VLC، اگر صدا با تصویر یا زیرنویس هماهنگ نیست. شما به راحتی می توانید با فشار دکمه های J یا K، صدای را به جلو یا عقب ببرید. همچنین به راحتی با دکمه های H و G هم می توانید زیرنویس را هماهنگ کنید.

فتوشاپ: کشیدن marquee بدون از دست دادن اندازه آن. ابزار marquee یکی از اساسی ترین کارهایی است که در فتوشاپ انجام می شود و برای انتخاب یک قسمت از عکس درست شده است. در حالی که شما دارید از این ابزار استفاده می کنید می توانید Space را فشار دهید تا بدون از دست دادن اندازه فعلیش بتوانید آن را به مکان دیگری بکشید.

 Steam: انتقال بازی های به یک درایو و پارتشین دیگر. به صورت پیشفرض Steam، بازی ها را در همان درایوی که هست، نصب می کند. اما اگر فضای آن درایومان پر باشید چه باید کارد؟ چاره کار دانلود Steamtool Library Manager است. با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید بازی ها را به یک درایو دیگر منتقل کنید بدون اینکه مشکلی پیش بیاید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /