نحوه رفع مشکل فالو نشدن افراد در اینستاگرام

کامل ترین اموزش رفع مشکل فالو نشدن افراد در اینستاگرام

نحوه رفع مشکل فالو نشدن افراد در اینستاگرام

به جرات می توان گفت اینستاگرام محبوب ترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در بین کاربران ایرانی است که به شما این امکان را میدهد تصاویر و ویدیو های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران اینستاگرام با ان روبه رو هستند مشکل فالو نشدن بعضی از کاربران یا حتی مشکل بزرگتر این است که شما نمی توانید هیچ کاربری را فالو کنید!در ادامه این پست با ما همراه باشید تا  دلیل این محدودیت ها و نحوه برطرف کردن ان را خدمت شما همراهان گرامی سایت کینگ2نت اموزش دهیم.

 

نکته:در صورت نیاز می توانید اخرین نسخه برنامه اینستاگرام را از این صفحه دانلود کنید

 

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که قصد دارید فردی را در اینستا فالو کنید،وقتی بروی گزینه Follow کلیک میکنید ممکن است صفحه سفید شود یا حتی ممکن است گزینه Follow سبز رنگ شود وبه Following تغییر کند ولی پس از مدت کوتاهی به حالت اول برگرد و شما هرکاری میکنید نمی توانید ان فرد را فالو کنید یا بسیاری از مشکلات دیگر که در این پست قصد داریم بصورت کامل به این موضوع بپردازیم.

فالو نشدن برخی کاربر ها در اینستاگرام

1-بلاک شدن توسط کاربر:ممکن است شما قبلا کاربری را فالو کرده باشید ولی متوجه می شوید که دیگر جز فالورهای ان فرد نیستید و وقتی به صفحه کاربر می روید و با انتخاب گزینه Follow هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد، یا اینکه وقتی Follow را انتخاب می‌کنید عبارت Following ظاهر می‌شود ولی وقتی چند دقیقه بعد به صفحه او دوباره سر میزنید باز هم گزینه Follow ظاهر می‌شود نه Following، شما متاسفانه بلاک شده‌اید

2-فیلتر بودن صفحه شخص مورد نظر:ممکن است شخص مورد نظر از قوانین ایران پیروی نکرده باشد و سازمان فیلترینگ صفحه اون شخص را فیلتر کرده باشد،در این صورت شما باید از برنامه تغییر ای پی استفاده کنید تا مشکلتون حل بشه.

 

فالو نشدن هیچ یک از کاربر ها در اینستاگرام:

در بالا اشاره کردیم که شما فقط برخی از افراد را نمی توانید فالو کنیدولی ممکن است شما با این مشکل روبه رو شوید که نتوانید هیچ یک از کاربرای اینستاگرام را فالو کنیدکه علت ان می تواند:

1-احتمالاً در مدت کوتاهی بیش از حد تصاویر را لایک کرده یا افراد زیادی را فالو کرده‌اید و از طرف اینستاگراممحدود شده‌اید. با توجه به حجم نفراتی که فالو کرده‌اید بعد از مدت نامشخص این محدودیت رفع خواهد شد. هیچ راه دیگری جز صبر کردن ندارید و احتمالاً مسدود شدن حساب شما در صورت تکرار این موضوع وجود دارد.

2- اکانت شما به سقف تعداد فالورهای مجاز رسیده است. در اینستاگرام هر کاربر می‌تواند بر اساس تعداد فالوورها، فالوئینگ داشته باشد. برای مثال اگر هیچ‌کس شما را فالو نکرده باشد، شما تنها قادر به فالو کردن 600 نفر خواهید بود. این رقم بر اساس تعداد فالوئر‌های شما متغیر خواهد بود. بنابراین اگر شاهد چنین مشکلی بودید، اقدام به افزایش فالوئر‌های خود (10 الی 12 نفر) کرده و سپس پیج‌های مورد نظر را فالو کنید.

مشاهد صفحه سفید هنگام فالو یا لایک کردن:

این مشکل چهار دلیل می تواند داشته باشد:

1-بلاک شدن شما توسط اینستاگرام بدلیل لایک و فالو کردن افراد در مدت زمان کوتاه،که اگر دلیل مشکل صفحه سفید این باشد شما هیچ راه دیگری جز صبر کردن ندارید

2-ممکن است بدلیل ثبت نام شما در اینستاگرام بدون وارد کردن شماره موبایل و دریافت کد تایید باشد:ممکن است صفحه ای باز شود و شماره موبایل شما را بخواهد در این صورت شما شماره تلفن همراه تون با کد ایران و بدون صفر وارد کنید(98) سپس منتظر بمانید تا کد تاییدی که براتون ارسال میشه را در اینستا وارد کنید تا مشکلتون حل بشه.ولی اگرشما شماره تلفن تون در اینستا ثبت نکردید و صفحه مربوط به درخواست شماره نمایش داده نشد بهتره جهت رفع این مشکل در صفحه مربط به حساب کاربریتون در اینستاگرام بروید وشماره خودتون رو داده و صبر کنید کد فعال سازی ارسال بشه و اون کد رو در صفحه بزنید تا با خیال راحت ادامه بدید.

3-پایین بودن سرعت اینترنت:ممکن است سرعت اینترنت شما پایین باشد پس باید صبر کنید تا صفحه کاملا بارگذاری شود

4-استفاده از برنامه تغییر ای پی:بهتره با برنامه تغییر ای پی هم امتحان کنید شاید مشکلتون حل بشه.

 

پست های پیشنهادی:

اموزش مسدودکردن وعدم نمایش متن خاص در کامنت های اینستاگرام

اموزش دانلود تمام یا تعداد مشخصی از عکس و فیلم کاربران اینستاگرام

آموزش تصویری مشاهده و حذف تمام لایک های اینستاگرام

روش جدیداضافه کردن لینک تلگرام به اینستاگرام

چگونه بفهمیم چه کسی مارا در اینستاگرام بلاک کرده است

چه کاربرانی شما را در اینستاگرام آنفالو (UnFollow) کرده اند؟

چگونه افراد را در اینستاگرام بلاک کنیم؟

اموزش کامل بازیابی اکانت اینستاگرام هک شده

اموزش کامل بازیابی رمز عبور اینستاگرام بدون ایمیل

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

دیدگاه کاربران
403
پاسخ زینب 16 مارس 2018

سلام خسته نباشید
معذرت میخوام وقتتونو میگیرم من دو روزه نمیتونم انفالو کنم باید چیکار کنم؟

پاسخ مدیر سایت 18 مارس 2018

سلام زنده باشید
شما در انفالو کردن توسط اینستاگرام محدود شده اید و دلیل این محدودیت هم رعایت نکردن قوانین اینستاگرام و انفالو کردن افراد زیاد در مدت زمان کم هست و به همین دلیل شما نمی توانید کسی را انفالو کنید و هیچ روشی برای حل این مشکل نیست و باید منتظر بمانید تا خود اینستاگرام این محدودیت را بردارد و روشی جز صبر کردن نیست.
مدت زمان رفع این محدودیت هم بستگی به تعداد انفالو هایی که در مدت زمان کم کرده اید دارد و بین چند روز تا چند هفته طول میکشد.

پاسخ فاطمه زهرا 14 مارس 2018

من تو پیج اینستام هر کی منو فااو کنه نمیتونم بک بدم مشکلش چیه؟ از همون اول که پیجمو خریدم همین مشکلو داشت الان 4 ماهه این پیج و دارم

پاسخ مدیر سایت 18 مارس 2018

فقط در فالو بک مشکل دارید یا کلا نمی توانید کسی را فالو کنید؟

پاسخ مونا 24 فوریه 2018

سلام خسته نباشید من تمام فالویینگ هامو آنفالو کردم حالا میخوام فالو کنم نمیتونم باید چکارکنم؟

پاسخ مدیر سایت 24 فوریه 2018

سلام زنده باشید
همانطور که در نظرات قبلی هم اشاره کردیم شما بدلیل رعایت نکردن قوانین اینستاگرا(انفالو کردن تعداد زیاد در مدت زمان کم) محدود شده اید و باید صبر کنید تا این محدودیت برداشته شود و هیچ روش دیگه ای هم برای رفع این مشکل شما وجود ندارد.

پاسخ محمد 22 فوریه 2018

سلام من توی پیجم حدود دویست نفرا آنفالو کردم بعدش میخام هرکیا فالو کنم فالو نمیشه ممکنه وقتی کسی منا فالو کنه ب فالورام اضافه نشه
ایا این مشکل میتونه واسه پیج دیگرم پیش بیاد؟

پاسخ مدیر سایت 24 فوریه 2018

سلام
حساب شما بدلیل انفالو زیاد محدود شده است و معمولا بعد از چند روز این مشکل شما برطرف میشود.
درمورد اضافه نشدن فالورها،معمولا اتفاق نمی افته مگر اینکه دفعات زیادی از طرف اینستاگرام محدود شده باشید.
معمولا محدودیت برای همان پیجی که قوانین را رعایت نکرده اید اتفاق می افتد و برای سایر پیج ها اتفاق نمی افتد

پاسخ REZA 20 فوریه 2018

ممنون توضیحات کامل بود

پاسخ Ehsan 18 فوریه 2018

سلام
من هرکیا فالو میکنم همون موقع رد میشه و انگار من درخواستی ندادم میخواستم ببینم مشکلش چی میتونه باشه

پاسخ مدیر سایت 19 فوریه 2018

سلام در پست بالا بصورت کامل این مشکل شما را توضیح دادیم:
1-احتمالاً در مدت کوتاهی بیش از حد تصاویر را لایک کرده یا افراد زیادی را فالو کرده‌اید و از طرف اینستاگراممحدود شده‌اید. با توجه به حجم نفراتی که فالو کرده‌اید بعد از مدت نامشخص این محدودیت رفع خواهد شد. هیچ راه دیگری جز صبر کردن ندارید و احتمالاً مسدود شدن حساب شما در صورت تکرار این موضوع وجود دارد.

2- اکانت شما به سقف تعداد فالورهای مجاز رسیده است. در اینستاگرام هر کاربر می‌تواند بر اساس تعداد فالوورها، فالوئینگ داشته باشد. برای مثال اگر هیچ‌کس شما را فالو نکرده باشد، شما تنها قادر به فالو کردن 600 نفر خواهید بود. این رقم بر اساس تعداد فالوئر‌های شما متغیر خواهد بود. بنابراین اگر شاهد چنین مشکلی بودید، اقدام به افزایش فالوئر‌های خود (10 الی 12 نفر) کرده و سپس پیج‌های مورد نظر را فالو کنید.

پاسخ Pouria 17 فوریه 2018

سلام من میخوام تو ایسنتا به یه نفر درخواست فالو بدم ولی همین که درخواست رو میدم دوباره ابی میشه انگار که اصلا درخواست ندادم باید چیکار کنم

پاسخ مدیر سایت 17 فوریه 2018

سلام
همانطور که در پست بالا هم توضیح داده شده است اگر فقط این مشکل مربوط به این شخص هست و بقیه افراد بدون مشکل فالو میشوند،شما توسط شخص مورد نظر بلاک شده اید

پاسخ نسرین 17 فوریه 2018

سلام تعداد فالورها 1027 و تعداد فالوینگ ها 2190

پاسخ مدیر سایت 17 فوریه 2018

سلام
با توجه به فالو ها و فالوینگ های شما مشکل از سقف مجاز هم نیست و تنها دلیل مشکل شما محدود شدن حساب شما از طرف اینستاگرام هست که دلیل ان هم همانطور که قبلا گفتم رعایت نکردن قوانین هست.
اگر در این حساب جدید که ایجاد کرده اید،قوانین را رعایت کرده اید،احتمالا id دستگاهی که استفاده میکنید توسطاینستاگرام محدود شده است و باید با اطلاعات جدید(ایمیل یا شماره تلفن) در یک دستگاه جدید حساب ایجاد کنید تا مشکل شما حل شود.
همچنین حساب فعلی شما هم پس از مدت زمانی از محدودیت خارج میشود

پاسخ زری 16 فوریه 2018

سلام و خسته نباشید.
من پیجم رو از شخصی به عمومی تغییر دادم ولی هرچی فالو میکنن به فالورام اضافه نمیشه. دلیلش چی هست و چه باید کرد؟

پاسخ مدیر سایت 17 فوریه 2018

سلام زنده باشید
در صورتی که از طرف اینستاگرام محدود نشده باشید(بدلیل رعایت نکردن قوانین مثل فالو و انفالو زیاد) این مشکل مربوط به سرورهای اینستاگرام هست و پس از مدتی رفع میشود

پاسخ حمید 16 فوریه 2018

سلام خسته نباشید
قبلا ک فالو میکردم اینستاگرام بهم اخطار میداد و ی چند ساعتی نمیتونستم فالو کنم اما الان بدون اخطار ۲الی ۳ روز مرا بلاک میکنه و نمیتوانم فالو کنم بار اول ک بلاک شدم بعد از دو روز رفع شد اما باز شروع ب فالو کردن کردم و باز هم اینستا پیج منوبلاک کرد چون این پیج پیج کاریه من هست و برام مهمه باید چیکار کنم ک مث قبل بشه و دیگر از طریق اینستا بلاک و ریپورت نشوم تا بتوانم مث قبل ادامه بدهم

پاسخ مدیر سایت 16 فوریه 2018

سلام و زنده باشید
حساب شما توسط اینستاگرام محدود شده است و هردفعه که محدود میشوید زمان بیشتری طول میکشد تا این محدودیت برطرف شود و چون شما قبلا هم محدود شده اید برای رفع این محدودیت باید صبر کنید و معمولا بین چند روز تا چند هفته طول میکشد و هیچ روش دیگه ای برای رفع این محدودیت نیست.
همچنین هیچ روشی هم برای جلوگیری از بلاک شدن بدلیل فالو و انفالو زیاد وجود نداردچون طبق قوانین اینستاگرام فالو و انفالو کردن محدودیت دارد و باید رعایت کنید در صورتی که به این قوانین توجه نکنید،حسابتان را برای همیشه از دست میدهید

پاسخ نسرین 16 فوریه 2018

سلام خدمت مدیریت محترم. من قبلا مشکلم رو اینجا گفته بودم و جواب دادین. اگر خاطرتون باشه بخاطر انفالو کردن تعداد زیادی، پیجم دچار محدودیت شده و اگر کسی من رو فالو میکرد به تعداد فالورهام اضافه نمیشد. تصمیم گرفتیم که پیج جدیدی بساریم. الان متاسفانه تو پیج جدید هم همین مشکل هستت. درحالی که ن کسی رو انفالو کردم و نه زیادی فالو کردم. ولی الان چندروزه ک فالورها نزدیک به هزارتا میخوان بشن، هرکس فالو میکنه نه تنها به فالورها اضافه نمیشه بلکه کم هم میشه. خواهش میکنم کمکم کنین این یه پیج کاریه?

پاسخ مدیر سایت 16 فوریه 2018

سلام
تعداد فالورها و فالوینگ های شما چندتاهست؟

پاسخ Amir_j1999 11 فوریه 2018

سلام و عرض خسته نباشید و ممنون از سایت خوبتون من جند وقته که پیجمو از برنامه های لایک گیر و فالووگیر برده بودمش بالا ولی الان چند وقتی هست که نمیتونم از برنامه ها نه لایک کنم.نه فالو بگیرم.از داخل برنامه خود برنامه مشکلی چندبار داشتم ولی الان فقط از داخل برنامه خود اینستا میتونم لایک کنم میشه راهنماییم.کنید ممنون میشم?

پاسخ مدیر سایت 11 فوریه 2018

سلام زنده باشید
اگر در نسخه رسمی اینستاگرام این مشکل را ندارید،پس مشکل از برنامه ای هست که استفاده میکنید و ربطی به حساب شما ندارد و می توانید از برنامه های دیگر افزایش لایک و فالور استفاده کنید.
همچنین به شما پیشنهاد میکنیم که از این برنامه ها استفاده نکنید چون احتمال مسدود شدن حساب شما وجود دارد

پاسخ نسرین 10 فوریه 2018

تشکر از مدیریت بخاطر پاسخگوییتون. سوالم اینه ک الان ک بیشتر از یکماهه ک رفع محدودیت نشدم، آیا با توجه به این زمان طولانی باز هم ممکنه رفع محدودیت بشم یا باید بیخیال این اکانت بشیم؟

پاسخ مدیر سایت 11 فوریه 2018

زنده باشید
همانطور که در نظر قبلی هم اشاره شد اصلا زمان رفع این محدودیت مشخص نیست و باید منتظر بمانید و به احتمال خیلی زیاد حساب شما رفع محدودیت میشود و در صورتی که پیج شما براتون مهم نیست میتونید یک پیج دیگه بسازید و استفاده کنید

پاسخ سینا 10 فوریه 2018

سلام. من مشکل محدودیت در فالو کردن دارم. به طوریکه مثلا تنها 30 نفر اول از 100 را قبول می کنه که فالو کنه.
سوال من این است که اگر محدود شدم پس چرا اینستاگرام مثل دفعات قبل این را به من گزارش نکرد که شما مثلا محدود شدید و یهویی این اتفاق افتاد؟!
نکنه حجم اینستاگرام من این اجازه را نمیده؟ چون من 5 اکانت اینستاگرام در یک گوشی دارم.
ضمنا هیچ مشکلی از بابت آنفالو کردن و پست گذاشتن و لایک و کامنت ندارم
سوال دوم اینکه اینستاگرام یک بخشی نداره تا ما خودمان را ثابت کنیم تا درک کند که ربات نیستیم و اجازه فالوی زیاد دهد؟!
چون فالو کردن بیش از حد افراد کار غیر اخلاقی یا خلافی نیست و برای تبلیغ شرکت خود حق داشتن این امکان را داریم.
با تشکر فراوان از زحمات شما

پاسخ مدیر سایت 10 فوریه 2018

سلام زنده باشید
این مشکل شما دو دلیل می تواند داشته باشد:
1.علت اصلی آن محدود شدن شما از طرف اینستاگرام بدلیل رعایت نکردن قوانین اینستاگرام هست مثل فالو و انفالو کردن زیاد در مدت زمان کم هست.شما اشاره کردهاید که چرا اینستاگرام مثل دفعات قبل بهم اخطار نداده! پس یعنی شما قبلا از طرف اینستاگرام محدود شده اید!! و زمانی که شما از طرف اینستاگرام محدود میشوید یکسری محدودیت هایی اعمال میکند و ممکن است مجددا شما رعایت نکرده باشید و شمارا محدود کرده است( احتمالا چون قبلا هم محدود شده اید و رعایت نکرده اید حساب شما را بدون اخطار محدود کرده است) و تنها روش صبر کردن هست تا این محدودیت برداشته شود.
2.علت دوم این مشکل شما ،همان طور هم که در پست بالا اشاره کردیم باید بین فالورها و فلوینگ های شما یک تعادل باشد و به سقف تعداد فالورهای مجاز رسیده اید.(مثلا گر هیچ‌کس شما را فالو نکرده باشد، شما تنها قادر به فالو کردن 600 نفر خواهید بود)پس بهتر است چند نفر شما را فالو کنند تا این محدودیت برداشته شود.
در مورد داشتن 5 اکانت همزمان در یک گوشی هم مشکلی ندارد چون خود اینستاگرام بصورت رسمی قابلیت داشتن چند اکانت همزمان را به برنامه اضافه کرده است.
در مورد سوال دومتون هم خیرهمچین قابلیتی وجود ندارد و اینها بخشی از قوانین اینتساگرام هست و نمی شود کاری کرد و باید رعایت کنید!

پاسخ سینا 10 فوریه 2018

خیلی ممنون از پاسخ جامع و کامل جنابعالی
بله . من در دو اکانت خود تا به امروز حدود 40 بار بلاک موقت شده ام.
اما اینکه چرا هر 4 اکانت من در یک روز دچار این محدودیت فالو شدند تعجب آور است.

پاسخ مدیر سایت 11 فوریه 2018

زنده باشید
این تعداد بلاک شدن خیلی زیاد هست و به احتمال زیاد بدلیل توجه نکردن شما به قوانین اینستاگرام و با توجه به این که هر چهارتا حساب را در یک دستگاه دارید،برای جریمه شما هر چهار حساب شما را محدود کرده است و ممکن است زمانی طولانی برای رفع این محدودیت در نظر گرفته شود.
البته اگر به تازگی دچار این مشکل شده اید ممکن است مربوط به مشکل سرورهای اینستاگرام باشد و بعد از چند روز این محدودیت ها رفع میشود ولی باتوجه به سابقه شما در بلاک شدن بعید هست!

پاسخ نسرین 10 فوریه 2018

سلام خواااااااهش میکنم مدیریت نظر من رو بخونن و پاسخگو باشند. واقعا دیگه نمیدونم از کجا باید مشکلم رو بپرسم و پیگیری کنم

پاسخ مدیر سایت 10 فوریه 2018

سلام
پاسخ داده شد

پاسخ نسرین 7 فوریه 2018

سلام من یه پیج کاری داریم. بیشتر از یک ماه بیش یکجا حدود 1400رو آنفالو کردم. از اونروز تا الان هرکس من رو فالو میکنه، به رقم فالورهام اضافه نمیشه. یا مثلا به ازای هر ده نفری ک فالو کنن فقط یک رقم به تعداد فالورها اضافه میشه.چندین بار به پشیبانی اینستاگرام ایمیل فرستادم ولی پاسخگو نبودن. خواااااهش میکنم به من بگین من چند ماه دیگه باید صبر کنم ک درست بشه؟ الان بیشتر از یکماهه ک پیجم این مشکل رو داره. و اگررررر روزی پیجم درست بشه آیا رقم واقعی فالورهام نمایش داده میشه یا خیر؟ چون تعداد فالورهام الان باید بیشتر ازین تعدادی باشه ک نشون داده میشه. خوااااااهش میکنم پاسخ من رو بدین

پاسخ مدیر سایت 10 فوریه 2018

سلام
این مشکل شما بخاطر رعایت نکردن قوانین اینستاگرام هست(چون شما تعداد زیادی را انفالو کرده اید) و حساب شما محدود شده است و هیچ روشی برای حل مشکل شما نیست و تنها باید صبر کنید تا این محدودیت برداشته شود و زمان ان هم اصلا مشخص نیست.
و همچنین در این موارد ایمیل زدن به اینستاکرام بی فایده هست و تنهاباید صبر کنید تا این محدودیت برداشته شود
و وقتی هم که این محدودیت برداشته شود،فالورهای شما افزایش پیدا نمی کند چون در اینستاگرام چیزی به نام فالور مخفی نیست و الان هم بدلیل محدودیتی که دارید فالورهای شما افزایش پیدا نمی کند ولی با رفع محدودیت این مشکل شما برطرف میشود ولی فالوهایی که الان اضافه نمی شود ،بعد از رفع محدودیت هم اضافه نمی شود و باید مجددا فالو کنند.
نکته:قوانین را رعایت کنید چون ممکن است حساب شما برای همیشه غیرفعال شود!

پاسخ زری 5 فوریه 2018

سلام ببخشید من 30 تا فالوور داشتم و 6 نفر هم فالوو کرده بودم و با برنامه فالوور بگیر به 521 نفر فالوور هام رسیدن الان نمیتونم کسی رو فالوو کنم چی کار کنم؟؟؟ لطفا کمکم کنید

پاسخ مدیر سایت 6 فوریه 2018

سلام
حساب شما از طرف اینستاگرام محدود شده است و دلیل ان هم فالو کردن زیاد در مدت زمان کم هست(بدلیل استفاده از برنامه) و باید صبر کنید تا این مشکل از طرف اینستاگرام حل شود.
بهتر است از برنامه استفاده نکنید چون در صورت تکرار ممکن است حساب شمابرای همیشه غیرفعال شود

پاسخ Kasra 4 فوریه 2018

سلام من دو بار از طرف اينستاگرام بلاک شدم .یک افراد زیادی رو فالو کردم و یک بار افراد زیادی رو آنفالو کردم می خواستم بدونم مشکلی برای پیچم پیش نمیاد آخه میگن چند بار بلاک بشی جریمه سنگینی میشی به خاطر همین پرسیدم ممنون

پاسخ مدیر سایت 6 فوریه 2018

سلام
اینستاگرام هر دفعه که شما قوانین ان را رعایت نکیند یک جریمه برای شما در نظر میگیردو درصورت تکرار آن، جریمه را سنگین تر میکند!
مثلا در صورت فالو و انفالو زیاد حساب شما را محدودمیکند و در صورت تکرار دفعه بعد،حساب شما را دیرتر رفع محدودیت میکندولی اگر به این کار ادامه دهید حساب شما را اسپمر تشخیص میدهد و برای همیشه غیرفعال میکند و روشی هم برای رفع این مشکل ندارد!!
پس بهتر است رعایت کنید تا حسابتان را از دست ندهید

پاسخ Yeganeh 3 فوریه 2018

سلام من تو اینستاگرام حدود یک ماهی هست ک نمیتونم فالو کنم تعداد بالا
واسه جمع فالور فالو میکنم مثلا 200نفرو
تو صفحه اینستاگرامم تعداد 200نفرو همون موقع میزنه اما تا رفرش میکنم همون تعداد فالور قبل میاد بالا
میشه لطفا کمک کنید خیلی درگیرم

پاسخ مدیر سایت 6 فوریه 2018

سلام
بدلیل فالو کردن زیاد در مدت زمان کم،اینستاگرام حساب شمارا بعنوان یک اسپمر تشخیص داده و برای مدتی محدود کرده است و شما قابلیت فالو کردن ندارید و باید منتظر بمانید تا این محدودیت برداشته شود و زمانش هم مشخص نیست و اگر رعایت نکنید حساب شما برای همیشه غیرفعال میشود

پاسخ maryam 2 فوریه 2018

سلام.من الان تو اینستا بلاکم.اگ اونایی رو ک فالو کردم انفالو کنم درس میشه؟؟ینی هیچکسو فالو نکنم

پاسخ مدیر سایت 5 فوریه 2018

سلام
خیر با انفالو کردم مشکل شما حل نمیشه و تنها راه اینکه صبر کنید تا اینستاگرام شما ار از بلاکی در بیاره.
اگر شما مجددا تعداد زیادی را انفالو کنید مجددا از طرف اینستاگرام در انفالو کردن هم محدود میشوید!

پاسخ fazeh_m# 28 ژانویه 2018

سلام من تویه اینستاگرام نمیتونم کسی رو فالو کنم میشه بگید این مشکل چطوری حل میشه؟

پاسخ مدیر سایت 29 ژانویه 2018

سلام
به احتمال زیاد شما در مدت زمان کم تعداد افراد زیادی را فالو و انفالو کرده اید به همین دلیل از طرف اینستاگرام در فالو و انفالو کردن محدود شده اید و نمی توانید کسی را فالو کنید و باید منتظر بمانید تا این محدودیت از طرف اینستاگرام برداشته شود و هیچ روشی دیگری برای رفع این مشکل وجود نداردو مدت زمان رفع این مشکل هم بستگی به تعداد فالو هایی که شما کرده اید دارد

پاسخ هلنا 28 ژانویه 2018

آیا استفاده از برنامه های فالوگیر لایک گیر و یا آنفالو خودکار باعث مسدود شدن حساب اینستاگرام میشه؟

پاسخ مدیر سایت 29 ژانویه 2018

احتمالش هست!
همانطور که اطلاع دارید برطبق قوانین اینستاگرام شما درلایک کردن،فالو کردن،انفالوکردن،کامنت گذاشتن و …. محدویت دارید و نباید در مدت زمان کم فالو ،انفالو …. زیاد انجام بدهید و همین موضوع باعث محدود و مسدود شدن حساب شما می شود.
حال اگر برنامه ای که استفاده میکنید این قوانین را رعایت نکند و تعداد زیادی را لایک،فالو و… بکند حساب شما از طرف اینستاگرام اسپم شناخته می شود و حساب اینستاگرام شما محدود و یا حتی مسدود می شود.
توصیه میشود از هر برنامه ای برای افزایش فالور و لایک استفاده نشود.
همچنین بعضی از برنامه ها،برنامه های امنی نیستند و از اطلاعات حساب اینستاگرام شما سواستفاده میکنند.

پاسخ سیما 26 ژانویه 2018

سلام و خسته نباشید. چطور میشه شخصی از فالورهای دوستش حذف شه اما تو فالویینگ هاش مونده باشه، بعد دوباره بیاد تو فالورهاش اضافه بشه؟ باید حتما مجددا فالو کرده باشه و طرف مقابل اکسپت کنه یا اینکه راه دیگه ای هست که همچین ترفندی رو بکار میبرن که بدون اینکه طرف متوجه بشه مجددا تو فالورش برگردی؟

پاسخ مدیر سایت 26 ژانویه 2018

سلام
خیر دراینستاگرام همچین ترفندی وجود ندارد. و تنهاه روش این است که شخص صفحه ای را فالو کند و پس از اینکه درخواست آن تایید شد به فالورهای آن صفحه اضافه میشود و روش دیگری وجود ندارد.

پاسخ ییکدن 26 ژانویه 2018

یک دنیا ممنون از راهنماییتون

پاسخ سیما 26 ژانویه 2018

یک دنیا ممنون از راهنماییتون

پاسخ رويا 25 ژانویه 2018

سلام من نزديك دو هفتست كه نميتونم بيشتر از هجده نفر فالو كنم، بايد چيكار كنم؟ تا كى بلاك ميمونم، الان نزديك دو هفتست كه اينجوريم? راه ديگه اى نداره
ميترسم يك ماه يا بيشتر طول بكشه!!! يا براى هميشه


پاسخ مدیر سایت 26 ژانویه 2018

سلام
اگر از طرف اینستاگرام محدود شده باشید اصلا مشخص نیست چقدر طول میکشه تا این محدودیت از بین برودو این زمان بستگی به میزان فالو و نفالوهای شما دارد و ممکن است یک ماه هم طول بکشد! و هیچ روشی برای رفع این مشکل وجود ندارد و فقط باید صبر کنید تا این محدودیت برداشته شود

پاسخ رويا 26 ژانویه 2018

ممنونم دوست عزيز?

پاسخ شکیبا 24 ژانویه 2018

وقت بخیر. پیج من دیسیبل شده
راه حلش چیه می تونید کمک کنید ؟؟؟؟؟

پاسخ مدیر سایت 27 ژانویه 2018

قربان شما
با توجه به توضیحی که در نظرات قبلی دادیدپیج شما دیسیبل نشده بلکه شخصی پسورد حساب شما را تغییر داده است که نحوه حل این مشکل در نظرات قبلی برای شما توضیح داده شده است.
با این حال اگر پیج شما بصورت کامل دیسیبل شده باشد و خودتان هم دیسیبل نکرده باشید،احتمالا قوانین اینستاگرام را رعایت نکرده اید به همین دلیل حساب شما برای همیشه غیرفعال شده است و روشی هم برای رفع این مشکل نیست

پاسخ nzi 22 ژانویه 2018

سلام.خسته نباشید
من جدیدا یه مشکلی برام پیش اومده که افرادی که فالوم میکنن رو نمیتونم بببینم عجیبه برام….لطفا راهنماییم کنین…ممنون.

پاسخ مدیر سایت 27 ژانویه 2018

سلام
وقتی که شما شخصی را فالو میکنید،در صورت تایید درخواست فالو شما توسط شخص مورد نظر،آن شخص به قسمت فالوینگ شما اضافه میشود و شما میتونید ان شخص را مشاهده کنید،و اصلا هیچروشی برای مخفی کردن فالورها و فالوینگ ها وجود ندارد!
و ممکن است شما محدود شده باشید و وقتی شخصی را فالو میکنید به دلیل محدودیت شما ان شخص اصلا فالو نشود(پس از فالو کردن یک شخص مجددا به صفحه ان شخص مراحعه کنید و ببیند گزینه فالو هست یا گزینه requested هست اگر گزینه follw باشد یعنی شما محدود شده اید)
اگر مربوط به این مشکل ها نبود با پشتیبانی اینستاگرام در مورد مشکلتان مکاتبه کنید و یا صبر کنید تا این مشکل که مربوط به سرورهای اینستاگرام هست برطرف شود

پاسخ Unes 22 ژانویه 2018

سلام . امید وارم حالتون خوب باشه . برای من مشکلی در انستاگرام پیش امده و ان این است ک م نمی توانم کسی را دانبال (فالو)کنم مشکل چیست و راه حل ان چیست ممنون از شما

پاسخ مدیر سایت 23 ژانویه 2018

سلام
به احتمال زیاد شما در مدت زمان کم تعداد زیادی را فالو کرده اید به همین دلیل حساب شما در فالو کردن برای مدتی محدود شده است و باید صبر کنیدتا این محدودیت از طرف خود اینستاگرام برداشته شود

پاسخ حمید 22 ژانویه 2018

سلام من دو روز پیش ۵۰۰ نفرو آنفالو کردم الان میخوام بقیرو فالو کنم اما از ۵۰ نفری که فالو میکنم ۱۰ نفرو فالو میشن بعد فالویینگام رو همون عدد باقی میمونه دیگه بهش اضافه نمیشه تا چند دقیقه بعدش مشکلش چیه خواهش میکنم کمکم کنید

پاسخ مدیر سایت 23 ژانویه 2018

سلام
چون شما تعداد زیادی را انفالو کردید،طبق قوانین ایسنتاگرام شما جریمه می شوید و برای مدت زمانی حساب شما محدود می شود و تنها باید صبر کنید تا این مشکل از طرف اینستاگرام برداشته شود

پاسخ حسین 22 ژانویه 2018

سلام من از پریروز تا حالا داخله اینستام ک میرم چند نفرو فالو میکنم ۱۰ نفر اضافه میشه ولی دیگه فالویینگام تکون نمیخوره رو ی جا گیر میکنه دیگه فالو نمیشن بره اون یکی پیجمم همین اتفاق افتاده دلیلشو نمیدونم میشه کمکم کنیدد

پاسخ مدیر سایت 23 ژانویه 2018

سلام اگر تعداد زیادی را فالو یا انفالو کرده اید،حساب شما توسط اینستاگرام محدود شده است و باید صبر کنید تا این مشکل برطرف شود.
اگر این مشکل را ندارید با مرورگر وارد سایت اینستاگرام شوید و وارد حساب تان شوید اگر این مشکل را نداشتید،مشکل مربوط به برنامه اینستاگرام شما هست که باید اینستاگرام تان را حذف کنید و نسخه جدید را دانلود و نصب کنید یا اینکه از نسخه های غیررسمی ایسنتاگرام مثل اوجی استفاده کنید(برنامه ها در سایت هست)

پاسخ فاطیما 21 ژانویه 2018

سلام. ممنون از پاسخ دهی خوبتون. من در زمان کم چندین بار تعداد زیادی کاربر را آنفالو کردم و چندین باز زمانهایی از طرف اینستاگرام محدود شدم و برطرف شد. درحال حاضر فالور نمیتوانم اضافه کنم و خیلی کم مثلا هفته ای یکی اضافه میشودو در قسمتهای پیجم دیگر مشکلی ندارم، بنظرتون چه اتفاقی افتاده؟

پاسخ مدیر سایت 22 ژانویه 2018

سلام احتمالا هنوز مشکل محدودیت شما از طرف اینستاگرام برداشته نشده و باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانید تا این مشکل حل شود(بدلیل اخطارهایی که چند دفعه گرفته اید)

صفحه بندی نظرات: 1 2 3 4 5 8
تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /