جدیدترین ترفندهای فیس بوک

در ادامه بخش جدیدی از تازه ها و ترفندهای فیس بوک را معرفی میکنیم.

 

فعال کردن Time Line (خط زمان) فیس بوک

فیس بوک به تازگی امکان ایجاد چهره ای جدید برای پروفایل های فیس بوک و خاصیت Time Line را برای کاربران قرار  داده است،این چهره جدید به پروفایل شما علاوه بر ظاهر نو ( و تا حدی گیج کننده)،برخی از امکانات اضافی مانند Activity Log (ویژگی که به شما قابلیت مشاهد پست های پروفایل خود به صورت آرشیو ماهانه وسالانه را میدهد)،کاور پروفایل (قابلیت قرار دادن تصویر پشت زمینه در پروفایل فیس بوک) و.. را نیز اضافه میکند.
جدیدترین ترفندهای فیس بوک

برای فعال کردن و مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد Time Line ابتدا به اینجا مراجعه کنید و در پایین صفحه بر روی دکمه Get Time Line کلیک کنید.

جدیدترین ترفندهای فیس بوک

نکته:این قابلیت در حال حاضر فقط برای پروفایل های شخصی فعال میشود و هنوز صفحات تجاری دارای قابلیت نیستند.همچنین فیس بوک اعلام کرده است که در تاریخ ۲ دی سال ۱۳۹۰ Time Line برای همگان فعال میشود.

 
جدیدترین ترفندهای فیس بوک
 

توجه:بعد از دکمه Get Time Line قابلیت به طور آمایشی به مدت ۷ روز در پروفایل شما فعال میشود و اگر شما بر روی دکمه Publish Now بالای پروفایل خود کلیک کنید،این ویژگی برای همیشه فعال خواهد شد و در حال حاضر قابلیت بازگشت به حالت پروفایل قدیمی (غیرفعال کردن آن) وجود ندارد.

آپدیت پست:دوستانی که این دکمه در این صفحه مشاهده نمیکنند میتوانند به این صفحه مراجعه و برای فعال سازی بر دکمه سبز رنگ کلیک کنند.

حذف تبلیغات فیس بوک

 اینبار میخواهیم یک پلاگین بسیار کاربردی را به شما معرفی کینیم،پلاگین Greasemonkey یک پلاگین قدرتمند برای مرورگر فایرکس میباشد که با نصب جاوا اسکریپتهای آماده مخصوص این پلاگین میتوان کارهای مانند حذف تبلیغات آزار دهنده فیس بوک را انجام داد.

 

جدیدترین ترفندهای فیس بوک

 

برای اینکار ابتدا افزونه Greasemonkey را بر روی مرورگر خود نصب کنید،پس از نصب و فعال کردن افزونه لازم است تا اسکریپ Remove Facebook Ads این افزونه را نیز نصب کنید.

جدیدترین ترفندهای فیس بوک

 

پس از مراجعه به صفحه اسکریپت بر روی دکمه Install که در بالای سمت راست قرارد دارد کلیک تا اسکریپ نصب شود.

 
جدیدترین ترفندهای فیس بوک
 

حالا اگر به صفحه فیس بوک مراجعه کنید دیگر تبلیغ آزار دهنده ی فیس بوک را مشاهده نمیکنید،علاوه بر اینکه توسط این روش سرعت لود صفحات فیس بوک نیز افزایش میباد.

کلیدهای میانبر فیس بوک

کلیدهای میبانبر علاوه بر نمایش تسلط شما،به دسترسی آسان نیز کمک میکند.بسیاری از رسانه ها تعداد زیادی از کلیدهای میانبر فیس بوک معرفی نموده اند که متاسفانه با تغییرات جدید فیس بوک این میانبرها در هیچ مرورگری کار نمیکنند اما خوشبختانه ۲ کلید میانبر اساسی هنوز در این شبکه فعال هستند:

 

جدیدترین ترفندهای فیس بوک

 

 

Alt+Shift+M:نمایش پنجره ارسال پیام

?+Alt:انتخاب سرچ باکس برای جستجو افراد(در مرورگر فایرفاکس دکمه Shift را نیز نگه دارید)

نمایش محدوه جغرافیایی دوستان فیس بوک

اگر دوست دارید نمایش کلی  محدوده سکونت دوستان فیس بوکی خود را در سراسر جهان مشاهده کنید،میتوانید از App فیس بوک My Friend Map استفاده کنید،این نرم افزار تحت وب در یک نقشه کوچک و جمع جور مکانهایی که اغلب دوستان شما در آنجا سکونت دارند را نمایش میدهد.

 

 

جدیدترین ترفندهای فیس بوک

 

اکانت فیس بوک خود را به اکانت تویتر لینک کنید

اگر دارای اکانت تویتر هستید اما وقت آپدیت و سر زدن مداوم را به آنرا ندارید میتوانید اکانت فیس بوک خود را با اکانت تویتر خود ادغام کنید تا هر فعالیتی از قبیل آپدیت وضعیت،اشتراک گذاری عکس،ویدیو و.. که در فیس بوک انجام میدهیدبه پروفایل تویتیر شما نیز منتقل شود.

 

جدیدترین ترفندهای فیس بوک

 

برای اینکار ابتدا به اینجا بروید،سپس بر روی دکمه Link To Twitter مقابل اسمتان کلیک کنید،پس از زدن این دکمه شما یکبار به صحفه تویتر منتقل میشود تا اجازه دسترسی به پروفایلتان را صادر کنید،سپس تویتر شما را به فیس بوک منتقل خواهد کرد تا انتخاب کنید چه بخشهای از فعالیت شما در فیس بوک به تویتر ارسال شود.

 
جدیدترین ترفندهای فیس بوک
 

در نهایت برای ذخیره تنظیمات بر روی دکمه Save Changes کلیک کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /