کامل ترین آموزش تصویری بازیابی نرم افزارو بازی های حذف شده در اندروید

فروشگاه اینترنتی گوگل پلی بیش از 19 میلیون نرم افزار را برای دانلود در اختیار شما قرار میدهد. با بسیاری از این برنامه ها میتوانیم مشکل خودمان را رفع کنیم.حالا اگر شما یک برنامه را به طور ناخواسته از گوشی خود حذف کردید،  برای بازگرداندن آن برنامه چه میکنید؟ اگر نام آن برنامه را به خاطر داشته باشید که کارتان راحت است.اما اگر نام آن را فراموش کرده باشید چه میکنید؟؟؟ امروز به شما آموزش میدهیم که چگونه نرم افزار های حذف شده در گوشی اندرویدی را بازیابی کنید. 

روش اول :

توجه : در این روش تنها نرم افزارهایی که قبلاً از گوگل پلی دانلود کرده اید را می توانید بازیابی کنید.

1- ابتدا نرم افزار گوگل پلی را اجرا کنید و سپس صفحه را به سمت راست بکشید {به سمت راست اسکرول کنید} و گزینه ” My Apps & Games ” را لمس کنید.

 

کامل ترین آموزش تصویری بازیابی نرم افزارو بازی های حذف شده در اندروید

 

در صفحه جدید باز شده ، شما دو تب مشاهده میکنید.”Installed” و ” All ” .
2- در تب “Installed” شما میتوانید نرم افزار های فعلی که در گوشی خود نصب دارید، را مشاهده کنید.تمام اطلاع رسانی جهت آپدیت نرم افزارها به شما در این بخش به نمایش در می آید. در بخش All شما تمام نرم افزارهایی که از ابتدا تا حال از گوگل پلی دانلود و نصب کرده اید، را مشاهده میکنید.

توجه : شما میتوانید جهت خلوت شدن این لیست و حذف نرم افزار هایی که نیازی به آن ها ندارید با فشردن علامت “ضربدر یا همان × ” در سمت راست هر بلوک مخصوص نرم افزار، اقدام به پاک کردن آن از لیست نمایید.

 

کامل ترین آموزش تصویری بازیابی نرم افزارو بازی های حذف شده در اندروید

 

همانطور که معلوم است تمامی نرم افزار هایی که تا به حال از گوگل پلی در گوشی شما تا الان نصب شده اند در این لیست نمایان است. شما میتوانید این لیست نرم افزاری را مشاهده نمایید. اگر نرم افزاری که میخواهید آن را دوباره نصب کنید،در این لیست بود ، کافیست روی آن لمس کنید تا صفحه دانلود آن نرم افزار برای شما نمایان شود.

یادآوری : گوگل پلی همیشه به روز ترین نسخه نرم افزار را برای دانلود شما ارائه می دهد. اگر نسخه های قدیمی تر آن نرم افزار را میخواهید کافی است نام و اطلاعات آن نرم افزار + ورژن درخواستی را در جستجوگرِ گوگل ، جست و جو کنید.

 

روش دوم :

1- اگر به گوگل پلی دسترسی ندارید، کافی است نرم افزار Apps Backup & Restore را دانلود و نصب نمایید.

2- وقتی نرم افزار را باز می کنید، دو تب Installed و Archived را مشاهده خواهید کرد .

در تب Installed می توانید نام نرم افزارهای فعلی نصب شده روی گوشی خود را مشاهده کنید.

در تب Archived میتوانید لیست نام تمام نرم افزارهای نصب شده از ابتدا تا حال را مشاهده کنید.

3- اگر نرم افزار مورد نیاز شما در این لیست بود، روی آن لمس کنید. سپس روی گزینه Restore در پایین صفحه لمس کنید تا نرم افزار بازیابی شود.

 

کامل ترین آموزش تصویری بازیابی نرم افزارو بازی های حذف شده در اندروید

 

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /