دانلود Taaghche 8.5.2.0 اپلیکیشن طاقچه فروشگاه کتاب الکترونیک و صوتی اندروید

دانلود  اپلیکیشن طاقچه Taaghche فروشگاه کتاب الکترونیک و صوتی اندروید

اموزش کامل مسابقه بخون و ببر

 

دانلود Taaghche 8.5.2.0 اپلیکیشن طاقچه فروشگاه کتاب الکترونیک و صوتی اندروید

کتاب‌خوان و فروشگاه کتاب الکترونیک طاقچه نسخه الکترونیک کتاب‌ها، مجلات و روزنامه‌ها را با فرمت استاندارد EPUB و در صورت لزوم PDF، با پایبندی کامل به حقوق پدیدآورندگان در اختیارتان قرار می‌دهد. در طاقچه به راحتی می‌توانید کتاب‌های مورد علاقه‌تان را دریافت و آنها را بدون نیاز به اینترنت مطالعه کنید. کتاب‌هایی که دریافت می‌کنید همیشه در آرشیو حساب کاربری‌تان در سرور طاقچه محفوظ خواهند بود و در صورت پاکسازی و یا تعویض دستگاه، می‌توانید آنها را مجددا و بدون پرداخت وجه دریافت کنید.

برخی ویژگی های طاقچه:

قبل از دریافت کتاب الکترونیک می‌توانید نمونه آنرا مطالعه کنید؛

کتابخانه شما همیشه و همه‌جا همراه شماست؛

به حفظ محیط زیست کمک خواهید کرد.

ساخت حساب کاربری با شماره تلفن

بهبود رابط کاربری

 

اموزش شرکت در مسابقه بزرگ بخون وببر2:

مسابقه بزرگ بخون و ببر ۲ از هفتم شهریور ماه شروع شده و تا ۳۱ شهریور ماه ادامه خواهد داشت. شرکت در این مسابقه بسیار ساده است. برای این مسابقه ۱۰ کتاب معرفی شده‌اند که سوالات مسابقه از این‌ کتاب‌ها طرح خواهند شد؛ هر کتاب ۱۰ سوال. شما می‌توانید به هر تعداد از سوالات هر کتابی که علاقه داشته باشید پاسخ دهید و در نهایت بسته به تعداد پاسخ صحیح مطابق جدول زیر در قرعه‌کشی‌های مختلف این مسابقه شرکت کنید:

 

دانلود Taaghche 8.5.2.0 اپلیکیشن طاقچه فروشگاه کتاب الکترونیک و صوتی اندروید

 

نکته :

همان طور که در جدول مشخص است، کسانی که امتیازات بالاتر را کسب کرده‌اند در تمام قرعه‌کشی‌های قبلی نیز شرکت داده خواهند شد. مثلا کسی که ۴۲ امتیاز کسب کرده است در تمام قرعه‌کشی‌های ردیف ۱ تا ۵ شرکت داده می‌شود و شانس برنده شدن در تمام این قرعه‌کشی‌ها را خواهد داشت. ( کسانی که بالاتر از ۵۰ امتیاز کسب کنند در همه قرعه‌کشی‌ها شرکت خواهند کرد)

سوالات مسابقه از ۲۴م شهریورماه ساعت ۱۰:۰۰ صبح تا چهارشنبه ۳۱‌م شهریورماه ساعت ۱۲:۰۰ ظهر بر روی طاقچه قرار می‌گیرد. دقت داشته باشید برای پاسخ به سوالات، لازم است با شماره موبایل در طاقچه ثبت‌نام کنید.

در صورتی که کتاب را به صورت چاپی از کتاب‌فروشی‌ها خریدید دقت کنید که حتما برچسب کد به پشت کتاب الصاق شده باشد. کسانی که کتاب را به صورت دیجیتال از طاقچه دریافت کنند خودبه‌خود کد به حساب‌شان منظور خواهد شد، اما به هر حال پس از خرید، کد کتاب نمایش داده خواهد شد و ‌می‌توانید جداگانه آن را ذخیره کنید.

لیست کتاب‌های دهگانه مسابقه :

 

دانلود Taaghche 8.5.2.0 اپلیکیشن طاقچه فروشگاه کتاب الکترونیک و صوتی اندروید

 

همه‌ی قرعه‌کشی‌ها یک جا انجام خواهد شد و اسامی برندگان در سایت طاقچه و برنامه‌ی خندوانه اعلام می‌گردد.

کتاب‌ها به چه قیمتی بر روی طاقچه عرضه می‌شوند؟
کتاب‌های قرار گرفته بر روی طاقچه بر اساس درخواست ناشر قیمت‌گذاری می‌شوند. البته به دلیل حذف شدن هزینه‌ی چاپ و کاغذ، قیمت کتاب در طاقچه حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد نسخه‌ی چاپی آن است.

کتاب‌های خریداری شده از طاقچه را به چه طریق می‌توان مطالعه کرد؟
اگر کتاب را از سایت طاقچه خریداری کرده باشید، آن کتاب در قسمت آرشیو کتاب‌خانه‌ی اپلیکیشن طاقچه‌ی شما (با همان حساب کاربری) قرار می‌گیرد. از این طریق شما می‌توانید کتاب را دریافت کرده و شروع به مطالعه‌ی آن کنید. اگر کتاب را مستقیما از درون اپلیکیشن خریداری کنید، پس از اتمام فرآیند خرید، دانلود کتاب به صورت خودکار شروع خواهد شد.
کتاب‌خانه‌ی طاقچه چیست و چه محدودیتی در نحوه‌ی استفاده از آن وجود دارد؟
همه‌ی کتاب‌هایی که شما با حساب کاربری خود از طاقچه خریداری می‌کنید در کتاب‌خانه‌ی حساب کاربری شما قرار می‌گیرند و و همیشه در سامانه‌ی ابری طاقچه محفوظ خواهند بود. به‌این‌ترتیب حتی پس از پاکسازی یا تعویض گوشی یا تبلت خود می‌توانید بدون نیاز به پرداخت دوباره‌ی وجه، باز هم آنها را دریافت کنید. تنها محدودیت استفاده از کتاب‌خانه‌ی طاقچه در تعداد دستگاه‌هایی است که یک حساب کاربری طاقچه را به آن‌ها متصل می‌کنید (۳ دستگاه).
 
تفاوت نسخه‌ی ePUB و PDF کتاب‌ها در چیست؟
ePUB استانداردی جهانی برای کتاب‌های الکترونیک است و اکثر کتاب‌هایی که بر روی طاقچه در دسترس هستند به این فرمت می‌باشند. ePUB خوان طاقچه به شما این امکان را می‌دهد که مستقل از اندازه‌ی صفحه‌ی نمایشگر خود بتوانید به راحتی کتاب‌های خود را مطاله کنید. اما برخی کتب و اکثر مجلات و روزنامه‌ها باید به صورت Fixed Layout‌ نمایش داده شوند زیرا حفظ صفحه‌آرایی در آن‌ها حائز اهمیت بالایی می‌باشد. این قبیل آثار، به صورت PDF در طاقچه قرار داده می‌شوند و شما می‌توانید با دو بار کلیک کردن روی ستونی از متن که می‌خواهید آن را مطالعه کنید، متن را بزرگنمایی کنید.
 
چگونه باید از طاقچه کتاب خرید؟
برای خرید کتاب لازم است یک حساب کاربری در طاقچه ایجاد کنید تا همیشه بتوانید کتاب‌های خریداری شده برای آن حساب را در دسترس داشته باشید. پرداخت مبلغ کتاب از طریق درگاه امن بانکی (شاپرک)، پرداخت ارزی (PayPal) و یا کیف پول مایکت صورت می‌گیرد. پس از خرید، کتاب در کتاب‌خانه‌ی طاقچه شما قرار خواهد گرفت.

آیا برای خواندن کتاب رایگان هم لازم است در طاقچه حساب کاربری داشت؟

خیر. برای خواندن کتاب‌های رایگان، تنها با نصب طاقچه بر روی گوشی یا تبلت خود می‌توانید کتاب را دریافت و سپس مطالعه کنید.
خرید کتاب در اپلیکیشن اندروید و iOS طاقچه چه تفاوتی دارد؟
به دلیل محدودیت‌های وضع شده توسط Apple، خرید کتاب به صورت مستقیم از درون نسخه‌ی iOS طاقچه امکان‌پذیر نیست و خرید باید از درون سایت صورت گیرد. اما در نسخه‌ی اندروید طاقچه، خرید را می‌توانید مستقیما از درون اپلیکیشن انجام دهید.

 
راهنمای دانلود

✓ دانلود از سایت کینگ تو نت در تمام سرویس دهنده های اینترنت در ایران بصورت تعرفه ترافیک اینترنت نیم بها محاسبه میشود!

✓ برای دانلود فایل ها حتما از برنامه مدیریت دانلود استفاده نمایید.پیشنهاد ما برنامه ADM می باشد.

✓ برای نصب بازی های دیتا دار، آموزش نصب بازی های دیتا دار را مطالعه کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /