دانلودتمام والپیپرهای با کیفیت بالا گوشی هوشمند جی‌فلکس ۲ ال‌جی

یکی از جذابترین گوشی‌های هوشمندی که در دی‌ماه و در نمایشگاه CES 2015 در لاس‌وگاس رونمایی شد، گوشی هوشمند جی‌فلکس ۲ ال‌جی بود که هم‌اکنون در سرزمین‌مادری ال‌جی یعنی کره‌جنوبی عرضه شده و به زودی در سایر بازارها نیز عرضه خواهد شد.

جی‌فلکس ۲ ال‌جی اولین گوشی هوشمند با پردازنده ۸ هسته‌ای و ۶۴ بیتی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ کوآلکام و همچنین اولین گوشی هوشمند مجهز به اندروید ۵ شرکت ال‌جی بود. اگر چه جی‌فلکس ۲ با همان مشخصه انحنا و انعطاف‌پذیری جی‌فلکس به بازار عرضه شد اما خب تفاوت‌هایی هم با نسل اول داشت که از جمله آنها خوش‌دست‌تر شدن گوشی با کاهش اندازه صفحه نمایش به ۵.۵ اینچ و افزایش قدرت انعطاف‌پذیری و انحنای گوشی و در عین حال افزایش قدرت خودترمیم‌پذیری قاب گوشی بود.

جی‌فلکس ۲ ال‌جی به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ۱۰۸۰p، دوربین سلفی ۲.۱ مگاپیکسلی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قاب پشتی به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش، باتری ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی و ۲ گیگابایت رم (بر خلاف انتظار برای رم ۳ گیگابایتی مانند رقبا!) مجهز است.

حالا هر چه که باشد اگر به این گوشی هوشمند علاقه دارید بد نیست تا روز رسیدن آن به بازار منطقه شما فعلا والپیپرها و تصاویر پس‌زمینه این گوشی هوشمند را تجربه کنید تا کم‌کم و تا روز خرید به داشتن چنین گوشی جذابی عادت کنید!

دانلودتمام والپیپرهای با کیفیت بالا گوشی هوشمند جی‌فلکس ۲ ال‌جی دانلود ۱۰ تصویر پس‌زمینه جی فلکس ۲ ال‌جی (۱۹۲۰ در ۲۱۶۰ پیکسل)

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /