آموزش حذف اکانت وایبر

کامل ترین آموزش تصویری حذف اکانت وایبر

دیلیت اکانت وایبر

 

آموزش حذف اکانت وایبر

پیام رسان وایبر را می توان به عنوان یکی از پر کاربر ترین پیام رسان ها در سطح جهان معرفی نمود.شما با استفاده از وایبر می توانید با دوستان خود به صورت دو نفره یا گروهی با هم گفت وگو نمایید و همچنین برای دوستان خود عکس و فیلم های مورد نظر خود را ارسال نمایید. همچنین یکی از ویژگی های وایبر تماس صوتی رایگان است که از کیفیت بالای نیز برخوردار می باشد.با همه این تفاسیر گاهی اوقات ممکن است شما قصد داشته باشید حساب کاربری خود را در این پیام رسال محبوب غیرفعال نمایید و به نوعی آن را حذف کنید. انجام این کار در بیشتر پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی کار سختی می باشد و پروسه انجام آن نیز بسیار زمان بر است اما انجام این کار در پیام رسان وایبر بسیار آسان می باشد و به راحتی و در کمترین زمان می توانید حساب کاربری خود را در این پیام رسان حذف نمایید. با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه حساب کاربری خود در پیام رسان وایبر را غیرفعال نمایید.

 

نحوه دیلیت اکانت وایبر اندرویدی:

 

برای انجام این کار ابتدا باید وارد وایبر شوید و گزینه مشخص شده در تصویر را انتخاب نمایید.

 

آموزش حذف اکانت وایبر

 

حال باید از میان گزینه های موجود در لیست زیر گزینه settings که در تصویر مشخص شده است را انتخاب نمایید تا به بخش تنظیمات وایبر منتقل شوید.

 

آموزش حذف اکانت وایبر

 

اکنون در قسمت تنظیمات مربوط به وایبر قرار دارید. در این قسمت باید گزینه Account که در تصویر مشخص شده است را لمس نمایید.

 

آموزش حذف اکانت وایبر

 

اکنون در این مرحله باید گزینه Deactivate Account که در تصویر زیر هم مشخص شده است را انتخاب نمایید.

 

آموزش حذف اکانت وایبر

 

حال در این مرحله ابتدا باید کشور خود را از میان کشور های موجود در کادر اول بیابید سپس باید شماره موبایل خود را در کادر مشخص شده وارد نمایید و در انتها گزینه Deactivate account را لمس نمایید.

 

آموزش حذف اکانت وایبر

 

 

در این قسمت نیز مانند تصویر زیر گزینه Deactivate را لمس نمایید تا حساب کاربری شما در این پیام رسان غیرفعال شود.

 

آموزش حذف اکانت وایبر

 

 

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /