چطور نرم افزار صحیح برای یک فایل ناشناخته را پیدا کنیم

آیا تا به حال به فایلی برخورد کرده اید که کامپیوترتان آن را نشناسد و نتوانید محتوای آن را مشاهده کنید؟ بعنوان مثال سیستم عامل ممکن است یک سند اداری، یک فایل موسیقی و یا یک ویدیو با پسوند عجیب را که از دوست خود گرفته اید نشناسد. یکی از راه حل ها برای یافتن نرم افزارهای مرتبط با فرمت و یا پسوند فایل ناشناخته، جستجو در اینترنت است اما کاربران ویندوز یک راه حل بهتر دارند و آن هم استفاده از نرم افزار OpenWithEnhanced است که به کاربر نرم افزارهای مناسب برای فایل های مختلف را پیشنهاد می دهد.

برای استفاده ازنرم افزار مجانی OpenWithEnhanced مراحل زیر را طی کنید:

  • نرم افزار OpenWithEnhanced را از این آدرس دانلود و نصب کنید.
  • اگر فایل ناشناخته ای دارید و یا قصد دارید بدانید به جز نرم افزار پیش فرض چه نرم افزارهای دیگری برای باز کردن و نمایش یک فایل وجود دارند برروی فایل خاص دکمه سمت راست ماوس را فشار داده و سپس از منوی Open With عبارت Choose Default Program را انتخاب کنید.
  • دراین مرحله لیستی از نرم افزارهای ممکن نمایش داده می شود که در آن علاوه بر نرم افزارهای نصب شده برروی کامپیوتر کاربر، نرم افزارهایی دیگری که قادر به باز کردن فایل می باشند ولی روی سیستم وجود ندارند نیز لیست می شوند. کاربر با کلیک کردن برروی look for the appropriate program on the web می تواند لینک دانلود نرم افزار را نیز پیدا کند.

هر چند با OpenWithEnhanced نیز ممکن است با فایل هایی برخورد کنید که این نرم افزار پیشنهادی برایشان نداشته باشد اما OpenWithEnhanced برای اکثر فرمت های مختلف پیشنهادی دارد.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /