دانلود هلیکس جامپ Helix Jump 4.8.0 بازی چالش مارپیچ برای اندروید و آیفون

دانلود هلیکس جامپ Helix Jump بازی پرش توپ(چالش مارپیچ) اندروید

نسخه هک شده و بی نهایت بازی هلیکس جامپ قرار گرفت

نسخه Helix Jump 4.8.0 قرار گرفت

 

Helix Jump – هلیکس جامپ(چالش مارپیچ) یکی از بهترین بازی هایی است که تا کنون برای سیستم عامل اندروید در سبک بازی های اکشن منتشر شده است و در عین سادگی بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد.در بازی چالش مارپیچ شما کنترل و هدایت یک توپ را در اختیار دارید و باید توپ را از میان فضا های خالی که در میان هر طبقه وجود دارد به طبقه پایینی هدایت کنید و در هر دو رکورد جدیدی برای خود به ثبت برسانید.هلیکس جامپ علی رغم حجم کمی که دارد، از گرافیک بالایی برخوردار است و همین مسله سبب جذابیت بیشتر این بازی شده است.اگر شما بتوانید از سه طبقه بدون مکث و توفق کردن عبور نمایید، دیگر نیاز نیست از طبقه چهارم عبور کنید و خود بازی شما را به طبقه چهارم منتقل خواهد کرد.

 

دانلود هلیکس جامپ Helix Jump 4.8.0 بازی چالش مارپیچ برای اندروید و آیفون

 

بازی Helix Jump شاید در ابتدا ساده و حوصله بر به نظر بیاید اما شما برای ثبت رکورد های بالا و جدید، باید مهارت بسیار زیادی در اين بازی کسب نمایید که فقط با تمرین کردن و صرف زمان می توانید مهارت خود را در بازی بالا ببرید.

 

برخی از ویژگی های بازی هلیکس جامپ(چالش مارپیچ) Helix Jump برای اندروید:

🔴 گرافیک بالا و جذاب

🔴 گیم پلی ساده و روان

🔴 رکوردی بودن سبک بازی

🔴 حجم بسیار کم فایل نصبی بازی

 

در حال حاضر بازی چالش مارپیچ بیش از 100 میلیون بار توسط کاربران مختلف اندروید از سراسر جهان از مارکت گوگل پلی دانلود و نصب شده است و توانسته امتیاز 4.1 از 5 را به خود اختصاص دهد که این رقم خود نشان از کیفیت بالای این اپلیکیشن است. در مجموع باید بگوییم بازی چالش مارپیچ یکی از سرگرم کننده ترین بازی های منتشر شده برای سیستم عامل اندروید است و می تواند ساعت ها بازیکن را جذب خود نماید.اگر شما نیز به این سبک بازی ها علاقه مندید ما نصب بازی Helix Jump را به شما توصیه می کنیم.

راهنمای دانلود

✓ دانلود از سایت کینگ تو نت در تمام سرویس دهنده های اینترنت در ایران بصورت تعرفه ترافیک اینترنت نیم بها محاسبه میشود!

✓ برای دانلود فایل ها حتما از برنامه مدیریت دانلود استفاده نمایید.پیشنهاد ما برنامه ADM می باشد.

✓ برای نصب بازی های دیتا دار، آموزش نصب بازی های دیتا دار را مطالعه کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /