اموزش حذف شماره تلفن خود از پروفایل دوستان در فیس بوک

به تازگی با گسترش app فیس بوک برای موبایل ها دوستان شما میتوانند همه شماره تلفن های خود را از تلفن همراه به پروفایل فیس بوک خود منتقل کند،و این در حالی است که ممکن شماره تلفن شما هم در این بین باشد و بدون اجازه شما در فیس بوک استفاده شود،در ادامه طریقه نمایش شماره های تلفن دوستان و حذف شماره تلفن خود از لیست شماره های آنها را شرح میدهیم.

با گذشت زمان و آپدیت فیس بوک تغییراتی در روند کار ایجاد شده است،برای پیدا کردن دوستان از طریق شماره تلفن تنها کافیست شماره شخص را در قسمت جستجو وارد کنید تا اگر شماره به پروفایل وی اضافه شده باشد در قسمت جستجو شخص نمایش داده میشود.

اموزش حذف شماره تلفن خود از پروفایل دوستان در فیس بوک

برای جلوگیری از جستجو شما از طریق شماره تلفن مسیر زیر را طی کنید :

ابتدا به بخش تنظیمات حریم خصوصی حساب کاربری خود وارد شوید و در قسمت Who can look you up using the phone number you provided? (چه کسی میتواند مرا با شمار تلفن پیدا کند) بر روی Edit (ویرایش) کلیک کنید و This applies to people who can’t already see your phone number روی Friends (دوستان) تنظیم کنید تا کسی خارج از لیست دوستان شما نتواند از طریق شماره تلفن شما را جستجو کنید.

اموزش حذف شماره تلفن خود از پروفایل دوستان در فیس بوک

 

همچنین از گزینه  Who can look you up using the email address you provided? (گزینه بالایی) جستجو از طریق ایمیل هم میتوانید تنظیم کنید

 

 

 


برای نمایش شماره تلفن دوستان خود در فیس بوک کافیست از منو Account(حساب کاربری) گزینه Edit Friends(ویرایش دوستان) را انتخاب کنید و در صفحه باز شده از ستون بقل، بر روی گزینه Contacts(تماس ها) کلیک کنید تا شماره تلفن دوستانی که در فیس بوک شماره تماس خود را قرار داده اند مشاهده کنید،بر طبق گفته های فیس بوک این دفترچه تلفن تمام شماره های تلفن دوستانی که شما از تلفن همراه به فیس بوک منتقل کردید نیز نمایش میدهد.

اموزش حذف شماره تلفن خود از پروفایل دوستان در فیس بوک

برای پاک کردن شماره تلفن خود از لیست دیگران از ستون کناریPhonebook Contacts بر روی گزینه this page(این صفحه) کلیک کنید،در صفحه بعد روی دکمه Remove(حذف) کلیک کنید،فیس بوک پیغامی مبتنی بر اینکه درخواست شما در حال پردازش است و با توجه حجم لیست تماس های شما عملیات حذف به اتمام میرسد نمایش میدهد.

 
اموزش حذف شماره تلفن خود از پروفایل دوستان در فیس بوک
 

 

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

دیدگاه کاربران
2
پاسخ روف 15 جولای 2018

میخواهم شماره یک دوستم بیبنم که به کدام شماره جور کرده

پاسخ مدیر سایت 20 جولای 2018

منظورتون متوجه نشدم؟

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /