اموزش Backup گرفتن از اکانت Gmail

اگر در اکانت Gmail خود اطلاعات مهمی دارید و از اینکه اطلاعات شما پاک یا غیرقابل دسترس باشند نگران هستید ،بهترین راه حل Backup گرفتن از اکانت است،در ادامه روش هایی برای Backup گرفتن از اکانت Gmail را شرح میدهیم.

 

استفاده از یک برنامه پشتیبان گیر مستقل

Gmail Backup یک نرم افزار رایگان مخصوص ویندوز برای Backup گرفتن از اکانت شماست،از قابلیت های این نرم افزار میتوان به دانلود کردن همه ایمیل ها،پشیبان گیری امن از آنها و قابلیت بازگردانی ایمیل ها اشاره کرد.

اموزش Backup گرفتن از اکانت Gmail

اگر از نسخه های پولی این نرم افزار استفاده کنید امکانات بیشتری مانند:پشتیبانی از چند اکانت،دریافت و ذخیره ایمیل ها در یک فایل .zip و.. را در اختیار دارید.

میتوانید این نرم افزار را از سایت اصلی دریافت نمایید.

 

 

استفاده از وب سرویس

Backupify یک سرویس مفید برای که بصورت خودکار عملیات Backup را برای تعدادی از سرویس های محبوب مانند:Google Apps, Gmail,Facebook, Twitter و.. انجام میدهد.

اموزش Backup گرفتن از اکانت Gmail
 

پس از ورود به سایت وثبت نام فقط کافیست اکانت ها وسرویس هایی که میخواهید از آنها Backup گرفته شود مشخص کنید وبقیه کارها را به عهده سایت بگزارید.

این سرویس دارای اکانت های مجانی و پولی با محدودیت های مختلف است.

 

 

استفاده از ایمیل کلاینت

یکی از روش های رایج برای Backup گرفتن استفاده از ایمیل کلاینت هاست فقط کافیست شما چند دقیقه برای راه اندازی آن زمان بگزارید.

اموزش Backup گرفتن از اکانت Gmail

شما میتوانید به اکانت خود با نرم افزار هایی مانند Apple Mail, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird و.. دسترسی پیدا کنید،Thunderbird جزو نرم افزار های رایگان است که میتوانید بر روی همه سیستم عامل از آن استفاده کنید .پس از تنظیم، پیام های شما بعد از هر ورود به Thunderbird دانلود و در پوشه پروفایل شما ذخیره میشود که میتوانید به صورت امن از آن Backup بگیرید

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

دیدگاه کاربران
2
پاسخ خودت فهمیدی چی نوشتی؟! 27 ژانویه 2017

خودت فهمیدی چی نوشتی؟!

پاسخ مدیر سایت 27 ژانویه 2017

در این پست سه تا نرم افزار و سایت معرفی کردیم تا بوسیله اونها از جیمیلتون بکاپ بگیریم با هر کدام مشکل داشتید،بیان کنید تا راهنمایتون کنم

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /