آموزش تصویری حذف کامل اکانت تریما در اندروید

تریما یکی از مسنجرهای اندرویدی است که بدلیل رمزنگاری دوطرفه(پیام های ارسالی و دریافتی)و امنیت بالا در مدت کوتاه در بین کاربران اندرویدی محبوب شد.یکی از مشکلاتی که کاربران با این مسنجر سوئیسی دارند مشکل پاک کردن حساب کاربری تریما است.چون در داخل برنامه گزینه ای برای حذف حساب کاربری وجود ندارد.در این پست از کینگ2نت اموزش کامل حذف حساب کاربری این مسنجر را خدمت شما اموزش میدهیم.

در صورت نیاز می توانید اخرین نسخه این مسنجر را از این صفحه دانلود کنید.

اموزش پاک کردن حساب کاربری تریما:

شما به دو روش می توانید حساب کاربری تریما خود را بطور کامل پاک کنید:

روش اول:

از اکانت خود خارج شوید و برنامه تریما را حذف کنید به مدت 60 روز از ان هیچ استفاده نکنید،تا خود سرور تریما حساب کاربری شما را بصورت کامل حذف میکند.ولی شاید این روش زیادم خوب نباشه چون اگر شما عجله داشته باشید بهتره از روش دوم استفاده کنید چون هم سریع تر و هم مطمئن تر است.

 

روش دوم:

1-ابتدا برنامه تریما را از روی گوشیتون بطور کامل حذف کنید.

2-بوسیله مرورگرتون وارد ادرس زیر شوید(برای وارد شدن به ادرس زیر می توانید ادرس زیر را لمس کنیدتا بصورت خودکاربه صفحه موردنظر هدایت شوید)

https://myid.threema.ch/unlink

3-پس از ورود به ادرس بالا به صفحه ای مشابه صفحه زیر روبه رو می شوید.

اگر هنگام ساخت حساب کاربری تریما از ایمیل استفاده کرده ایددر کادر اول( Linked email addres ) ایمیل تان را وارد کنید و اگرم ایمیلی استفاده نکردید این کادر را خالی بگذارید.

درکادر دوم(Linked phone number) شما باید شماره موبایلی که با ان در تریما عضو بودید را را وارد کنید.

توجه: برای وارد کردن شماره موبایل شما باید شماره تلفن تان را بدون صفر و با 98 وارد کنید مثلا به شکل زیر:

989123456789

سپس تیک گزینه I’m not a robot بزنیدو درنهایت گزینه  unlink را انتخاب کنید.

 

آموزش تصویری حذف کامل اکانت تریما در اندروید

 

در نهایت  لینک غیر فعال کردن حساب کاربری از طریق پیامک برای شما ارسال می شود که شما باید ان را باز کنید تا حساب کاربری شما بطور کامل غیرفعال شود

توجه: در طول این اموزش حتما تلفن شما باید انتن داشته باشد وبه اینترنت هم متصل باشیدوتا زمانی که شما لینکی که از طریق پیامک برای شما ارسال شده  را باز نکنید اکانت شما غیر فعال نمی شود!

 

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /