۸StartButton، یک اپلیکیشن استارت منوی Modern UI منحصر به فرد برای ویندوز ۸

در طی سال گذشته، ما شاهد تعداد زیادی از ابزارهای جایگزینی و اصلاح Start Screen برای ویندوز ۸ هستیم بوده ایم. برخی از آنها یک منوی استارت شبیه ویندوز ۷ در اختیار شما قرار می دهند و Start Screen را از غیرفعال می کنند، و دیگران نمای Start Screen را تغییر می دهند. Waqas ، در اکتبر، لیستی از بهترین اصلاح کننده های Start Screen و اپلیکیشنهای Start Menu برای ویندوز ۸را برای باز گرداندن حس ویندوز ۷ گردآوری کرد. با این حال، چند اپلیکیشن جدید از ژانر یکسان از آن زمان عرضه شده‌اند و اگر ابزاری جدید چیزی متفاوت عرضه کند، ما سعی خواهیم کرد تا برای خوانندگانمان آن را مرور کنیم. ۸StartButton یکی از چنین برنامه های کاربردی جایگزینیStart Screen می باشد که توجه ما را به خود جلب نموده است.

این ابزار به شما امکان جایگزینی Start Screen با یک استارت منوی بسیار قابل شخصی سازی را می دهد و امکان کنترل کاملی بر سیستم را فراهم می آورد. شما می توانید به تمام برنامه های نصب شده و همچنین گزینه های سیستم دسترسی داشته باید، و برنامه های دلخواهتان را به صورت کادر مستطیلی در استارت منو قرار دهید. شما می توانید به عنوان کارکرد پیشفرض برای این دکمه Start Screen یا Start Menu را انتخاب نمائید، گوشه داغ Start Screen را غیرفعال کنید، و تصمیم بگیرید که ویندوز مستقیماً روی دسکتاپ بوت شود.

پس از نصب، ۸StartButton نیاز به ریستارت دارد و پس از آن می توانید استفاده از این اپلیکیشن را آغاز کنید. در اولین شروع به کار، یک خودآموز مقدماتی اطلاعاتی درباره تمام خصوصیات گنجانده شده در پکیج را در اختیار شما قرار می دهد.

شما متوجه یک آیکون ویندوز سفید در گوشه پایینچپ صفحه تان خواهید شد. کلیک روی این دکمه به صورت پیشفرض باعث باز شدن Start Menu  نخواهد شد (هرچند می توان آن را برای این کار پیکربندی کرد)؛ در عوض، شما یک منوی دسترسی سریع شعاعی (Radial QuickAccess Men) با میانبرهایی برای دسترسی به برخی از ویژگیهای این اپلیکیشن خواهید دید. به طور پیشفرض، این میانبرها به شما امکان دسترسی به گزینه های Start menu، Start Screen، Start Screen Search، Shutdown، Restart و Log out را می دهند.

هر یک از این دکمه ها را می توان برای انجام عملیات متفاوتی شخصی سازی کرد. به منظور تغییر کار هر یک از این دکمه ها، روی آیکون آن کلیک راست کنید و کار مورد نظرتان را از لیست در دسترسی که دارای Sleep، Lock، Command Line، Registry Editor، Device Manager، و گزینه های سودمند بسیاری است انتخاب نمائید.

به منظور باز کردنStart Menu در هر جا که روی دکمه استارتکلیک شود، کافیست روی آیکون آن کلیک راست کلیک کنید و تنظیمات پیشفرض را برای گزینه ‘Left mouse click shows’ به صورت ۸StartButton Start Menu تغییر دهید. گزینه های در دسترس دیگر شامل ۸ Apps Screen + Search و Windows 8 Start Screen هستند. شما همچنین می توانید منوی دسترسی سریع شعاعی نشان داده شده در بالا را از اینجا غیرفعال نمائید.

وقتی Start Menu به عنوان اقدام پیشفرض انتخاب شد، شما دیگر Radial QuickAccess Menu را نخواهید دید. استارت منو دارای یک رابط شبیه ویندوز ۷ با یک تغییر دارد، قطعه چپ آن به شما امکان دسترسی به اپلیکیشنهای نصب شده را می دهد، و سمت راست آن دارای کادرهای مستطیلی دارای سبک Modern UI قابل پیکربندی برای تنظیم و تثبیت اپلیکیشنهای مورد استفاده زیاد شما می باشد.

به منظور تغییر کار هر یک از این کادرهای مستطیلی، کافیست روی آن کلیک راست کنید و فایل یا پوشه هدف را، به همراه آرگومانهای فرمان انتخابی، مشخص کنید. شما همچنین می توانید متن دکمه، تصویر و رنگ را اصلاح کنید. کلیک روی Save پس از انجام تغییرات ضروری را فراموش نکنید.

می توان با کلیک راست روی آیکون Start Menu و اتخاب Setting به تنظیمات اپلیکیشن دسترسی یافت. شما می توانید رفتار اساسی ابزار را تغییر دهید (با بوت به دسکتاپ بروید، صفحه اپلیکیشن و پانل جستجو را شفاف کنید، و گوشه داغ Start Screen را مخفی کنید)، از یک تصویر دکمه شخصی استفاده نمائید، و با تنظیمات آپدیت اپلیکیشن همراه کنید.

جستجوی Start Screen شفاف به شما امکان جستجوی اپلیکیشنهای رابط کاربری مدرن را بدون خروج کامل از دسکتاپتان می دهد.

۸StartButton بر روی هر دو ویرایش ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ویندوز ۸ کار می کند.

دانلود ۸StartButton

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /