اموزش مشاهده تاریخچه تمام کارهایی که کاربر در ویندوز انجام داده است

اگر از ویندوز شما چند شخص استفاده میکنند و میخواهید برنامه،تاریخ،زمان،دفعات ریستارت،خاموش و روشن کردن سیستم و.. تمامی کارهایی که دیگران در نبود شما با ویندوز انجام میدهند را مشاهده کنید و یا در نظر دارید فعالیت های هر کاربر ویندوز را از ابتدا زمان نصب تا به حال مانیتور و بررسی کنید حتی در زمانی که تمامی تاریخچه ها پاک شده اند و امکان مشاهده تاریخچه فعالیت ها وجود ندارد، در ادامه یک روش خوب برای انجام اینکار آموزش میدهیم.

معرفی نرم افزار مشاهده فعالیت های انجام شده و زمان های روشن و خاموش کردن ویندوز

How to Monitor and Review User Activity History in Windows

در این پست قصد داریم  نرم افزار هایی را معرفی کنیم  ، که برنامه هایی کم حجم هستند و به بررسی جزیی تر این فعالیت کاربران قبلی در محیط ویندوز  میپردازند. با استفاده از این برنامه های کاربردی و سبک می توانید ببینید که در چه زمانی ، چه برنامه یا فایلی باز شده ،کامپیوتر شما در چه زمان های روشن و خاموش شده است،و با این کار ها ، بدانید آیا کسی وارد حریم خصوصی شما شده است یا خیر . ویژگی های این برنامه ها را در ادامه بررسی می کنیم:

مشاهده ی فعالیت های انجام شده در ویندوز با استفاده از LastActivityView

یکی از نرم افزار های سبک و کاربردی برای مشاهده ی جزییات ویندوز ، برنامه ی LastActivityView می باشد. ابتدا این نرم افزار کاربردی را دانلود و سپس از حالت فشرده خارج کنید. بعد از دانلود، بدون نیاز به نصب ، می توانید هر بار روی فایل مربوط به این برنامه کلیک کنید تا صفحه ی جدیدی باز شود.
اموزش مشاهده تاریخچه تمام کارهایی که کاربر در ویندوز انجام داده است
همان طور که در شکل بالا میبینید به ترتیب آخرین زمان لیست بلندی از برنامه های باز شده از آخرین لحظه تا زمان نصب ویندوز نمایش داده میشود که محل فایل و تاریخ و زمان باز کردن فایل یا برنامه ی موردن نظر نیز در آن قرار دارد.

می توانید با کلیک راست روی هر بخش و از طریق گزینه Save مسیر را در یک فایل متنی ذخیره یا اینکه از طریق گزینه Open Folder in Explorer محل مورد نظر آیتم انتخاب شده را مشاهده کنید.

 
اموزش مشاهده تاریخچه تمام کارهایی که کاربر در ویندوز انجام داده است
با استفاده از گزینه ی find ، در نوار ابزار بالا می توانید برنامه یا فایل مدنظر خود را جست وجو کنید و سریع تر به نتیجه برسید.
اموزش مشاهده تاریخچه تمام کارهایی که کاربر در ویندوز انجام داده است
 

مشاهده ی تاریخچه زمان ریستارت،روشن یا خاموش کردن کامپیوتر با استفاده ازTurnedOnTimesView

اما مشابه نرم افزار LastActivityView ، نرم افزار دیگری را معرفی می کنیم که زمان روشن کردن ، restart کردن و یا خاموش شدن سیستم را به سادگی نمایش می دهد.

نرم افزار TurnedOnTimesView به سادگی نشان می دهد چه زمانی کامپیوتر شما خاموش یا روشن شده است.
اموزش مشاهده تاریخچه تمام کارهایی که کاربر در ویندوز انجام داده است
در این برنامه ، روشن(Turn on)، خاموش (Shutdown) یا ری استارت (Restart) شدن به ترتیب با سه آیکن سبزرنگ ، قرمزرنگ و زردرنگ نشان داده میشوند.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /