معرفی و دانلود بازی گربه و کودتا: با محوریت نخست وزیری دکتر مصدق

The Cat and The Coup (گربه و کودتا) یک بازی مستند،تاریخی و اعتیاد آور ایرانی میباشد که داستان آن در حول محور نخست وزیری دکتر محمد مصدق در سالهای ۱۳۳۰ و ۱۳۳۱ میباشد.سازندگان این بازی آقایان کوروش والا نژاد (Kurosh ValaNejad) و پیتر براینسون (Peter Brinson) سعی نمودند گیم پلی این بازی با عناصر و فرهنگ پر زرق و برق تاریخ ایران،اتفاقات تاریخی آن دوره و جنبه های سرگرم کننده ادغام نمایند.

شما در این بازی نقش گربه دکتر مصدق را بازی میکنید و پس از مرگ او در سال ۱۳۴۵ به صورت فلش بک روح او را راهنمایی و کمک (با کارهایی مانند ضربه زدن به اجسام و ..) میکنید و اتفاقات مهمی را که در زندگی وی رخ داده است مشاهده خواهید کرد.به طور کلی شما با کارهایی که یک گربه میتواند انجام دهد یار و یاور دکتر مصدق در حوادث مهم زندگی او خواهید بود.

معرفی و دانلود بازی گربه و کودتا: با محوریت نخست وزیری دکتر مصدق

همچنین در این بازی معماها  و پازلهای جالبی طراحی شده است که میتواند تا ساعتها شما مشغول و سرگرم کند.فضای بازی دو بعدی و به نوعی رویایی و پر از نقش و نگار زیبای ایرانی میباشد.علاوه براین شما براحتی میتوانید از طریق دکمه های کیبورد خود گربه را در مراحل مختلف بازی هدایت کنید.

معرفی و دانلود بازی گربه و کودتا: با محوریت نخست وزیری دکتر مصدق

گربه و کودتا یک بازی رایگان میباشد که برای نسخه های ویندوز و مک طراحی شده است و برای اجرای آن به ۲GB RAM نیاز دارید.امیداریم در آینده شاهد تولید و حمایت بیشتر بازی و بازی سازان ایرانی باشیم.

 

این بازی را با حجم ۵۶MB از اینجا دانلود کنید.

برای اجرای بازی در Steam به اینجا مراجعه کنید.

اطلاعات و تصاویر بیشتر این بازی را از اینجا مشاهده کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /