اموزش اشتراک گذاری سریع تصاویر در فیسبوک با برنامه Drop N Sync

آیا تا به حال با مشکل پیدا کردن عکس های برچسب گذاری شده در فیسبوک مواجه شده اید ؟ آیا عکس های که با دوستانتان به اشتراک گذاشته اید را نمی یابید و مجبور هستید همه چیز را دوباره بررسی کنید؟ نگران نباشید , قصد دارم برنامه ی را به شما معرفی کنم که در دسته بندی و مرتب کردن عکس های که در فیسبوک دارید کمکتان کند.

نام این برنامه Drop N Sync نام دارد ,که قادر به آپلود و دانلود همه عکس های که در فیسبوک به اشتراک گذاشته اید است.

 

Drop N Sync

برای شروع کار برنامه Drop N Sync را دریافت نمایید. در هنگام نصب برنامه دو گزینه پیشنهادی را غیر فعال کنید تا از نصب برنامه های جانبی جلوگیری شود.

 

قرار دادن عکس ها در یک پوشه تمام کاری است که برای آپلود کردن تصاویر باید انجام دهید. سپس این برنامه به صورت خودکار یک آلبوم از همان تصاویر با نام تعیین شده در پروفایلتان ایجاد خواهد کرد. چیزی شبیه به کاری که Dropbox انجام می دهد.  در اولین اجرای برنامه شما نیاز به پیکربندی تنظیمات حساب فیسبوک دارید. وارد حسابتان شوید و مجوز های لازم را صادر نمایید.

 

پس از اعطای مجوز، شما می توانید عملیات همگام سازی همه آلبوم ها یا آلبوم دلخواه را شروع کنید. همچنین قادر به تعیین دانلود عکس های ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پروفایل یا اشتراک گذاری شده هستید.

 

در سربرگ Miscellaneous شما می توانید تنظیمات عکس های برچسب گذاری شده را پیکربندی کنید. مشخص کردن پوشه ذخیره ی عکس ها و همچنین اجرای برنامه در شروع بکار ویندوز (Start Up) نیز قابل تنظیم است. برای حذف و یا بازیابی فایل ها نیز از تب Deleted Files استفاده کنید.

 

Drop  N Sync برای نصب و کار به ۴ مگابایت فضای خالی احتیاج دارد.این برنامه رایگان است و به شما در مدیریت و اشتراک گذاری سریع عکس ها در فیسبوک کمک می کند.

آدرس سایت و منبع برنامه www.dropnsync.com

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /