کامل ترین آموزش تصویری حذف اکانت تانگو – Tango

مسنجر تانگو یکی از اپلیکیشن های پرطرفدار ارتباطی می باشد که امکان ارسال پیام متنی ، برقراری تماس صوتی و تصویری ، مشاهده کاربران اطراف و … را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. اما در صورتی که از امکانات این برنامه ناراضی هستید و تصمیم به حذف کامل اکانت Tango خود گرفته اید در ادامه با همراه باشید.

آموزش تصویری حذف اکانت تانگو – Tango

پروسه حذف اکانت تانگو بسیار ساده می باشد.اما امکان حذف اکانت از درون خود مسنجر Tango وجود ندارد و شما برای حذف اکانت می بایست به خود وب سایت تانگو مراجعه کنید.

در مرحله اول ابتدا به آدرس زیر مراجعه کنید:

http://support.tango.me/entries/23534011-How-do-I-delete-my-Tango-account

پس از باز شدن آدرس بالا، یک فرم برای شما نمایش خواهد داد که شما باید مطابق تصاویر زیر و توضیحات داده شده فرم را تکمیل کنید.

(به دلیل طولانی بود فرم، عکس های آموزش را به صورت تکه تکه قرار داده ایم)

 

کامل ترین آموزش تصویری حذف اکانت تانگو – Tango در قسمت Phone Number شماره موبایل خود را به همراه +۹۸ (کد ایران) وارد نمایید.

کامل ترین آموزش تصویری حذف اکانت تانگو – Tango در قسمت Full Name نام و نام خانوادگی خود در برنامه را وارد کنید.

کامل ترین آموزش تصویری حذف اکانت تانگو – Tango در قسمت Email Address نیز می توانید ایمیل وارد شده در هنگام ثبت نام را وارد کنید البته این قسمت الزامی نیست.

کامل ترین آموزش تصویری حذف اکانت تانگو – Tango در قسمت Country نیز کشور ایران را انتخاب کنید.

 

کامل ترین آموزش تصویری حذف اکانت تانگو – Tango

 

در ادامه شما می بایست برای سوالات پرسیده شده یک گزینه را انتخاب کنید:

کامل ترین آموزش تصویری حذف اکانت تانگو – Tango در قسمت What’s making you leave Tango دلیل ترک مسنجر تانگو را انتخاب کنید.

کامل ترین آموزش تصویری حذف اکانت تانگو – Tango در قسمت What did you use Tango for دلیل استفاده از تانگو در انتخاب کنید.

کامل ترین آموزش تصویری حذف اکانت تانگو – Tango در قسمت What’s your Gender جنسیت خود را انتخاب کنید.

 

کامل ترین آموزش تصویری حذف اکانت تانگو – Tango

 

کامل ترین آموزش تصویری حذف اکانت تانگو – Tango در قسمت After this account deletion, which app are you likely to use تانگو از شما می پرسد که پس از حذف اکانت، کدام مسنجر دیگر را قصد دارید استفاده کنید.

کامل ترین آموزش تصویری حذف اکانت تانگو – Tango در قسمت How can we improve Tango for you شما می توانید نظر خود را برای بهبود برنامه تانگو بنویسید.البته این قسمت اجباری نیست

 

کامل ترین آموزش تصویری حذف اکانت تانگو – Tango

 

در مرحله آخر فرم بر روی گزینه Submit کلیک کنید.

هنوز فرآیند حذف اکانت به طور کامل تمام نشده است.پس از کلیک بر روی گزینه Submit پیام زیر برای شما نمایش داده می شود که معنی آن متن زیر می باشد:

اکانت شما حداکثر تا ۷۲ ساعت دیگر به طور کامل حذف خواهد شد. اما ابتدا می بایست برنامه تانگو را از روی گوشی خود حذف کرده و سپس گوشی خود را ریستارت (روشن خاموش) کنید.

 

کامل ترین آموزش تصویری حذف اکانت تانگو – Tango

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

دیدگاه کاربران
1
پاسخ مانیا 27 ژانویه 2018

با تشکر از اموزش خوبتون

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /