آموزش تغییر ایمیل در کلش آو کلنز Clash Of Clans

یکی از شایع ترین مشکلات کاربران در بازی Clash Of Clans تغییر ایمیل ثبت شده در بازی است.ممکن است در ابتدا کاربر ارزش ایمیل ثبت شده در بازی را نداند و یک ایمیلی که اطلاعات آن دقیق نیست را به بازی بدهد یا پسور ایمیل را بعد از مدتی فراموش کنید و یا دسته ای از کاربران دیده شدند که بازی را از از شخص دیگری خریداری کرده اند اما مشکلاتی با ایمیل ثبت شده در بازی دارند.

روشی که در زیر آمده است یک روش ابتکاری می باشد و بستگی به این دارد که توضیحات شما , اوپراتور پشتیبانی بازی را راضی به تغییر ایمیل بکند یا خیر.

ما در زیر متنی به پشتیبانی بازی ارسال می کنیم که در آن گفته شده است که , ایمیل ثبت شده در بازی مربوط به یک شرکت می شده که ما قبلا در آن استخدام بودیم اما حالا در حال ترک شرکت می باشیم و می خواهیم از یک ایمیل شخصی استفاده کنیم.

وارد Clash Of Clans بشید و از داخل منو گزینه Help and Support را انتخاب کنید.

از سمت راست بالای صفحه گزینه ارسال ایمیل را می بینید , انتخابش کنید.

سپس متنی مانند متن زیر را بنویسید و برای شرکت ارسال کنید.

Hi

I was working for Majestic and using the email of this company for playing Clash Of Clans but i am going to leave it and work in new one after i leave my email will be {داخل این کروشه ایمیل مورد نظر را بنویسید}

 

معمولا کمی طول می کشد تا شرکت جواب شما را بدهد پس باید صیور باشید

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /