دانلود برنامه تست سرعت اینترنت 4.5.3 Speedtest by Ookla اندروید و آیفون

دانلود برنامه تست سرعت اینترنت Speedtest by Ookla برای اندروید و آیفون

 

Speedtest by Ookla از محیطی بسیار ساده و زیبا پشتیبانی می کند و همین مسئله سبب شده است تا کاربران بدون هیچ گونه سردرگمی و به راحتی سرعت اینترنت خود را تست کنند و از سرعت واقعی اینترنت خود مطلع شوند. در حال حاضر اپلیکیشن Speedtest by Ookla جز پر دانلود ترین اپلیکیشن ها در مارکت گوگل پلی می باشد و تا این لحظه حدود 500 میلیون نفر از کاربران اندروید در سراسر جهان این اپلیکیشن کاربردی را از مارکت گوپل پلی دانلود و نصب نموده اند و Speedtest by Ookla توانسته امتیاز 4.4 از 5 را از مجموع 1 میلیون رای به خود اختصاص دهد که این رقم خود نشان از کیفیت بالای این اپلیکیشن می باشد. تا به حال ممکن است برای شما نیر پیش آمده باشد که به دلایل مختلف قصد داشته باشید از میزان سرعت اینترنت خود آگاهی پیدا کنید و بدانید با چه سرعتی صفحات وب را مرور می کنید.

 

دانلود برنامه تست سرعت اینترنت 4.5.3 Speedtest by Ookla اندروید و آیفون

 

برای انجام این کار اپلیکیشن ها و سایت های مختلفی وجود دارند که به استفاده از آن ها شما قادر به مشاهده سرعت اینترنت خود می باشید.اما مشکل عمده ای که در اکثر این گونه سایت ها و اپلیکیشن ها وجود دارد سرعت پایین آن ها می باشد.یکی از اپلیکیشن هایی که در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند سرعت اینترنت شما را نمایش دهد اپلیکیشن Speedtest by Ookla می باشد.شما با استفاده از این اپلیکیشن کاربردی در کوتاه ترین زمان (حدود 30 ثانیه) قادر به مشاهده سرعت واقعی اینترنت خود می باشید. همچنین شما با استفاده از اپلیکیشن Speedtest by Ookla قادر خواهید بود سرعت دانلود و آپلود خود را مشاهده نمایید. شما برای به راحتی و تنها با چند لمس صفحه گوشی می توانید سرعت واقعی اینترنت خود را تست کنید.

 

برخی ازقابلیت های برنامه تست سرعت اینترنت Speedtest by Ookla :

 

🔴 نمایش دقیق سرعت دانلود و سرعت آپلود اینترنت شما

🔴 امکان اشتراک گذاری اطلاعت به دست آمده

🔴 طراحی محیط جذاب و زیبای اپلیکیشن

🔴 نبود تبلیغات آذار دهنده در اپلیکیشن

🔴 رابط کاربری بسیار ساده و آسان

🔴 سرعت بالای اپلیکیشن

🔴 حجم کم فایل نصبی

 

در مجموع باید بگوییم اپلیکیشن Speedtest by Ookla یکی از بهترین گزینه ها برای تست سرعت اینترنت می باشد و اگر شما نیز قصد محاسبه دقیق سرعت دانلود و آپلود اینترنت خود را دارید ما استفاده از اپلیکیشن Speedtest by Ookla را به شما توصیه می کنیم.

 

راهنمای دانلود

✓ دانلود از سایت کینگ تو نت در تمام سرویس دهنده های اینترنت در ایران بصورت تعرفه ترافیک اینترنت نیم بها محاسبه میشود!

✓ برای دانلود فایل ها حتما از برنامه مدیریت دانلود استفاده نمایید.پیشنهاد ما برنامه ADM می باشد.

✓ برای نصب بازی های دیتا دار، آموزش نصب بازی های دیتا دار را مطالعه کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /