آموزش تقویت آنتن مودم وای فای

مودم های وای فای به صورت معمول دارای قدرت سیگنال مشخصی هستند.اگر شما هم جزو کاربرانی هستید که با مودم های بیسیم و قدرت آنتن دهی و سیگنال آنها مشکل دارید این مطلب را تا انتها دنبال کنید.در این مطلب آموزش تقویت آنتن مودم وای فای را برای شما آماده کرده ایم.

تعویض کانال

وقتی برای اولین بار وای‌فای خود را پیکربندی می‌کنید، معمولا مودم شما به طور پیش‌فرض بر روی کانالی که خلوت‌تر بوده و کلاینت‌های کمتری دارد قرار می‌گیرد. ابزارها و اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارند که به کمک آن‌ها می‌توانید وضعیت کانال مودم را بررسی کرده و یا آن را تعویض کنید.

جابجایی

شاید تنها مشکل مودم شما، قرارگیری در مکان نادرست یا کافی نبودن برد (Range) سیگنال‌ها باشد. هر چیز فلزی چه در سقف باشد چه بر روی زمین، می‌تواند باعث تداخل در امواج وای‌فای بشود. مکان مناسبی را در مرکز ساختمان و تا حد امکان دور از اشیا فلزی پیدا کنید.

 

ترفند قوطی نوشابه

– وقتی اوضاع بحرانی می‌شود، باید آرامش داشت! پس قبل از هر چیز یک قوطی نوشابه خنک بنوشید!

– قوطی خالی را شسته و خشک کنید.

– در مرحله بعدی، به کمک یک چاقوی تیز و با رعایت مسائل ایمنی، انتهای قوطی را بریده و جدا کنید.

– همین کار را با قسمت بالای قوطی انجام بدهید، با این تفاوت که آن را کامل جدا نکنید. طوری که حدود ۲ سانتی‌متر از آن در قسمت سوراخ بالای قوطی به بدنه متصل بماند.

– سپس با یک قیچی، از بالا تا پایین قوطی را بریده و آن را شبیه به یک ورق کاغذ باز کنید.

– حالا آنتن مودم را از سوراخ قوطی رد کرده و قوطی را باز کنید. اگر نیاز بود، به کمک چسب بدنه قوطی را ثابت نگه‌دارید. از حالا به بعد مودم شما مجهز به تقویت کننده آنتن شده است!

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /