دانلود Super Fast Charger Pro 21.0 برنامه افزایش سرعت شارژ اندروید

دانلود برنامه افزایش سرعت شارژ Super Fast Charger Pro اندروید

 

Super Fast Charger Pro سوپر فست شارژر  برنامه ای در زمینه شارژ سریع دستگاه های هوشمند بوده که توسط blue brain با قیمت 4.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار بی نظیر در هنگام شارژ تمامی برنامه ها و فرآیند های در حال اجرا را متوقف کرده و از مصرف بیهوده باتری جلو گیری می کند. تنها کافیست شارژر را به دستگاه متصل و برنامه را فعال کرده و از سرعت شارژ لذت ببرید. علاوه بر این بهتر است بدانید که پس از شارژ کامل دستگاه و متوقف سازی برنامه، تمامی فرآیند ها و اپلیکیشن های در حال اجرا به صورت خودکار فعال شده و هیچ گونه خللی در عملکرد اسمارت فون ایجاد نمی شود.

 

دانلود Super Fast Charger Pro 21.0 برنامه افزایش سرعت شارژ اندروید

 

 

یکی از جدید ترین قابلیت هایی که به دستگاه های هوشمند نسل جدید افزوده شده است پشتیبانی از سیستم فست شارژ و یا همان شارژ سریع می باشد که در مدت بسیار کوتاهی باتری را به صورت کاملا شارژ کرده و شارژی پایدار را بدون ایجاد هیچ گونه مشکلی در اختیار کاربر قرار می دهد. اما متاسفانه بسیاری از دستگاه ها از این توانایی بی نظیر بهره ای نبرده و هم چنان یکی از مشکلات کاربران آن ها زمان بسیار بالای شارژ دستگاه می باشد.

 

 

حالا وقت دانلود هست...
دانلود فایل نصبی
راهنمای دانلود

✓ دانلود از سایت کینگ تو نت در تمام سرویس دهنده های اینترنت در ایران بصورت تعرفه ترافیک اینترنت نیم بها محاسبه میشود!

✓ برای دانلود فایل ها حتما از برنامه مدیریت دانلود استفاده نمایید.پیشنهاد ما برنامه ADM می باشد.

✓ برای نصب بازی های دیتا دار، آموزش نصب بازی های دیتا دار را مطالعه کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /