نصب چند سیستم عامل روی یک USB درایو

در مقاله قصد داریم چگونگی نصب چند سیستم عامل روی یک درایو Usb را آموزش دهیم.این روش شدنی است، اما این کار مسائلی را هم در پی دارد. اول اینکه این نوع نصب بسیار کند است و دوم اینکه درایوهای فلش USB گران نیستند، چرا شما بر هر سیستم عامل یک فلش درایو جدا نداشته باشید؟ به هر حال در این مقاله داشتن سیستم عامل های متعدد روی یک USB را برایتان توضیح می دهیم.
این کار در صورتی قابل انجام است که نسخه  Live CDs سیستم عامل مورد نظرتان را داشته باشد. Live CDs یک نسخه کوچک شده سیستم عامل است که بطور خاص برای تعمیر و نگهداری یک کامپیوتر و آن هم برای زمانی که سیستم عامل اصلی شما دچار مشکل شده است و امکان ورد به آن را ندارید، ایجاد شده است. برنامه های خوبی برا ایجاد Usb درایو مولتی بوت وجود دارد. ما در اینجا به برسی برنامه  YUMI می پردازیم


دانلود YUMI – Your Universal Multiboot Installer
این طور که به نظر می رسید، نمونه های متعدی برای YUMI در اینترنت وجود دارد. برای دانلود این نرم افزار به PenDriveLinux.com رفتم که در آنجا بدلیل برخورد با تبلیغات مختلف کمی دچار مشکل شدم! سرانجام این نرم افزار را دانلود و نصب کردم.
 نصب چند سیستم عامل روی یک USB درایو

سپس در قسمت اول باید درایوی را انتخاب کنید که قصد دارید سیستم عامل در آن نصب شود و در قسمت دوم توزیع سیستم عاملی که می خواهید را انتخاب کنید.
 نصب چند سیستم عامل روی یک USB درایو

این برنامه به زمان کمتری نسبت به MultiBootUSB نیاز دارد، حدود 20 دقیقه زمان نیاز است که البته هنوز نسبت به XBoot بسیار زیاد است.
 نصب چند سیستم عامل روی یک USB درایو

خوشبختانه Ultimate Boot CD 5.11 در لیست قرار دارد و براحتی میتوانید آن را نصب کنید که این کار حدور 1 یا 2 دقیقه طول می کشد.

 نصب چند سیستم عامل روی یک USB درایو

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /