فیلتر کردن ایمیل های فیس بوک در جیمیل

.کاربران فیس بوک هر روز تعدادی زیادی ایمیل آگاه سازی دریافت می کنند که باعث شلوغی ایمیل می شود البته این قابلیت را میشه از تنظیمات حریم خصوصی privacy settings غیر فعال کرد ولی در صورتی که تمایل به دریافت ایمیل ها دارید می توانید در اکانت جیمیل خود به بخشی مشخص شده هدایت کنید یا به اصطلاح برای ایمیل های فیس بوک فیلتر بسازید

به صورت زیر عمل کنید:

1– از سمت راست ایمیل خود بر روی دکمه ای که شبیه چرخ دنده است کلیک کنید و از منوی باز شده Setting را کلیک کنید.

 

۲ – از صفحه باز شده تب Filters را انتخاب و بر روی Create a new filter کلیک کنید.

 

 

۳ – در فیلد From عبارت facebookmail.com را وارد کنید تا تمامی ایمیل های ارسال شده با این شرط در دسترس قرار بگیرند.سپس بر روی Create filter with this search کلیک کنید.

 

 

۴ – Skip the inbox را انتخاب کنید زیرا با این کار ایمیل های ارسال شده از اینباکس رد می شوند  سپس از فیلد Apply the label بر روی New label کلیک کنید.در صورتی که می خواهید ایمیل های دریافتی را حذف کنید Delete it را انتخاب کنید.

 

 

۵ – لیبل مورد نظر را facebook نام گداری کرده سپس بر روی Create  کلیک کنید.

 

 

۶ – تا اینجا فیلتر ما ساخته و ایمیل های دریافتی از فیس بوک به لیبل facebook منتقل می گردد.اگر مسیرهای قبلی را دنبال کنید می توانید فیلتر ساخته شده را ویرایش یا حذف کنید.
در بخش ویرایش فیلتر با علامت دار کردن گزینه زیر تمامی ایمیل هایی که از قبل وجود دارد به لیبل مورد نظر منتقل می شوند.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /