کاربردی ترین ترفندهای یوتیوب

امروزه کمتر کسی پیدا میشود که سرویس محبوب YouTube نشناسد،در ادامه ترفندهایی کوتاه اما کاربردی برای URL ویدیوهای که در صفحات دیگر مثل وبسایت ،وبلاگ و.. قرار میدهید(embed url) را معرفی میکنیم.

نمایش بخشی از ویدیو

فرض کنید در زمان ۳ دقیقه و۲۲ ثانیه نمایش واقعی یک ویدیو شروع میشود و شما میخواهید از این زمان ویدیو را نمایش دهید ،برای اینکار در آخر URL ویدیو این کد را اضافه کنید

#t=03m22s (#t=XXmYYs for XX mins and YY seconds)

توجه کنید کد۰۳m22s یک مثال است وشما باید زمان دلخواه خود را به جای این کد وارد کنید.

 

 

مخفی کردن search box

search box زمانی که شما یک ویدیو را در یک صفحه قرار داده باشید نمایش داده میشود،برای مخفی کردن search box کد &showsearch=0′ به URL ویدیو اضافه کنید.

 

 

 

پرش برای نمایش ویدیو

به طور مثال برای پرش از ۳۰ ثانیه اول ویدیو و دیدن ادامه آن کد ‘&start=30′ را وارد کنید،به جای عدد ۳۰ مدت زمان دلخواه خود را به ثانیه وارد کنید.

 

 

نمایش خودکارو ویدیو

در حالت عادی وقتی شما یک ویدیو را در صفحه ای قرار میدهید،ویدیو بارگذاری میشود و کاربر باید بر روی دکمه Play کلیک کنید تا ویدیو نمایش داده شود،اگر میخواهید ویدیوبه صورت اتوماتیک نمایش داده شود این کد را‘&autoplay=1′ به بخشی از embed url خود اضافه کنید.

 

تکرار کردن ویدیو

برای تکرار کردن دوباره ویدیو بدون دخالت کاربر از این کد ‘&loop=1 استفاده کنید.

 

غیر فعال کردن نمایش ویدیو های مرتبط

برای غیرفعال کردن بخش نمایش ویدیو های مرتبط Youtube در ویدیو شما کد ‘&rel=0′ را به آخر embed code اضافه کنید.

کاربردی ترین ترفندهای یوتیوب
 

 

 

 

نمایش ویدیو بدون محدودیت جغرافیایی

بعضی از ویدیو ها برای نقاط معینی از جهان نمایش داده میشوند،IP آدرس شما برای مشخص کردن مکان شما استفاده میشود و باعث اجازه یا جلوگیری از نمایش ویدیو شما میشود.

 

 

برای غیر فعال کردن این قابلیت،آدرس URL خود را از:

http://www.youtube.com/watch?v=<کدها>

به:

http://www.youtube.com/v/<کدها>

تغییر دهید.

 

 

دانلود ویدیو های Youtube

این در واقع یک ترفند نیست اما یک راه آسان وکاربردی برای دانلود ویدیوهای Youtube است،فقط کافیست Youtube را در URL ویدیو به kickyoutube تغییر دهید تا به صفحه kickyoutube.com منتقل شوید و ویدیو مورد نظرتان را دانلود کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /