کامل ترین آموزش رفع ریپورت تلگرام توسط ربات SpamBot@

شبکه پیام رسان و مسنجر تلگرام قابلیت های زیادی دارد که می تواند از آن در موارد مختلف استفاده کنید. عموما یکی از راه های اشتباه و آزاردهنده ای که برخی کاربران از آن استفاده می کنند، تبلیغات در این شبکه ها است، بدین صورت که پیام های تبلیغاتی را برای افراد مختلفی که نمی شناسند می فرستند. تلگرام این موضوع را آزاردهنده می داند. در حال حاضر اگر دوست داشته باشید تبلیغات کنید می توانید یک کانال برای این کار بسازید اما مجاز نیستید به عنوان یک شخص به کاربرانی که شماره شما را ندارند یا شما شماره آن ها را ندارید و اتفاقی دیده اید، پیام بفرستید.

اگر این کار در سطح وسیعی انجام شود، شما به اصطلاح “ریپورت اسپم می شوید و تا مدتی نمی توانید به کاربرانی که به صورت دو طرفه شماره یکدیگر را ندارید یا به عبارتی Mutual Contact نیستید، پیام ارسال کنید. گاهی این مسئله به صورت ناخودآگاه برای برخی کاربران رخ می دهد.

ریپورت در تلگرام به چه صورتی شکل می گیرد؟

شرکت تلگرام افرادی را که شماره تلفن آن ها در گوشی شما ثبت نشده باشد را به عنوان یک فرد غریبه می شناسد، بنابراین هنگامی که شما به این افراد در تلگرام پیام ارسال می کنید، در ابتدا به آن ها دو گزینه Add Contact و Report Spam نمایش داده می شود. همچنین در نسخه دسکتاب برنامه نیز دو گزینه Report Spam و Hide به کاربر هنگام تماس یک فرد ناشناس نشان داده می شود که در این زمان کاربر می تواند بسته به انتخاب خودش شما را به لیست مخاطبین اضافه کند یا شما را به عنوان اسپم به تلگرام معرفی کند. اگر در ارتباط با چند نفر غریبه، آن ها شما را به عنوان اسپم معرفی کنند اکانت شما در اصطلاح ریپورت خواهد شد و پیغامی با متن زیر به اکانت شما ارسال می شود.

“Sorry. you can only send messages to mutual contacts at the moment”

 

کامل ترین آموزش رفع ریپورت تلگرام توسط ربات SpamBot@

 

پس از ارسال این پیام که معنی آن این است که دیگر فقط می توانید به مخاطبان خود پیام ارسال کنید و قادر نخواهید بود برای افرادی که شماره آن در لیست کانکت های شما ذخیره نیست، پیام بفرستید و برای ارسال پیام باید شماره تلفن فرد مورد نظر در گوشی شما موجود باشد.

البته باید توجه داشته باشید این امکان یک موضوع خوب محسوب می شود، چرا که بدین وسیله افراد سودجو دیگر نمی توانند به هدف خودشان برسند. همچنین اگر یک پیام تکراری نیز به بیش از چهل نفر ارسال شود همین اتفاق برای اکانت شما خواهد افتاد و ریپورت خواهید شد. البته استفاده از شماره های مجازی برنامه های نظیر تالک تو، اسمارت کال و… که در سایت نیز در مطلبی جداگانه معرفی کردیم هم باعث مسدود شدن شماره از سوی تلگرام خواهد شد و در این حالت دیگر امکان رفع مسدودی وجود ندارد. ضمن اینکه بعضی کاربران بر این باورند که با حذف اکانت تلگرام خود این مشکل برطرف خواهد شد، اما سخت در اشتباهند!

چگونه تلگرام را از حالت Report Spam خارج کنیم؟

 

راه حل اول – رفع ریپورت اسپم در تلگرام با استفاده از ارسال ایمیل پشتیبانی

 

کمپانی تلگرام برای کسانی که فکر می کنند به اشتباه ریپورت شده اند راه حلی در نظر گرفته است و از آن ها خواسته که تا ایمیلی برای شرکت ارسال کنند و شماره تلفن خود را برای خارج شدن از لیست سیاه ارسال کنند. اما با گسترش کاربران تلگرام و تعداد بالای درخواست ها، پاسخ به ایمیل ها بسیار طولانی است و مدت زمان زیادی طول می کشد تا شما از ریپورت خارج شوید.

 

راه حل دوم – رفع ریپورت اسپم در تلگرام با استفاده از درخواست ارسال استیکر از افراد ناشناس

 

از چند نفر از دوستان خود درخواست کنید که برای شما ده استیکر ارسال کنند، البته توجه داشته باشید که این افراد نباید شماره شما را در لیست داشته باشند. شاید بپرسید که خوب مشکل اینجاست که نمی توانم برای افراد غریبه پیام ارسال کنم. اما مسلما شما در گروه هایی عضو هستید که بسیاری از آن ها شماره شما را در گوشی خود ندارند، در این حالت می توانید از آن ها درخواست کنید تا برای شما ده استیکر ارسال کنند.

توجه داشته باشید : 

هر چه تعداد این افراد بیشتر باشند، تلگرام زودتر اکانت شما را از Report Spam خارج می کند، البته ذکر این نکته نیز ضروری است که باید از دوستان خود خواهش کنید تا طی چند روز برای شما استیکر یا پیام بفرستند. پس از این کار اصلی شما آغاز می شود. پس از دریافت این پیام از افراد ناشناس که برای شما استیکر فرستاده اند به هیچ وجه نباید پیام ها را تا بازه زمانی 10 روز باز و مشاهده کنید. در طی این مدت می توانید به کارهای خود رسیدگی کنید، از محتوای کانال ها بازدید کنید، در گروه های تلگرام شرکت کنید و … پس از آن اکانت شما رفع ریپورت خواهد شد و می توانید به افراد ناشناس پیام بفرستید.

 

راه حل سوم – رفع ریپورت اسپم در تلگرام با استفاده از ربات اسپم بوت Spam Bot

 

آشنایی با ربات رسمی Spam info Bot پیام رسان تلگرام :

 

پیام رسان تلگرام در جدیدترین بروزرسانی خود ربات spambot@ را برای رفع مشکل اسپم کاربران راه اندازی کرده است و شما دیگر نیازی نیست برای حل مشکل خود به تلگرام ایمیل ارسال کنید.

ربات اسپم بوت به صورت رسمی از سوی تلگرام در جدیدترین نسخه فروردین 1395 معرفی شده تا فرایند رفع ریپورت اسپم اکانت شما را بررسی و در صورتی که مشکلی نداشته باشد برطرف کند. با وجود این ربات دیگر نیازی به ارسال ایمیل به بخش پشتیبانی تلگرام نخواهید داشت. این ربات تلگرامی دلیل ریپورت شدن شما را می گوید و اگر در حال حاضر امکان رفع اسپم اکانت تلگرام شما وجود نداشته باشد، زمان دقیق رفع اسپم شما را اعلام خواهد کرد.

برای استفاده از این قابلیت ابتدا باید تلگرام خود را به آخرین نسخه بروزرساتی کنید.

در گام اول به ربات اسپم بات تلگرام https://telegram.me/SpamBot پیام دهید و بر روی Start لمس کنید.

 

کامل ترین آموزش رفع ریپورت تلگرام توسط ربات SpamBot@

 

پس از انتخاب گزینه start از منوی باز شده گزینه”this is a mistake” را انتخاب کنید.

 

کامل ترین آموزش رفع ریپورت تلگرام توسط ربات SpamBot@

 

در گام بعدی بر روی گزینه “yes” لمس کنید.

 

کامل ترین آموزش رفع ریپورت تلگرام توسط ربات SpamBot@

 

در این مرحله با انتخاب گزینه “No i never do any of this” تایید کنید که هیچ فعالیتی که باعث اذیت دیگران شود، انجام نخواهید داد.

 

کامل ترین آموزش رفع ریپورت تلگرام توسط ربات SpamBot@

 

در پایان متن کوتاهی به زبان انگلیسی را برای مدیران تلگرام ارسال نمائید.

 

نمونه متن ارسالی برای ربات Spam Bot تلگرام:

Dear Telegram Support

My Telegram account has been spammed suddenly and I cannot send message to any contacts whom I don’t have their number, if I am the chat starter.
Kindly help to fix the issue and remove the spam report.

Best Regards

 

ربات spambot@ دقیقا اعلام خواهد کرد به چه علتی اسپم شده اید و اگر محدودیت شما دائمی نباشد تاریخ رفع محدودیت اعلام خواهد شد.

 

کامل ترین آموزش رفع ریپورت تلگرام توسط ربات SpamBot@

 

توجه داشته باشید :

به آدرس و رسمی بودن ربات “Spam Bot” بیشتر دقت داشته باشید. مشاهده شده در محیط تلگرام کانال و گروه هایی برای جذب مخاطب، با ارسال پیام های طراحی شده مبنی بر اینکه لینک و یا متن تبلیغاتی را به X مخاطب و یا گروه ارسال کنید و در نهایت پیام دهید تا از ریپورتی خارج شوید!

 

کامل ترین آموزش رفع ریپورت تلگرام توسط ربات SpamBot@

 

تلگرام به هیچ عنوان برای رفع ریپورتی نیاز به تبلیغات و فوروارد پیام ندارد و بدانید این دسته از ربات ها کاملا فیک و اهدافشان کاملا مشخص هست.

برای اطمینان به هولوگرام آبی اسپم بات دقت کنید که تائید شده خود تلگرام باشد، در غیر این صورت هیچ پاسخی به آن نداده و از گزینه بلاک یا ریپورت برای آن استفاده نمایید.

 

کامل ترین آموزش رفع ریپورت تلگرام توسط ربات SpamBot@

 

امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید و بتوانید اکانت خود را از حالت ریپورت اسپم خارج کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /