آموزش تصویری ساخت حساب کاربری و ثبت نام در یوتیوب

کامل ترین آموزش تصویری ایجاد اکانت و ثبت نام در یوتیوب

 

آموزش تصویری ساخت حساب کاربری و ثبت نام در یوتیوب

امروزه کمتر کسی را می توان یافت که اسم یوتیوب را نشنیده باشد.یوتیوب سایت آپلود ویدیو است که افراد فیلم های مورد نظر خود را در این سایت قرار می دهند و دیگر کاربران قادر به مشاهده آن ویدیو ها می باشند.برای ارسال فیلم در سایت یوتیوب ابتدا شما باید عضو یوتیوب شوید و پس از آن باید کانال خود را در این سایت بسازید.همچنین هنگامی که کانال خود در یوتیوب را بسازید می توانید با آپلود ویدیو های جذاب بازدید ویدیو های خود را بالا ببرید و از همین طریق برای خود کسب درآمد کنید.هر کاربر معمولی می تواند فیلم هایی با مدت زمان حداکثر 15 دقیقه را در یوتیوب قرار دهد و حجم این ویدیو ها نباید از 10 گیگ بیشتر باشد.اما کاربران تایید شده می توانند فیلم های با زمان بیشتر و با حداکثر حجم 128 گیگ را در یوتیوب آپلود نمایند.شما در کوتاه ترین زمان می توانید عضو یوتیوب شوید و از امکانات این سایت جذاب لذت ببرید.با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه عضو یوتیوب شوید.

 

 

نکته مهم:همانطور که اطلاع دارید، یوتیوب در ایران فیلتر هست وشما برای استفاده از این برنامه و این آموزش باید از برنامه تغییر ای پی استفاده کنید.

 

نحوه ساخت حساب کاربری و ثبت نام در یوتیوب:

سایت یوتیوب یکی از زیر مجموعه های شرکت گوگل می باشد و به همین علت شما با داشتن یک جیمیل روی تلفن همراه خود به راحتی می توانید حساب کاربری خود در یوتیوب را بسازید.

برای ساخت حساب کاربری در یوتیوب ابتدا باید وارد اپلیکیشن یوتیوب شوید. (اپلیکیشن یوتیوب به صورت پیش فرض در همه گوشی های اندرویدی وجود دارد)

هنگامی که اپلیکیشن بوتیوب را اجرا می کنید صفحه زیر برای شما نمایش داده می شود. در این قسمت شما باید آیکون پروفایل مشخص شده در تصویر را لمس نمایید.

 

آموزش تصویری ساخت حساب کاربری و ثبت نام در یوتیوب

 

حال در این مرحله باید آیکون Sign in که در تصویر مشخص شده است را لمس نمایید.

 

آموزش تصویری ساخت حساب کاربری و ثبت نام در یوتیوب

 

اکنون شما به دلخواه می توانید هر یک از حساب های جیمیل خود را که می خواهید انتخاب نمایید تا با آن آدرس ایمیل وارد یوتیوب شوید.

 

آموزش تصویری ساخت حساب کاربری و ثبت نام در یوتیوب

 

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /