اموزش تشخیص پیج رنک تقلبی

چند وقتی است که داخل وب فارسی، فروش دامین و بک لینک با پیج رنک تقلبی، افزایش پیدا کرده است و خریدار از همه جا بی خبر با خوشحالی از قیمت مناسب، سریع اقدام به خرید می کند.در این مقاله، به نحوه تشخیص پیج رنک تقلبی می پردازیم.

استفاده از سایت seomastering

اولین کاری که باید بکنید، استفاده از ابزار پیشبینی رنک سایت seomastering است که در 99% حالات این مورد، صحیح است. کافیست به این صفحه بروید و آدرس سایت مورد نظر را وارید کنید و بعد در صورتی که مقدار رنک فعلی و رنک واقعی برابر بود، رنک آن تقلبی است. همچنین رنک واقعی باید به صورت اعشاری باشد.

بررسی قدمت سایت

سابقه سایت مورد نظر رو بررسی کنید. آیا به نظر شما منطقی هست سایتی که تنها چند ماه از فعالیت آن می گذرد، رنک بالایی بگیرد ؟ بی شک پاسخ شما هم، خیر است. برای فهمیدن سابقه یک سایت کافیست از این سایت استفاده کنید. همچنین تاریخ ثبت دامین مورد نظر هم بررسی کنید.

بررسی تعداد صفحات ایندکس شده

تعداد صفحات ایندکس شده در گوگل را بررسی کنید، البته کم بودن تعداد صفحات ایندکس شده همیشه به معنی تقلبی بودن رنک نیست ولی با این حال در صورت کم بودن تعداد صفحات ایندکس شده باید مشکوک شوید.

بررسی تعداد بک لینک های گرفته شده در الکسا

در الکسا می توانید تعداد بک لینک های مربوط به هر سایت را بررسی کنید. طبعاً سایتی که بک لینک کمی به آن داده شده است، رنکش تقلبی است.

بررسی عنوان صفحات در گوگل

عنوان یکی از مطالبش که به صورت یونیک هست (منظور از یونیک بودن این است که هنگام جستجو در گوگل سایتی با همین عنوان آورده نشود.) را در گوگل جستجو کنید، اگر در صفجه اول گوگل، اثری از آن ندید به احتمال بالا، پیج رنک تقلبی هست. در صورتی که در صفحه اول گوگ یافت نشد، این کار را با چند مطلب دیگر، انجام دهید تا اطمینان کامل پیدا کنید.

 

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /