دانلود برنامه ضبط خودکار مکالمه Automatic Call Recorder Pro 6.03.5 برای اندروید

دانلود برنامه Automatic Call Recorder Pro ضبط مکالمه اتوماتیک اندروید

نسخه پرمیوم و خریداری شده

 

دانلود برنامه ضبط خودکار مکالمه Automatic Call Recorder Pro 6.03.5 برای اندروید

Automatic Call Recorder Proضبط خودکار مکالمه از بهترین نرم افزار ها برای ضبط و ذخیره مکالمه های تلفنی شما می باشد. می توانید همه مکالمات و تماس های خود را ضبط کرده و درنهایت تصمیم بگیرید که کدام را بر روی گوشی خود ذخیره کرده و نگه دارید. هم چنین این برنامه این امکان را داشته تا از پیش مشخص کنید که کدام تماس ها ضبط شود و کدام یک ضبط نشود. پس از ضبط تماس ها می توانید به آن ها گوش داده و نکات و یادداشت هایی را به آن ها اضافه نمایید.این اپلیکیشن می تواند مکالمات شما را بر روی فضای ابری گوگل درایو و یا دراپ باکس آپلود کرده تا همیشه و از هر کجا به آن دسترسی داشته باشید. شما می توانید بدون اینکه کاری انجام دهید، به صورت خودکار تماس های ورودی و خروجی گوشی خود را ضبط کنید.

انتخاب و تنظیم اینکه آیا تماس های ورودی ضبط شوند یا تماس های خروجی یا اینکه تماس ورودی و خروجی چه افرادی ضبط شوند با شماست. به صورت دستی هم می توانید عملیات ضبط را شروع یا متوقف کنید. تماس های تلفنی با کیفیت مناسب و فرمت های WAV، AMR و 3GP ضبط می شوند. مکالمات ذخیره شده در داخل قسمت صندوق ورودی برنامه قرار می گیرند، می توانید محل ذخیره سازی مکالمه ها را عوض کرده و مثلا بر روی sd کارت خود قرار دهید. از دیگر ویژگی های مفید برنامه قابلیت جست و جو برای مکالمه مورد نظر بر اساس شماره تلفن، تاریخ، اسم و … می باشد.

گوش دادن به مکالمات ضبط شده، افزودن یادداشت و به اشتراک گذاری آن، ادغام با Dropbox جهت ذخیره شدن مکالمات و هماهنگ سازی با سرور های ابری از دیگر ویژگی های این برنامه است.

 

برخی از قابلیت های برنامه ضبط خودکار مکالمه Automatic Call Recorder Pro برای اندروید:

ضبط خودکار تماس های ورودی و خروجی

تعیین کیفیت ذخیره سازی توسط کاربر

مشخص کردن تماس های خاص برای ذخیره شدن

اشتراک پیام های ذخیره شده

ذخیره سازی در کارت حافظه

 

راهنمای دانلود

✓ دانلود از سایت کینگ تو نت در تمام سرویس دهنده های اینترنت در ایران بصورت تعرفه ترافیک اینترنت نیم بها محاسبه میشود!

✓ برای دانلود فایل ها حتما از برنامه مدیریت دانلود استفاده نمایید.پیشنهاد ما برنامه ADM می باشد.

✓ برای نصب بازی های دیتا دار، آموزش نصب بازی های دیتا دار را مطالعه کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /