آموزش حذف کامل شماره افراد از تلگرام

تلگرام برای حذف مخاطبان دلخواه شما از گوشی و تلگرامتان راه های متنوعی مطرح کرده است. امروز و در این پست آسان ترین راه حذف یک یا چند مخاطب را ازتلگرام به شما می آموزیم. 

بهترین راه برای حذف یک یا چند مخاطب در telegram این است که :

1- نوار نوتیفیکیشن ( نوار بالای گوشی ) را پایین بکشید و گزینه Sync ( همگام سازی ) را فعال کنید. ( دلیل انجام این کار این است که گاهی شما مخاطبی را از تلگرام حذف می کنید اما می بینید که همچنان در لیست مخاطبان شما وجود دارد. گزینه Sync یا همان Synchronization گوشی شما را با اکانت های موجود در آن همگام و برزو می کند )

نکته : در تعدادی از گوشی های آندروید،قابلیت فعالسازی قسمت Sync یا همان Synchronization (همگام سازی) در نوار نوتیفیکیشن ( اعلان ها ) وجود ندارد و شما به ناچار باید در قسمت Settings (تنظیمات گوشی) به دنبال این قابلیت باشید …

2- با فرض فعال شدن همگام سازی موبایل اندرویدی شما و انجام مراحل بالا، وارد تلگرام می شویم.

3- به پروفایل شخص موردنظر خود بروید.

4- روی علامت سه نقطه گوشه صفحه بزنید.

5- گزینه Delete را لمس کنید.

 

آموزش حذف کامل شماره افراد از تلگرام

 

 

با این کار شماره ی فرد موردنظر به راحتی از تلگرام شما حذف می گردد. هم چنین مطابق با تصویر بالا می توانید مخاطبان و آی دی های مزاحم را در تلگرام کامپیوتر و اندروید بلاک و مسدود نمایید.

 

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /