آموزش کامل بازیابی رمز ورود به ویندوزهای قفل شده

گاهی اوقات پیش می آید که رمز عبور سیستم ویندوزی خود را فراموش میکنید. گاهی به علت امنیت بالا پسورد بسیار پیچیده ای انتخاب میکنید ولی پیش میاید که آن را فراموش کنید. اما هیچ نگران نباشید. امروز در این پست به شما مفیدترین راه بازیابی رمز ویندوز را می آموزیم. 

 

در این روش ، ما با هک کردن دکمه“Ease of Access” که در صفحه لاگین ویندوز وجود دارد ، به پسورد میرسیم.این روش هنوز هم از روش های معروف بازیابی پسورد است اما کمی سخت است و برای کسانی مفید است که به دیسک/نرم افزار بازیابی پسورد دسترسی ندارند.

برای بازیابی پسورد در این روش ابتدا سی دی “Windows installation” را در کیس قرار دهید و سپس کامپیوتر را بوت کنید. سپس در مرحله بوت شدن کلید ترکیبی “Shift + F10” را بفشارید. با این کار CMD را اجرا میکنید.

هنگامی که CMD اجرا شد دستورات زیر را به ترتیب کپی و در آنجا پِیست کنید.

همانند تصویر زیر :

آموزش کامل بازیابی رمز ورود به ویندوزهای قفل شده

پس از انجام این کار، دستگاه خود را ری استارت (Restart) کنید .

در شروع مجدد ، هنگامی که در صفحه لاگین ویندوز هستید ، روی دکمه  “Ease of access” در گوشه پایین کلیک کنید. با این کار باز هم CMD را اجرا میکنید.
در CMD ، فرمان زیر را جایگذاری کنید. به جای <username> نام کاربری ویندوز خود را جای گذاری کنید. مثلاً من در تصویر زیر در مورد خودم از نام “krishna” استفاده کردم.

 

آموزش کامل بازیابی رمز ورود به ویندوزهای قفل شده

با کار بالا ، شما یک نام کاربری جدید برای ورود به ویندوز انتخاب میکنید. در صفحه لوگین ویندوز نام کاربری جدید را انتخاب کنید و بدون رمز وارد آن شوید. هنگامی که وارد اکانت جدید شوید میتوانید تمام اکانت های خود را ری استارت کنید و رمز جدید برگزینید .

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /