کامل ترین اموزش بازی پوکمون گو -Pokémon GO

پوکمون گو یک بازی در سبک جدیدو واقعیت افزوده است که در سال 2016 عرضه شده است که توانسته درمدت کوتاهی در سرتاسر جهان گیمرهای میلیونی جذب کند.در این پست از کینگ2نت سعی کردیم کامل ترین اموزش بازی پوکمون گو را برای شما همراهان گرامی اماده کنیم با ما همراه باشید.

پوکمون گو در یک نگاه:

 

کامل ترین اموزش بازی پوکمون گو -Pokémon GO

 

پوکمون در واقع موجودات تخیلی هستند که شما در این بازی وظیفه شکار انها را دارید. تا پس از شکار انها را به خدمت بگیرید و از انها بریا مبارزه وافزایش قدرت خود استفاده کنید.

نحوه بازی اینگونه است شما پس از نصب بازی به اینترنت متصل میشویدتا بازی موقعیت مکانی و زمانی تان را تشخیص دهد و شما را بروی نقش قرار دهد.تا با روشن کردن دوربین گوشی خود ،پئکمون های اطراف خود را مشاهده و انها را شکار کنید.پس از شکار پوکمون وظیفه شما قوی کردن انها برای مبارزه با دشمنان است.

نکات قابل توجه قبل از نصب بازی:

این بازی نیازمند گوشی است که حداقل دارای 2گیگ رم باشد(دقت کنید رم یک نوع سخت افزار است و ربطی به حافظه گوشی نداره!)

دستگاه شما حتما باید GPS داشته باشه

این بازی با پردازنده Intel Atom سازگار نیست

یک بازی انلاین است وبرای بازی کردن نیاز به اینترنت دارید

ممکن بروی تبلت جواب نده پس اگر بروی تبلت شما جواب نداد منتظر نسخه های بعدی باشید تا این مشکل هم برطرف بشه

ودر اخر چون سرور بازی شلوغه ممکنه برای ورود به مشکل بر بخورید پس صبور باشید و مجددا اتلاش کنید

دانلود و نصب بازی پوکمون گو:

در ابتدا شما می توانید از لینک زیر اخرین نسخه پوکمون گو را دانلود و نصب کنید:

دانلود اخرین نسخه پوکمون گو اندرویدی

پس از دانلود بازی را نصب کنید.

نکته:برای اجرای بازی دیگه نیاز نیست از فیلتر شکن یا برنامه های تغییر ای پی استفاده کنید(مثل هات اسپات و..) شما میتونید به راحتی وارد بازی بشوید

اجرای بازی:

پس از اینکه شما وارد محیط بازی شدید باید با استفاده از حساب کاربری گوگل خود یا سایر حساب ها ثبت نام کنید.

در محله بعد باید یک اوتار(شخصیت گیمر) برای خود تعیین کنید.که شما قادرید جنسیت، رنگ چشم، رنگ مو، مدل مو، کلاه، شلوار، پیراهن و….را برای شخصیت خود در بازی انتخاب کنید

 

کامل ترین اموزش بازی پوکمون گو -Pokémon GO

 

پس از اینکه اواتار خود را ساختید،ویلو به شما یک پوکمون رایگان میده که پس از انتخاب یکی از پوکمون ها( Squirtle ،Charmander و Bulbasuar ) باید مرحله اموزش را بگذارنید تا در نهایت وارد محیط بازی شوید.

نکته:اول بازی سه تا پوکمون به شما معرفی میکنه .اگر هیچکدام از این ها یی که به شما معرفی کرده را نمی خواهید پس هیچ کدام انتخاب نکنید وشروع به قدم زدن کنید تا پوکمون مورد نظر به شما پیشنهاد کنه بعد اونو انتخاب کنید(مثلا پوکمون پیکاچو Pikachu که از معروف ترین پوکمون هاست انتخاب کنید)

 

کامل ترین اموزش بازی پوکمون گو -Pokémon GO

 

حالا شما وارد محیط اصلی بازی می شوید که بصورت یک نقشه است.شمایل شما در بازی همان اوتاری که در مرحله قبلی ساختید هست که یک دایره قرمز بدور شما است.تا موقعیت شما در نقشه مشخص باشد.هنگامی که شما شروع به راه رفتن میکنید،اواتار شما هم در بازی همزمان با شما شروع به حرکت میکند.

نحوه پیدا کردن پوکمون:

 

کامل ترین اموزش بازی پوکمون گو -Pokémon GO

 

در پایین صفحه گوشی سمت راست مستطیلی است که درون ان9تا پوکمون هایی که در اطراف شما هستند برای شما نمایش میدهد.اونایی که رنگی هستند هنوز شکار نشدند وانهایی که سیاه هستند شکار شدند.خوب شما باید یکی از پوکمون های رنگی راانتخاب و بدنبال ان بگردید تا ان را پیدا کنید.

وقتی شما یک پوکمون را انتخاب کردید در زیر ان رد پا برای شما نمایش داده میشه،به این صورت که بین یک تا سه رد پا نمایش داده میشود.هرچی به پوکمون نزدیک تر بشوید تعداد ردپاها کمتر می شود وقتی به پوکمون برسید یک ردپا نمایش داده می شود و گوشی شما ویبره میزنه که نشان میده شما پوکمون را پیدا کردید.و پوکمون در صفحه گوشی شما نمایش داده می شود.

نکته :پوکمون ها فقط برای شما نمایش داده نمی شود!پس ممکن زمانی که شما اونو پیدا کردید و قصد داشتید شکارش کنید،بازی کنه دیگه ای هم بدنبال اون بوده و زودتر از شما اونو شکار کنه!پس سرعت عمل داشته باشید.

نحوه شکار پوکمون:

 

کامل ترین اموزش بازی پوکمون گو -Pokémon GO

 

وقتی شما پوکمون پیدا کردید ،نوبت به شکارش میرسه!

در ابتدای شروع بازی، شکار پوکمون ها راحتر است و هرچه شما به مراحل بالاتر بروید مسلما شکار پوکمون ها همزمان با افزایش مهارت شما سخت تر می شود.

برای شکار پوکمون از توپ های قرمز رنگ پایین صفحه گوشی به نام پوک بال(Pokéballs) استفاده میکنیم.نحوه شکار اینگونه است که شما باید این توپهای Pokéball را بطرف پوکمون پرتاب کنید.و این کار به مهارت نیاز داره و شما با بازی کردن مداوم این مهارت را بدست می اورید.پس اگر در ابتدای بازی توپ های شما به خطا میرود وبه پوکمون نمی خورد نگران نباشید.

دور پوکمون هایی که قصد دارید شکار کنید حلقه وجود داره که بهترین زمان برای شکار پوکمون زمانی است که حلقه دور پوکمون کوچک شده است،که در این زمان بهتر پوک بال را درون حلقه دور پوکمون بی اندازید.

حلقه های دور پوکمون سه رنگ هستند:سبز،زردوقرمز

پوکمون هایی که به رنگ سبز هستند براحتی شکار میشوند،انهایی که زرد هستند  نیاز به کمی تلاش دارند ولی حلقه های قرمز نیاز به مهارت بالایی دارند.

نحوه پرتاب توپ ها هم این گونه است که شما انگشت خود را بروی توپ قرار بدید بعد حلقه دور پوکمون شروع به کوچک شدن میکند هر وقت حلقه به کوچکترین مقدار خود رسید پوکمون پرتاب کنید تا شانس گرفتنش بیشتر باشه

بالای هر پوکمون دوتا عدد نوشته HPو CP  است کهCP نشان دهنده قدرت پوکمون است و  HP نشان دهنده میزان سلامت پوکمون است.

نکته اخر در شکار:شما در ابتدای بازی فقط 50 تا توپ دارید پس در شکارتون دقت کنید.مثلا در ابتدای بازی از شکار پوکمون هایی که حلقه قرمز داره یا اینکه CP قوی دارند بگذردید!

البته راههای زیادی برای بدست اوردن توپ است:هر چی لول شما بالاتر بره توپ های شما هم افزایش میابد.

همچنین میتونید از طریق PokeStiops  توپ بدست بیارید.راهکار اخرم خرید است که شما میتونید با پرداخت وجه توپ خریداری کنید.

نحوه بدست اورد تخم پوکمون وتبدیل ان به پوکمون:

 

کامل ترین اموزش بازی پوکمون گو -Pokémon GO

 

یکی دیگه از راها برای بدست اوردن پوکمون،پیدا کردن تخم ان و قرار دادن درون دستگاه پرورش تخم  تا به یک پوکمون تبدیل بشود.

برای بدست اوردن تخم شما باید مدام به Pokestop  سر بزنید تا تخم بدست بیارید.

برای تبدیل تخم شما باید از دستگاه پرورش تخم  استفاده کنید که در ابتدا خود بازی یدونه بهتون میده که این دستگاه فقط جا برای یک تخم داره که باید صب کنید پوکمون شما از تخم خارج بشه تا تخم بعدی بذارید.

البته شما میتونید دستگاه دیگه ای هم بخرید یا اینکه با بالا رفتن لول خود بازی به شما دستگاه پرورش تخم میده

وقتی تخم را درون دستگاه قرار دادید برای اینکه تخم به پوکمون تبدیل بشه باید مسافت مورد نظر را طی کنید!

سه نوع تخم وجو داره:تخم های کوچک که برای اینکه به پوکمون تبدیل بشوند باید 2کیلومتر مسافت طی کنید.تخم متوسط که باید 5کیلومتر راه برید و تخم بزرگ که باید 10کیلومتر مسافت طی کنید تا به پوکمون تبدیل بشود. البته نیاز نیست حتما با پای پیاده راه برید ،میتونید از ماشین هم استفاده کنید.

نحوه قوی کردن پوکمون(افزایش لول):

 

کامل ترین اموزش بازی پوکمون گو -Pokémon GO

 

بطور کلی دو روش برای قوی کردن پوکمون وجود داره:مستقیم و غیر مستقیم

1-روش مستقیم: با استفاده از Stardust و (آب نبات)Pokemon Candy

همان طور که اطلاع دارید قدرت هر پوکمن بصورت CP نمایش داده میشه که هرچی CP بالاتر باشه اون پوکمون قوی تر است.

وقتی شما قصد دارید CP یک پوکمون را افزایش دهید بهStardust و Pokemon Candy نیاز دارید.که نحوه بدست اوردن این دو فکتور را خدمت شما عرض میکنم:

Stardust (برای همه پوکمن ها یکسانه)با گرفتن پوکمون و باز کردن تخم بدست می اورید

Pokemon Candy(هر پوکمن اختصاصی خودش داره)باگرفتن پوکمون و باز کردن تخم و فرستان پوکمون های دلخواه خود به طرف پروفسور ویلو است.

نکته:اگر پوکمون به سمت پروفسور ویلو  بفرستید دیگه نمی تونید اون پس بگیرید و برای همیشه از دست میدید.

سوال:کدام پوکمون به پروفسور ویلو  بفرستیم؟

اگر از یک نوع پوکمون چند تا دارید بهتره اونی که از همه قوی تره نگهدارید و بقیه را به طرف پروفسور ویلو  بفرستید.

سوال:تفاوت Stardust با (آب نبات)Pokemon Candy  چیه؟

candy(اب نبات)مخصوص خانوده خاصی از پوکمون ها هستند و نمی توان از ان برای همه پوکمون ها استفاده کرد.مثلا اگر قصد دارید Pidgey قوی کنید باید ابتدا Pidgey candy بدست بیارید.تا بتونید ارتقاش بدید.ولی از stardus میتونید برای ارتقا هر نوع پوکمونی استفاده کنید

2-روش غیر مستقیم:

شکار پوکمون های قوی:بهتره شما پوکمون های قوی را شکار کنید که قدرت هر پوکمون با نشان CP بالای ان نوشته است.البته هرچه CP بالاتر باشد شکار ان هم سخت تر است.

پیدا کردنPokestop:شما باید در محیط اطراف خود شروع به قدم ردن کنیدتا Pokestop پیدا کنید.که ممکن به شما تخم،عودو…. بده

استفاده از سکه:شما میتونید با سکه های که خو بازی به شما میده پوکمون خودتون ارتقا بدید.

قوی کردن اموزش دهنده و ارتقا لول ان(در واقع همان لول بازی است):

 

کامل ترین اموزش بازی پوکمون گو -Pokémon GO

 

برای بدست اووردن تجهیزات جدید لازم است که شما لول اموزش دهنده خود را افزایش دهید.

هرچه لول شما بالاتر بره شما میتونید پوکمون های قوی تر و بیشتری پیدا کنید.از مزایای دیگه اون زمانی است که شما به لول5 برسید.شما میتونید پوکمون های تان را در Gymاموزش بدید.

نحوه ارتقا لول:

برای اینکه شما از یک لول به لول بالاتر برید باید یکسر امتیاز کسب کنید که هرچه لول شما بالاتر بره این امتیازات هم بیشتر میشه،که در بازی این امتیازات بصورت XP نمایش داده میشه.

مثلا اگر لول یک هستید برای رفتن به لول دو شما باید1000XP کسب کنید.

روش بدست اوردن امتیاز در بازی:

این بازی هم مثل سایر بازی های دیگه در حین بازی یکسری امتیاز برای انجام فعالیت های خاص به شما میده.

مثال:

هربار که به Pokestop سر میزنید50تاXP(امتیاز)به شما میده .اگر پوکمونی که میگیرید جدید باشه 500امتیاز ولی اگر مثل همون قبلا گرفته باشید 100 امتیاز بهتون میده.برای نحوه پرتاب توپ هاتون هم امتیاز میده که این امتیاز بین 10تا ا00 است.همچنین با باز کردن تخم به شما200 امتیاز وبا تکامل پوکمون به شما500 امتیاز میده.البته به نبردهای شما در باشگاه هم امتیاز میده.مثلا اگر یک اموزش دهنده را شکست دهید 150و اگر پوکمون را شکست بدید 50تا امتیاز میگیرید.

باشگاها وتیم ها ( Pokémon Gym):

 

کامل ترین اموزش بازی پوکمون گو -Pokémon GO

 

در این بازی بطور کلی سه تیم وجود دارید که به رنگ های قرمز، آبی و زرداست.وقتی شما عضو یکی از این تیم ها بشوید دیگه نمی تونید تیم تون تغییر بدید.و دو تیم دیگه دشمن شما محسوب میشن و شمابا توجه به رنگ متوجه میشید که کدام باشگاه دوست شما و کدام باشگاه دشمن شما است و باید با انها به مبارزه بپردازید.

نحوه عضویت در باشگاه:تا زمانی که لول شما به 5 نرسیده نمی تونید عضو باشگاه بشید.پس ابتدا لول خود را به پنج برسانید.سپس شروع به قدم زدن کنیدتا یک باشگاه پیدا کنید تا عضو ان شوید.

نکته:تنها چیزی که در انتخاب باشگاه مهم است رنگ ان است.مثلا اگر دوست شما در تیم زرد هست وشما دوست دارید با اون هم تیمی بشوید باید عضو باشگاه زرد بشید و اگر قصد دارید با او مبارزه کنید باید عضو یکی از رنگ ها بجز زرد بشوید.

پس از انکه شما عضو یک باشگاه شدید باید یک پوکمون برای محافظت از ان قرار بدیدو این پوکمون تا زمانی که این باشگاه توسط دشمن فتح نشده انجا هست و هر 20 ساعت یکبار بخاطر این محافظت بازی به شما سکه وStardust به شما میده.همچنین برای هر باشگاه نهایتا 10تا پوکمون میشه به عنوان محافظ قرار داد.

نکته:درسته که اگر قوی ترین پوکمون خود را به عنوان محافظ باشگاه قرار بدیدباعث میشه باشگاه به راحتی دست دشمن نیافته و سکه وStardust بیشتری گیر شما میاد ولی تا زمانی که باشگاه شما توسط دشمن تسخیر نشه شما نمی تونید به پوکمون تون دسترسی داشته باشید.پس بهتر یک پکمون متوسط بذارید تا پوکمون قوی پیش خودتون بمونه!

شما در باشگاه دو فعالیت دارید:تمرین دادن به پوکمون و دیگری نبرد با سایر باشگاهها برای تسلط بر انها

نحوه تصاحب یک باشگاه:هر باشگاهی یک درجه داره و شما برای انکه اون باشگاه را تصاحب کنید باید با ان به مبارزه به پردازید و درجه اونو صفر کنید تا اون باشگاه به تصاحب شما در بیاد.البته ممکنه به باشگاهی برخورد کنید و بدون رهبر باشه که شما میتونید بدون نبرد ،رهبر ان باشگاه بشید.

نحوه حمله به باشگاه و تصاحب ان:

 

کامل ترین اموزش بازی پوکمون گو -Pokémon GO

 

برای اینکه شما یک باشگاه را تصاحب کنید،بایدتمام پوکمون های اون باشگاه را بطور کامل شکست دهید تا ان باشگاه به تصاحب شما دربیاید.توجه داشته باشید که شما برای حمله به هر باشگاه فقط با 6 پوکمون می تونید به ان باشگاه حمله کنید

 

قبل از حمله به باشگاه مورد نظر،ایکن اون باشگاه را لمس کنیدتا اطلاعات کاملی از پوکمون های دفاع کننده از اون باشگاه بدست بیارید.اگر مطمئن هستید که میتونید اون باشگاه را شکست دهید حمله کنید ولی اگر نمی تونید اون باشگاه را شکست دهید از حمله صرفه نظر کنید چون با شکست خوردن امتیاز از دست میدید.

اصطلاحات بازی:

در این بخش یک توضیح مختصر از اصطلاحات بازی پوکمون رابیان میکنیم:

 پوک بال ها – Pokeballs

 

کامل ترین اموزش بازی پوکمون گو -Pokémon GO

 

پوک بال ها یکی از کاربردی ترین آیتم ها در سراسر بازی پوکمون گو (Pokemon Go) هستند و شما در ابتدای شروع این بازی 50 تا از این گوشی های را بر عهده خواهید داشت. برای به دست آوردن هرچه بیشتر این گوی ها شما می بایست پوک استوپ ها را پیدا کنید و یا به صورت جداگانه از فروشگاه درون بازی خریداری کنید. برای خرید 20 پوک بال شما باید 100 پوک کویین بپردازید. علاوه بر آن برای 100 پوک بال 460 پوک کویین و برای 200 پوک بال نیز 800 پوک کویین پرداخت کنید.

 تخم مرغ ها – Eggs

 

کامل ترین اموزش بازی پوکمون گو -Pokémon GO

 

تخم مرغ های بازی پوکمون گو را می توانید در طبیعت و به وسیله یک دستگاه پرورش تخم مرغ پیدا کنید. معمولاً پس از آنکه مسافت خاصی را پیاده طی می کنید و یا آنکه پوکمون جدیدی را شکار می کنید این تخم مرغ ها به دست می آیند.

تخم مرغ شانسی – Lucky Eggs

 

کامل ترین اموزش بازی پوکمون گو -Pokémon GO

 

برخلاف تخم مرغ های معمولی، تخم مرغ شانسی می تواند امتیازات دو برابری را برای شما به ارمغان آورد و شما 30 دقیقه برای استفاده از آن ها زمان خواهید داشت. برای خرید هر یک از آن ها باید 80 پوک کویین داشته باشید. یا آنکه پک 8 عددی آن را با 500 پوک کویین و یا 25 عددی آن را با 1250 پوک کویین خریداری کنید.

دستگاه پرورش تخم مرغ – Egg Incubator

 

کامل ترین اموزش بازی پوکمون گو -Pokémon GO

 

برای شروع شما تنها می توانید یک تخم مرغ را توسط این دستگاه پرورش دهید اما در واقع کاربرد این محصول مدت زمان نامحدودی خواهد داشت. شما می توانید از فروشگاه دستگاه های پرورش تخم مرغ بیشتری را نیز خریداری کنید که هرکدام از آن ها نیز یک تخم مرغ به شما تحویل دهند. برای خرید این دستگاه باید 150 پوک کویین بپردازید که البته تنها از سه آن ها به صورت هم زمان می توانید استفاده کنید.

 دستگاه بخور – Incense

 

کامل ترین اموزش بازی پوکمون گو -Pokémon GO

 

این آیتم موجب می شود تا شما راحت تر از گذشته قادر به پیدا کردن پوکمون ها باشید. در استفاده از این آیتم شما 30 دقیقه فرصت خواهید داشت. برای خرید یکی از این آیتم می توانید 80 پوک کویین خریداری کنید. علاوه بر آن برای خرید بسته 8 عددی 500 پوک کویین و 25 عددی 1250 پوک کویین پرداخت کنید.

 ماژول اغوا کننده – Lure Module

 

کامل ترین اموزش بازی پوکمون گو -Pokémon GO

 

آیتم ماژول اغوا کننده دارای کاربردی نظیر آیتم دستگاه بخور است. با این تفاوت که شما قدرت بیشتری را جهت پیدا کردن پوکمون به دست خواهید آورد. این آیتم نیز درست مانند آیتم فوق 30 دقیقه تأثیرگذار خواهد بود.

حافظه پوکمون – Pokemon Storage

 

کامل ترین اموزش بازی پوکمون گو -Pokémon GO

 

این آیتم برای ذخیره سازی مورد استفاده قرار می گیرد. به لطف این آیتم شما می توانید تا سقف 250 پوکمون و 9 تخم مرغ را ذخیره کنید. اگر نیازمند فضای بیشتری هستید باید Pokemon Storage خود را با پرداخت ۵۰ پوک کویین تا سقف 50 فضای ذخیره بیشتر ارتقاء دهید.

کیف ارتقا – Bag Upgrade

 

کامل ترین اموزش بازی پوکمون گو -Pokémon GO

 

این کیف همواره در کنار شما است تا در طول مسیری که طی می کنید بتوانید آیتم های مختلف را در آن ذخیره کنید. به صورت پیش فرض این کیف دارای ظرفیت 350 آیتمی است که با پرداخت 50 پوک کویین می توانید به ظرفیت این کیف 50 آیتم دیگر را نیز اضافه کند.

تمشک– Razz Berry

 

کامل ترین اموزش بازی پوکمون گو -Pokémon GO

 

این تمشک ها از لول ۸ به بعد باز خواهند شد و با استفاده از آنها قادر خواهید بود پوکمون های وحشی را راحت تر شکار کنید

در این اموزش سعی کردیم اموزش کاملی از بازی پوکمون را خدمت شما همراهان عزیز بیان کنیم .

اگر شما هم تجربه این بازی را دارید،تجربیات خود را در قسمت دیدگاه ها با ما و همراهان در میان گذارید.

اموزش های مرتبط با این پست:

اموزش کامل باشگاه پوگمون گو

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

دیدگاه کاربران
34
پاسخ امیر 1 آگوست 2019

سلام برای من یک نوشته ی ارور میدهusernam or pasword is incorrectاینو میگه اول رفتم تو قرمزه (NINTIC KIDS) بعد اسم و پس وور خودمو وارد کردم ارور داد همین ارور بالا
کمک کنید لطفا

پاسخ Dream 12 جولای 2018

سلام,خسته نباشید من بازی رو نصب کردم با فیلتر شکن و ساخت اکانت بالاخره وارد شدم بعد از اینکه استایل شخصیتم رو ساختم یه جا ایستاده وسط یه صفحه ی سبز و حرکت نمیکنه و ۳ تا پوکمون و شخصیتم را روی هم انداخته و هیچ کدام را انتخاب نمیکنه و توی مراحل اولیه بازی است,قبلا بازی را نصب داشته ام ولی اینبار از این مرحله جلو نمیرود تا نقشه باز شود.

پاسخ Hossein 1 جولای 2019

سلام دوستان کسانی که میخوان این بازی رو انجام بدن باید یک گوشی تقریباً مدل بالا داشته باشن تا بازی هنگ نکنه دوم اینترنت پرسرعت هست حالا شما اینترنت رو روشن میکنید بعد یک فیل*ترشکن فعال میکنید حالا باید برنامه gps status رو هم نصب و فعال کنید حالا وارد بازی شوید و لذت ببرید.

پاسخ MSHTk 9 جولای 2019

سلام منم بازی رو نصب کردم ولی اواتارم حرکت نمی کنه

پاسخ هادی 22 دسامبر 2017

من الان رفتم تو your pokemon trainer club account همه چی هم درسته ولی مینویسه نمیدونم یوزر نیم اشتباهه چی کار کنم

پاسخ مدیر سایت 22 دسامبر 2017

حتما یوزرنیم خود را اشتباه وارد میکنید که همچین پیامی را مشاهده میکنید

پاسخ محمد 28 نوامبر 2017

بازی رو نصب کنید وقتی که نصب کردید نرم افزار س ای ف ون رو روشن کنید بعد ip رو بزارید رو کشور انگلیس بعد برید تو بازی روی گزینه پایینی بزنید که بره توی یک سایتی اونجا از شما میخواد ایمل و مشخصات خود را وارد کنید بعد که برای شما توی ایملتون پیامی بیاد شما موفق به تکمیل مشخصات خود شدید دوباره میرید تو همون سایت و به شما میگوید موفق به انجام فرم شدید بعد از اون Gps خود را روشن میکنید و وارد بازی میشد گزینه زرد رنگو میزنید و قسمت بالایی اسمی که تو سایت وارد کردید و قسمت پایینی رمز رو وارد میکنید توجه داشته باشید وقتی رمز رو وارد میکنید اول با حروف بزرگ بعد یک حروف کوچک بعد اعداد و سپس یک نماد انتخاب کنید به این صورت×Hh1212121 بازم اگه به مشکل خوردید در……. متونم راهنمایی کنم

پاسخ محمد 28 نوامبر 2017

سلام من نصب کردم خیلی بازی جالبی هست اگه میخواید راهنمایی کنم واسه نصب بیاید پی وی******

پاسخ سام 24 سپتامبر 2017

چجوری با حساب گولم وارد شم نمیزاره یک چیزایی مینویسه

پاسخ مدیر سایت 2 اکتبر 2017

چه اروری میدهد؟
حتما باید قبل از اجرای بازی از برنامه تغییر ای پی استفاده کنید

پاسخ zahra 7 سپتامبر 2017

سلام. ببخشید من وارد سایت باشگاه شدم تمامی پرسش هاش هم پر کردم ولی وقتی تایید رو میزنم تا ثبت نام کنم همش میگ پسورد ام اشتباه باید یکی دیگ بزارم. چیکار کنم لطفا کمکم کنین اگ میش یک نمونه پسورد واسم مثال بزنین ممنون از سایت خوبتون

پاسخ مدیر سایت 10 سپتامبر 2017

سلام
شما یک رمز هشت رقمی و ترکیبی از عدد و حروف قرار بدید مشکلتون حل میشه

پاسخ zahra 10 سپتامبر 2017

مرسی بابت کمک تون. مشکلم تو اون قسمت حل شد ولی وقتی سوالاش رو کامل میکنم بازم انگاری ثبت نام نمیش اخه وقتی تو بازی اسم و رمز رو میزنم ارور unable میده . کاش نحوه ثبت نامش هم با تصویر بزارین. اووف خیلی وقت درگیر نصب کردن بازیشم خواهش میکنم کمکم کنین بتونم وارد بازیش بشم. خسته شدم از بس تو سایت ها دنبال راه حل بودم ?

پاسخ مدیر سایت 11 سپتامبر 2017

معمولا با چند بار تست مشکل حل میشه و البته باید برنامه تغییر ای پی قدرتمند تست کنید.
و در مورد آموزش بازی هم متاسفانه بدلیل فیلتر بودن این بازی در ایران و از دست دادن محبوبیت ما هم از قرار دادن آموزش های بیشتر خودداری کردیم.
البته ممکن است در اینده قرار بدیم ولی احتمالش کم است!

پاسخ younes 21 اکتبر 2017

سلام. ببخشید من هرچی رمز هشت رقمی ترکیبی عدد و حروف میدم نمیشههه. باید چیکار کنمم. لطفا بگین

پاسخ مدیر سایت 22 اکتبر 2017

سلام بعضی مواقع این مشکل هست و شما باید کمی صبر کنید و مجددا سعی کنید.البته بهتر است از یک برنامه تغییر ای پی قدرتمند استفاده کنید و رمز هشت رقمی هم که قرار میدید ترکیبی و با حروف کوچک باشد و غیر از این راه حلی نیست
موفق باشید

پاسخ Mamad 22 جولای 2017

من وقتی میزنم رو گوگل ارور میده Unable to authenticate چیکار کنم ؟

پاسخ مدیر سایت 22 جولای 2017

حتما باید از برنامه تغییر ای پی استفاده کنید

پاسخ Mamad 23 جولای 2017

از هات اسپات شیلد استفاده میکنم بازم همین ارور رو میده

پاسخ مدیر سایت 24 جولای 2017

به احتمال زیاد مشکل مربوط به موقعیت مکانی ایران باشد و ابتدا بازی را بصورت کامل حذف کنید و سپس برنامه تغییر ای پی را اجرا کنید و سپس شروع به نصب بازی کنید

پاسخ اریا 7 جولای 2017

ببخشید من وقتی میخوام ثبت نام کنم ی چیزی میاره به اسمه screen name یعنی چی و باید چی بنویسم در داخلش؟؟؟

پاسخ مدیر سایت 9 جولای 2017

screen name در واقع نامی هست که فقط خود شما باید از ان اگاه باشد و برای بازیکنان در بازی نمایش داده نمیشود.و باید اسمی را انتخاب کنید که کسی تا بحال از ان استفاده نکرده باشد

پاسخ علیرضا 31 آگوست 2016

سلام خسته نباشید
مختصر بگم لول من 4 شده اما توپ های بازیم تموم شده بغیر از روش خرید آیا روش دیگری برای گرفتن و بدست آوردن توپ هست و اون روش چی جوری ؟
با تشکر از شما

پاسخ مدیر سایت 31 آگوست 2016

سلام و ممنون
برای بدست اوردن توپ همانطور که در اموزش هم گفتم به چند طریق است:
1-با افزایش لول بازی توپ به شما تعلق میگیره
2-بدست اوردن توپ از طریق PokeStiops
3-خرید از طریق سکه های بازی:در صورتی که سکه های شما کافی نیست می توانید سکه های بازی را با پرداخت وجه از سایت های اینترنتی تهیه کنید.

پاسخ ایوب 8 آگوست 2016

با سلام
من بعد اینکه تو بازی یکی از سه تا پوکمون پیشنهادی رو انتخاب میکنم و واسه خودم اسم گزاشتم. تو نقشه هیچی دیگه نمیاد و فقط نقشه ی خالی هست و اون مکعب گوشه ی راست پایین هم چیزی نداره .
میشه راهنمایی کنین باید پیکار کنم؟

پاسخ مدیر سایت 8 آگوست 2016

سلام
نکته اول شما باید حتما از برنامه تغییر ای پی (فی.ل.تر ش.کن)استفاده کنید چون این بازی مجددا در ایران فیلتر شد.
نکته دوم به احتمال زیاد GPS شما غیرفعال است.حال برای فعال کردن GPS اگر گوشی شما اندروید است از روش زیر استفاده کنید:
صفحه ی تنظیمات و سپس بخش Location رفته و آن را فعال کنید.
اگر بازم مشکل داشته یکسری برنامه ها هستند که سیگنال gps تقویت میکنند مثل GPS Booste استفاده کنید
موفق باشید

پاسخ ایوب 8 آگوست 2016

با سلام مجدد
چی پی اس روشن ه و نقشه شهر رو میاره و فقط نقشه است و چیز دیگه ای مثل پوک استوپ و پوکمون تو نقشه نیست تا من بتونم برم و بگیرمشون و تا الان فقط از دوتا دستگاه بخور استفاده کردم و پوکمون هایی که خودشون دور برم ظاهر میشن رو گرفتم. راسی از برنامه تغییر ایپی هم نصب ه.
نمیدونم به منطقه هم ربط داره یا نه من ساکن استان گلستان هسم

پاسخ مدیر سایت 8 آگوست 2016

سلام
بهتره یه سری به پارک های شلوغ شهرتون بزنید به احتمال زیاد پوکمون پیدا میکنید یا اینکه از دوستاتون سوال کنید.
همچنین به لینک زیر هم یک سری بزنید تا به محل دقیق باشگاه و پوکمون ها شهرتون دسترسی پیدا کنید
اینجا کلیک کنید

پاسخ ایوب 9 آگوست 2016

با عرض پوزش بخاطر اینکه تعداد سوال ها زیاد شد. بخاطر اینکه پیج بیشتر از این شلوغ نشه میتونم باهاتون در تلگرام در ارتباط باشم؟؟

پاسخ مدیر سایت 10 آگوست 2016

متاسفانه فقط از طریق همین سایت میتونم پاسخگوی شما باشم
هر سوالی دارید در خدمتم خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم

پاسخ MSHTk 9 جولای 2019

سلام من بازی رو نصب کردم ولی اواتارم حرکت نمی کنه بعد واسه gpsم ارور میداد جی پی س بوستر دانلود کردم بازم پوکمون نبود

پاسخ حسین 29 جولای 2016

حقیقت داره پوکمون گو فیلتر شده ؟؟؟
http://wezone.ir/1395/05/1008
تو این لینک من خوندم

پاسخ مدیر سایت 31 جولای 2016

نه هنوز فعاله و مشکلی نداره
ولی اگرم سرور های این بازی در ایران مسدود بشه اصلا نگران نباشید شما به راحتی میتونید با یک برنامه تغییر ای پی مثل سای ف.و.ن بازی را اجرا کنید

پاسخ پوریا 27 جولای 2016

دوستانی که علاقه مندند به بحث و گفت و گو و سوال در مورد بازی بپردارند میتونن از گروه زیر استفاده کنند !

https://telegram.me/joinchat/BZ4U3AppA4UbRpSBvzJWeQ

صفحه بندی نظرات:
تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /