اموزش فعال کردن اعلان ایمیل های جدید در ویندوز ۸

ویندوز ۸ دارای نوآوری ها و ویژگی های شگفت انگیزی است. یکی از آنها نحوه ی باخبر سازی رویدادها به روش Toast Notification است. بدین گونه که در جریان اتفاقات خاص یک اعلان در سمت راست و بالای صفحه برای شما نمایش میابد. حتما تا به حال در هنگام مشخص کردن برنامه های پیش فرض ویندوز با Toast Notification برخورد کرده اید و می دانید به راحتی قادر هستیم با رفتن به بخش Change PC settings این اعلان ها را به طور کامل یا برای مدت خاصی غیر فعال کنیم.

اما دست نگه دارید! میخواهم یک استفاده مفید از آن را به شما آموزش دهم. شما قادر هستید Toast Notification را طوری تنظیم کنید تا در هنگام دریافت ایمیل جدید برای شما یک اعلان نمایش داده شود.

چگونه فعال کردن اعلان ایمیل های جدید در ویندوز۸

برای شروع کار مطمین شوید که یک یا چند حساب در برنامه ایمیل همگام سازی کرده اید.

حال به صفحه آغاز مراجعه کنید و بر روی برنامه Mail App کلیک کنید.

 

اکنون باید به تنظیمات این برنامه دسترسی پیدا کنیم. برای این کار ماوس را به سمت راست ببرید تا Charms bar ظاهر شود سپس گزینه Settings را انتخاب کنید.

 

در پنجره جدید گزینه Accounts را کلیک کنید تا تنظیمات مربوط به حسابتان نمایش داده شود.

 

در این قسمت با اسکرول به سمت پایین گزینه Show email notification for this account را مشاهده می کنید و کافی است آن را در حالت On قرار دهید تا از این به بعد در هنگام دریافت ایمیل جدید یک اعلان نیز به شما نشان داده شود. توجه داشته باشید برای اعلان هر حساب باید جداگانه اقدام کنید.

 

برای مدیریت Toast Notification در ویندوز ۸ می توانید به مسیر  Settings > Change PC Settings مراجعه کنید و با کلیک روی گزینه Notifications از سمت چپ به تنظیمات دسترسی داشته باشید.

 

می توانید اعلان های هر برنامه را با توجه به نیازتان غیر فعال کنید. مسلما برای اجرای ترفند این مقاله نباید بخش Mail را خاموش (Off) کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /